Kumpi on vaikeampaa?
Kumpi on vaikeampaa?
Annetaan ketjuun kaksi vaihtoehtoa ja kysytään kumpi on vaikeampaa. Aloitan
Onko lihansyönnin lopettaminen vaikeampaa kuin lentämisen lopettaminen?
Onko lihansyönnin lopettaminen vaikeampaa kuin lentämisen lopettaminen?
"Ikuisesti minun kuuni" syleilen kiireistä kuuta. "Ottakoon" he vain toteavat, kauniit aurinko ihmiset "jos se kerran on hänen kuunsa"
- anarkistialkuasukas
- Reactions:
- anarkistialkuasukas
- Reactions:
Re: Kumpi on vaikeampaa?
Mutta olen lopettanut lentomatkustelun ja syön edelleen lihaa, vaikka naudanlihan kulutusta olen vähentänytkin.
"Tie epäonnistumisiin on katettu hyvillä yrityksillä"
Kummat ovat sinulle hankalempia fysiikanlabrat vai kemianlabrat?
"Ikuisesti minun kuuni" syleilen kiireistä kuuta. "Ottakoon" he vain toteavat, kauniit aurinko ihmiset "jos se kerran on hänen kuunsa"
Arjessa liha. Sekä siksi että se maistuu, myös siksi että pitäisi keksiä uusia ruokalajeja tai opetella käyttämään korvaavia paremmin.
Lentäminen on tarpeen töissä, hupimatkailua teen niin harvoin, että se ei ole iso menetys oikeasti muuta kuin ajatustasolla mahdollisuutena.
Lentäminen on tarpeen töissä, hupimatkailua teen niin harvoin, että se ei ole iso menetys oikeasti muuta kuin ajatustasolla mahdollisuutena.
While I had personally never felt the lack of a penis, I did admit that it was a handy thing to have along on a picnic…
D. Gabaldon
D. Gabaldon
-
vahva_virtanen
- Reactions:
Kaikkein helpointa on pihvin koristeena olevien ylimääräisten kasvisten jättäminen pois.
Pihvin päällä olevat pippurit ja sipuli ovat ihan siedettäviä.
Myös sinappi on ihan siedettävää kasvisravintoa nakkien höysteenä,
Kurssikaveri sanoi aina kun heitteli vihannekset pois sämpylän välistä, että yrittävät tappaa mut tolla vihreällä - oli oikeassa, kuoli 47 vuotiaanavahva_virtanen kirjoitti: ↑17 Syys 2024, 08:21 Kaikkein helpointa on pihvin koristeena olevien ylimääräisten kasvisten jättäminen pois.
Mut jos olisi rahaa lennellä?anarkistialkuasukas kirjoitti: ↑17 Syys 2024, 06:11 Mutta olen lopettanut lentomatkustelun ja syön edelleen lihaa, vaikka naudanlihan kulutusta olen vähentänytkin.
-
Märkäruuti
- Reactions:
Lentämisen lopetin silloin kuin jäin eläkkeelle. Tai en minä aikaisemminkaan lentänyt, vaan istuin lentokoneen kyydissä rahtina. Jos tarkkoja ollaan, niin en ole ikinä lentänyt edes ravintolasta ulos. Erilaisten lentävien koneiden kyydissä olen ollut alkaen DC 3:sta.
Lihan syöntiä olen vähentänyt paljon ja punaista lihaa syön enää hyvin harvoin. Kana ja kala uppoavat, joten en sentään vegaaniksi ole heittäytynyt.
Joskus nuorempana sipulipihvi ranskalaisilla perunoilla oli minulle kaikkein lähinnä kasvisruokaa, mutta mieltymykset muuttuvat.
Lihan syöntiä olen vähentänyt paljon ja punaista lihaa syön enää hyvin harvoin. Kana ja kala uppoavat, joten en sentään vegaaniksi ole heittäytynyt.
Joskus nuorempana sipulipihvi ranskalaisilla perunoilla oli minulle kaikkein lähinnä kasvisruokaa, mutta mieltymykset muuttuvat.
- anarkistialkuasukas
- Reactions:
Eikö sulla sitten ole?Ed. kirjoitti: ↑17 Syys 2024, 11:29Mut jos olisi rahaa lennellä?anarkistialkuasukas kirjoitti: ↑17 Syys 2024, 06:11 Mutta olen lopettanut lentomatkustelun ja syön edelleen lihaa, vaikka naudanlihan kulutusta olen vähentänytkin.
"Tie epäonnistumisiin on katettu hyvillä yrityksillä"
On mulla, mut mistä saatais sulleanarkistialkuasukas kirjoitti: ↑17 Syys 2024, 17:00Eikö sulla sitten ole?Ed. kirjoitti: ↑17 Syys 2024, 11:29Mut jos olisi rahaa lennellä?anarkistialkuasukas kirjoitti: ↑17 Syys 2024, 06:11 Mutta olen lopettanut lentomatkustelun ja syön edelleen lihaa, vaikka naudanlihan kulutusta olen vähentänytkin.
Lentämisen voisin lopettaa, lihan syöntiä en. Jos olis sellainen vaihtoehto, että lopettaisin lihan syönnin lentämisen ajaksi niin siihen ilman muuta tarttuisin.
Mene mene tekel upharsin.
Lentäminen näyttää olevan menneen myös sellaiseksi pelleilyksi turvavouhotuksen osalta, ettei sitä terveen hermo kestä. Jos pääsee lentokoneeseen torvelojen turvatarkastajien hidastelulta, kone palaa kuitenkin takaisin kun ei saa laskeutua kentälle jos ei 10 eri satelliittinavigointisysteemiä toimi ja planeetat ole oikeissa tähdistöissä. Kuinkakohan monta prosenttia lennoista lentää ajallaan sinne minne pitää.
Kumpi on vaikeampaa?
- myöntää, että oli väärässä
- iloita, että oli väärässä
- myöntää, että oli väärässä
- iloita, että oli väärässä
Hienorakennevakio vapausasteista: (1⁰+2¹+3²+5³+1/2¹*3²/5³)⁻¹ = 137,036⁻¹