Pitää tsekata ja korjata tilanne ellen.
Kirsi Piha lähti ikkunanalusnatseineen kokoomuksesta
- KultaKikkare
- Reactions:
Re: Kirsi Piha lähti ikkunanalusnatseineen kokoomuksesta
Aloin miettiin oonkohan ees ikinä banninu sua?

Be stronger than your excuses
Ai Aimo Jortikka ja sivistys samassa lauseessa, mielenkiintoista.

Minun mielestä noin.
- KultaKikkare
- Reactions:
Näh, toi oli sitä aiheettoman pelon lietsontaa jortsikalta, mistä oli juuri puhe.Märkäruuti kirjoitti: ↑24 Syys 2024, 20:32Jos minun jutuistani heilahtaa, niin taitaa palstalla käynnit harveta. Itse jos olisin mode, joku muukin sattaisi saada väliaikaista bannia kuin Olli. Melko löysältä linja tuntuu, jopa yllättävän löysältä Tiede palstaksi.AimoJortikka kirjoitti: ↑24 Syys 2024, 20:23 Saattaa bannit heilahtaa aika vähästä. Se on sitä persujen käsitystä mielipiteen vapaudesta ja sananvapaudesta.
En tiedä ottiko itseensä kun haukuin sitä idiootiksi, ehkä se on vähän herkkähipiäinen.
Mut sekään ei liittynyt siihen etteikö sen sanoma olisi pitänyt paikkaansa, vaan siihen että se kyseli multa tollasia tossa välissä dialogia.
Todennäköisesti se ajaa jotain poliittista agendaa. Persut on kaadettava, tms.
Be stronger than your excuses
AimoJortikka kirjoitti: ↑24 Syys 2024, 20:09Varmaan sitten olen.KultaKikkare kirjoitti: ↑24 Syys 2024, 20:07Ootko sä ihan vitun tyhmä?AimoJortikka kirjoitti: ↑24 Syys 2024, 20:03Niin. Mites se euron bensa? Toimiiko?KultaKikkare kirjoitti: ↑24 Syys 2024, 20:00Maailma ei toimi niinkuin populistit antavat ymmärtää ääniä kalastellessaan.
Mutta sillä euron bensallahan perseet keräsivät idiooteilta äänet.
-
Brainwashed
- Reactions:
On empiirisesti havaittavissa oleva ilmiö että vasemmistolaisen ajattelun omaksuneet ovat herkempiä tunteiluun politiikassa kuin oikeistolaisittain ajattelevat, jotka ovat rationaalisempia ja pragmaattisempia toiminnassaan, ja tämä todentuu täällä palstallakin 95% tarkkudella.

”Brainwashed on tyyppi joka latelee omakohtaista törkyy muitten päähän väheksyttävästi, - samalla mainostaen omaa figuuriaan.”
- anonymous hater
- anonymous hater
Äänestyskäyttäytymisessä yksilö pyrkii ajamaan oman viiteryhmänsä etuja. Persuissa on kumminkin hmm 95% (sic) sellaisia jotka ei näin yksinkertaista asiaa tajua.Brainwashed kirjoitti: ↑24 Syys 2024, 21:04 On empiirisesti havaittavissa oleva ilmiö että vasemmistolaisen ajattelun omaksuneet ovat herkempiä tunteiluun politiikassa kuin oikeistolaisittain ajattelevat, jotka ovat rationaalisempia ja pragmaattisempia toiminnassaan, ja tämä todentuu täällä palstallakin 95% tarkkudella.
![]()
-
Märkäruuti
- Reactions:
Kokoomus ei itse asiassa ole ajanut sen viiteryhmän etuja jota itse edustan. Olen keskiluokkaa, en "kapitalisti."
Silti olen äänestänyt kokoomusta.
Miksi? Siksi, että ajaessaan teollisuuden ja pääomapiirien etuja, se on radikaalin vasemmiston tavoitteita vastustaessaan -70, -80, ja 90 luvuilla tullut samalla ajaneeksi sen agendan etuja, jonka puolesta kuokin täyden virkauran uskoen tehneeni työtä Suomen turvallisuuden hyväksi.
Olin jonkin aikaa jopa äänestämättä; aktiivisen epäpoliittinen. Kun huomasin vaali-iltaa seuratessani toivovani kokoomuksen voittoa, niin ajattelin seuraavan kerran äänestää kokoomusta.Siitä vaali-illasta on yli 40 vuotta. Seuraavissa vaaleissa en enää tiedä, ketä äänestää. Aika näyttää.
Piha piti nykykokoomusta liian oikeistolaisena ja jätti puolueen.Miksi häntä pitää sättiä? Meistä useimmat eivät ole kokoomuksen jäseniä eikä edes äänestäjiäkään. Sama tietysti koskee muitakin puolueita.
Kyllä näin on. Kuvitellaanpa, että joku näkyvä henkilö henkilö eroaisi demareista. Kyllä demarit alkaisivat välittömästi sättiä lähtenyttä ja todistelisivat kilvan, kuinka kelvoton ihminen tämä oli kaiken kaikkiaan. Sen sijaan, että ottaisivat mallia siitä, kuinka täällä suhtaudutaan Kirsi Pihaan: kohautetaan olkapäitä ja todetaan leikillisesti Kirsin ja kokoomuksen kasvaneen erilleen. Siinä kaikki.Brainwashed kirjoitti: ↑24 Syys 2024, 21:04 On empiirisesti havaittavissa oleva ilmiö että vasemmistolaisen ajattelun omaksuneet ovat herkempiä tunteiluun politiikassa kuin oikeistolaisittain ajattelevat, jotka ovat rationaalisempia ja pragmaattisempia toiminnassaan, ja tämä todentuu täällä palstallakin 95% tarkkudella.
![]()
Miksi sinun pitäisi äänestää puolueita, jotka edustavat Sinulle vastakkaisia arvoja?Jalo Arkkivalo kirjoitti: ↑24 Syys 2024, 23:02 Miksi pitäisi äänestä puoluetta jonka kanattajat vittulevat, haukkuvat rasistiksi ja natsiksi sekä hierovat lopuksi moderaatorikorttia naamaan. Ja muutenkin pitävät sinua tyhjääparkuvana äärioikeistolaisena luuserina, ja valkoisena epäihmisroskana. Vaikka kantasi ovat akselilla Stubb ja Zyskowicz.
Ei moderaattoritkaan nyt niin saatanan tyhmiä ole.
Ehkä sinun ei sitten lainkaan kannata sellaisia puolueita tukea.
Mitäpä tuosta. Löperöön ajatteluun syyllistymme kaikki vuorollamme silloin tällöin.Jalo Arkkivalo kirjoitti: ↑25 Syys 2024, 08:13Olinpa hölmö. Näinhän se on. Nostan käden virheen merkiksi.Wisti kirjoitti: ↑25 Syys 2024, 08:09Miksi sinun pitäisi äänestää puolueita, jotka edustavat Sinulle vastakkaisia arvoja?Jalo Arkkivalo kirjoitti: ↑24 Syys 2024, 23:02 Miksi pitäisi äänestä puoluetta jonka kanattajat vittulevat, haukkuvat rasistiksi ja natsiksi sekä hierovat lopuksi moderaatorikorttia naamaan. Ja muutenkin pitävät sinua tyhjääparkuvana äärioikeistolaisena luuserina, ja valkoisena epäihmisroskana. Vaikka kantasi ovat akselilla Stubb ja Zyskowicz.
Ei moderaattoritkaan nyt niin saatanan tyhmiä ole.
Ehkä sinun ei sitten lainkaan kannata sellaisia puolueita tukea.
Sama juttu, ei ole enää ketä äänestää, ja tämä blokkipolitiikka jota kohden kokoajan mennään, ei tunnu mielekkäältä.Märkäruuti kirjoitti: ↑24 Syys 2024, 22:45Kokoomus ei itse asiassa ole ajanut sen viiteryhmän etuja jota itse edustan. Olen keskiluokkaa, en "kapitalisti."
Silti olen äänestänyt kokoomusta.
Miksi? Siksi, että ajaessaan teollisuuden ja pääomapiirien etuja, se on radikaalin vasemmiston tavoitteita vastustaessaan -70, -80, ja 90 luvuilla tullut samalla ajaneeksi sen agendan etuja, jonka puolesta kuokin täyden virkauran uskoen tehneeni työtä Suomen turvallisuuden hyväksi.
Olin jonkin aikaa jopa äänestämättä; aktiivisen epäpoliittinen. Kun huomasin vaali-iltaa seuratessani toivovani kokoomuksen voittoa, niin ajattelin seuraavan kerran äänestää kokoomusta.Siitä vaali-illasta on yli 40 vuotta. Seuraavissa vaaleissa en enää tiedä, ketä äänestää. Aika näyttää.
-
vahva_virtanen
- Reactions:
On arvot kohdallaan.vahva_virtanen kirjoitti: ↑25 Syys 2024, 11:32Punavihernatsit ovat niitä joilla todella on arvoja. Johan sen todisti Satu Hassikin.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/3 ... 1b1ee520ab
Minun mielestä noin.
Nyt kelpaa äänestää kokoomusta, kun Kirsi lähti puolueesta.