Haistakaa kaikki vittu!

Tieteellistä keskustelua uskonnoista ja uskontojen vaikutuksista ihmiseen.
Märkäruuti
Reactions:

Re: Haistakaa kaikki vittu!

Viesti Kirjoittaja Märkäruuti »

Tässä iässä tuoreen saunapuhtaan vitun haistamiseen tulee aivan liian vähän tilaisuksia. Se on yksi poikamiehenä vanhenemisen huonoja puolia.
Wisti
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Wisti »

asdf kirjoitti: 01 Heinä 2024, 19:59 Mulla on tosi heikko hajuaisti nuorempana menestyksellä suoritetun amfetamiinin sniffaamisen vuoksi, mutta makuaisti toimii, ja erotan unissanikin pimpin mausta, että kenen se on. (Jos siis olen maistanut ennen.)
En epäile kokin makuaistia. Silti mieleeni tulee kerettiläisiä ajatuksia väitteesi testaamisesta. Menisikö se jotenkin näin? Koolla on joukko ystäviäsi, joiden joukossa on jokunen entinen panokumppanisi. Sitten silmillesi pantiin side ja sitten…..
Tulee mieleeni ihan yksi elokuva, jossa sanottiin, että soppii, soppii aina epäillä soppii.
Kohina
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Kohina »

JeeSe kirjoitti: 26 Syys 2024, 21:38
Kohina kirjoitti: 26 Syys 2024, 21:30
JeeSe kirjoitti: 26 Syys 2024, 21:29
Toope kirjoitti: 26 Syys 2024, 20:07 Kyynisyys ei ole kehitystä, se on kehityksestä luopumista.
Haista sinäkin nyt vittu kehityksinesi!

Ihan offtopicia.
Raukka parka keksi ton varmaan paskalla ollessaan ja piti löytää jokin paikka jossa sutkauttaa neronleimautuksensa.
Sulla on kyllä hyvä hajuaisti, kun haistat skitsot ja paskalla olon netin ylikin. :)
Ei siihen tarvitse hyvää hajuaistia ja otantani perustuu pariin diagnosoituun ihmiseen ja heidän psykoottisuutensa asteeseen, eli voinee olla stressistäkin johtuva haju vaikkapa. Ja se on satunnainen lehahdus. Liittyisiköhän TMHA:n, dunno.

Toopen haistan taas mistä tahansa. Edellinen kommentti ketjussa oli aikoja sitten ja Toopen kommentti oli paskalla marinoitu aforismi.
Guild can only exist in a person who can act
angela m
Reactions:

Viesti Kirjoittaja angela m »

JeeSe kirjoitti: 26 Syys 2024, 21:38
Kohina kirjoitti: 26 Syys 2024, 21:30
JeeSe kirjoitti: 26 Syys 2024, 21:29
Toope kirjoitti: 26 Syys 2024, 20:07 Kyynisyys ei ole kehitystä, se on kehityksestä luopumista.
Haista sinäkin nyt vittu kehityksinesi!

Ihan offtopicia.
Raukka parka keksi ton varmaan paskalla ollessaan ja piti löytää jokin paikka jossa sutkauttaa neronleimautuksensa.
Sulla on kyllä hyvä hajuaisti, kun haistat skitsot ja paskalla olon netin ylikin. :)
Alan ammattilainen asialla..
Kohina
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Kohina »

Naistenhakkaaja on taas herännyt väärällä jalalla.

No okei, ehkä turhan kärjekäs ilmaus, hän kun jätti sen avoimeksi kolmella pisteellä mitä tekisi pettäjille, eikä tarkoittanut edes sukupuolista kanssakäymistä. Mietin että turpaanveto ei ole sieltä ankarimmasta päästä, joten vastasin b) Naistenhakkaaja.
Guild can only exist in a person who can act
asdf
Reactions:

Viesti Kirjoittaja asdf »

Wisti kirjoitti: 26 Syys 2024, 23:06
asdf kirjoitti: 01 Heinä 2024, 19:59 Mulla on tosi heikko hajuaisti nuorempana menestyksellä suoritetun amfetamiinin sniffaamisen vuoksi, mutta makuaisti toimii, ja erotan unissanikin pimpin mausta, että kenen se on. (Jos siis olen maistanut ennen.)
En epäile kokin makuaistia. Silti mieleeni tulee kerettiläisiä ajatuksia väitteesi testaamisesta. Menisikö se jotenkin näin? Koolla on joukko ystäviäsi, joiden joukossa on jokunen entinen panokumppanisi. Sitten silmillesi pantiin side ja sitten…..
Tulee mieleeni ihan yksi elokuva, jossa sanottiin, että soppii, soppii aina epäillä soppii.
Koetta voi olla hankala järjestää, mutta kyllä tässä myönnän, että erehtymisen mahdollisuus olisi todellinen.
Mene mene tekel upharsin.
Minimus Yahves
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Minimus Yahves »

asdf kirjoitti: 27 Syys 2024, 08:37
Wisti kirjoitti: 26 Syys 2024, 23:06
Koetta voi olla hankala järjestää, mutta kyllä tässä myönnän, että erehtymisen mahdollisuus olisi todellinen.
Eikö jotkut of-horot ja vastaavat myy vittuhajuja purkeissa.

Tilaa kk välein ja kerro kun on selvää, että kusettavat.
Can I pet that dog?
Neutroni
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Neutroni »

Märkäruuti kirjoitti: 26 Syys 2024, 21:57 Tässä iässä tuoreen saunapuhtaan vitun haistamiseen tulee aivan liian vähän tilaisuksia. Se on yksi poikamiehenä vanhenemisen huonoja puolia.
Eiköhän tuo ole "tuossa iässä" järjestelykysymys. Ainakin oman lähipiirini leskeytyneet eläkeikäiset miehet ovat olleet kuumaa kamaa naismarkkinoilla. Miehiä kuolee niin paljon enemmän ja jäljelle jää naisia, jotka ovat tottuneet olemaan ihan perusukon kanssa eivätkä osaa vaatia mahdottomuuksia.
Tonttu
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Tonttu »

Neutroni kirjoitti: 27 Syys 2024, 17:42
Märkäruuti kirjoitti: 26 Syys 2024, 21:57 Tässä iässä tuoreen saunapuhtaan vitun haistamiseen tulee aivan liian vähän tilaisuksia. Se on yksi poikamiehenä vanhenemisen huonoja puolia.
Eiköhän tuo ole "tuossa iässä" järjestelykysymys. Ainakin oman lähipiirini leskeytyneet eläkeikäiset miehet ovat olleet kuumaa kamaa naismarkkinoilla. Miehiä kuolee niin paljon enemmän ja jäljelle jää naisia, jotka ovat tottuneet olemaan ihan perusukon kanssa eivätkä osaa vaatia mahdottomuuksia.
Ei ne siinä eläkeiässä enää tuoksu tuoreelta :lol:
Neutroni
Reactions:

Tonttu kirjoitti: 27 Syys 2024, 17:51 Ei ne siinä eläkeiässä enää tuoksu tuoreelta :lol:
No ei se nenäkään enää siinä iässä erota tuoreuden vivahteita.
Märkäruuti
Reactions:

Neutroni kirjoitti: 27 Syys 2024, 17:42 Eiköhän tuo ole "tuossa iässä" järjestelykysymys. Ainakin oman lähipiirini leskeytyneet eläkeikäiset miehet ovat olleet kuumaa kamaa naismarkkinoilla.
Minua 6 vuotta vanhempi kaverini tuntuu menevän tukka putkella naisten perässä ja saantiakin on.

Jos alatyylinen ilmaisu sallitaan, niin itse pelkään sitä, että halutessani lasin maitoa, lehmä ottaa ja pyrkii elätiksi.
MooM
Reactions:

Viesti Kirjoittaja MooM »

Märkäruuti kirjoitti: 27 Syys 2024, 18:08
Neutroni kirjoitti: 27 Syys 2024, 17:42 Eiköhän tuo ole "tuossa iässä" järjestelykysymys. Ainakin oman lähipiirini leskeytyneet eläkeikäiset miehet ovat olleet kuumaa kamaa naismarkkinoilla.
Minua 6 vuotta vanhempi kaverini tuntuu menevän tukka putkella naisten perässä ja saantiakin on.

Jos alatyylinen ilmaisu sallitaan, niin itse pelkään sitä, että halutessani lasin maitoa, lehmä ottaa ja pyrkii elätiksi.
Onhan se ystävälliselle ihmiselle kiusallinen skenaario, mutta riski, joka on otettava, jos haluaa, että hajumuisto ei haalistu.
While I had personally never felt the lack of a penis, I did admit that it was a handy thing to have along on a picnic…
D. Gabaldon
Neutroni
Reactions:

Märkäruuti kirjoitti: 27 Syys 2024, 18:08 Jos alatyylinen ilmaisu sallitaan, niin itse pelkään sitä, että halutessani lasin maitoa, lehmä ottaa ja pyrkii elätiksi.
On niitä rikkaitakin leskiä...
Märkäruuti
Reactions:

Neutroni kirjoitti: 27 Syys 2024, 18:31 On niitä rikkaitakin leskiä...
Jos ei elätiksi, niin kuitenkin asuntooni päsmäröimään. Kohta pitää ajaa joka aamu partansa, pestä kätensä, sijata vuoteensa ja olla levittelemättä vaatteitaan ympäri huushollia. Sitten aletaan vihjaamaan, että voisi sitä punkun juomistakin vähän vähentää...
Kyllä mä kahden akan kokemuksella tiedän, mihin se johtaa. Vapauden menettämiseen.
Neutroni
Reactions:

Märkäruuti kirjoitti: 27 Syys 2024, 19:18 Jos ei elätiksi, niin kuitenkin asuntooni päsmäröimään. Kohta pitää ajaa joka aamu partansa, pestä kätensä, sijata vuoteensa ja olla levittelemättä vaatteitaan ympäri huushollia. Sitten aletaan vihjaamaan, että voisi sitä punkun juomistakin vähän vähentää...
Kyllä mä kahden akan kokemuksella tiedän, mihin se johtaa. Vapauden menettämiseen.
No joo, jos vapauden menetys on ongelma, niin sitten on varmaan parempi vaihtaa otsikossa mainitut tuoksut vaikka punaviinin tuoksuun.
Suosittele ketjua Vastaa Viestiin