Minähän sen jo kerroin. Moderointi tekemään sitä työtä, mihin moderointia tarvitaan - pitämään keskustelut asiallisina ja lomauttamaan määräajaksi huonosti käyttäytyvät niin monta kertaa, että oppivat käyttäytymään. Tieteenvastaisella hölynpölyllä asiallisten ketjujen käyttäjäjille sama opetus.Jalo Arkkivalo kirjoitti: ↑26 Syys 2024, 06:59Et niin. Sen sijaan kuluja sinusta on tullut.
Mikä omasta mielestäsi olis sopiva ratkaisu kaltaisellesi palstan käyttäjälle?
En ole havainnut täällä yhdenkään ammattitaitoisen fyysikon ja kosmologin vierailua - varmaankin siksi, kun tälle pastalle oikeampi nimi olisikin: Hölmöläisten ja tunnevammaisten debattipalsta.
Tiede-lehden keskustelupalstalla sentään muutaman fysiikkaa ja kosmologiaa ymmärtävän kanssa käymissäni keskustelussa sain arvokasta tietoa, mutta heitä ei täällä ole juurikaan näkynyt. Yhden kanssa vielä äskettäin kävin keskusteluja, mutta hän oli niin yliopistossa aivopesty, että ne keskustelut loppuivat lyhyeen.
Minä olen tietääkseni ainoa, joka on tuonut tänne kauan ja pitkään harkittuja ja työstettyjä, jopa 30 sivun esityksiä dropboxin tiedostoina, ja olisin luullut, että edes jollakin olisi ollut sen verran ymmärrystä, että ymmärtäisi niiden arvon.
Mutta mitä vielä, ihan järjetöntä vastustusta ymmärtämättömien taholta olen saanut vastaani.
Sinä olit mukana suihkumoottoriesitykseni synnyttämässä keskustelussa ja itse näit millasta törkyä sain niskaani tyypeiltä, joilla ei ollut mitään resursseja keskustella asiallisesti aiheesta. Pinnahan siinä paloi, ja siitä olen saanut modelta arvostelua asiattomasta käytöksestä ja lomautuksia, mutta eipäs yhdellekään trollille annettu minkäänlaista ojennusta.
Täällä on sellainen mentaliteetti vallalla, että jos joku tietää jostakin asiasta enemmän kuin muut, hänet yritetään mollata oman heikon itsetunnon kohentamiseksi, vaikka asiasta ei juuri mitään ymmärtäisikään.