Onko sinulla raikkaita ideoita? Autetaan vähän

Oma alue hameväelle. Nais-poweria aliarvioimatta.
Kissatäti
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Kissatäti »

Kaveri kyselee toisaalla:
Olen miettinyt jotain uutta harrastusta jossa tapaisia uusia nai...ihmisiä, mutten ole keksinyt mikä se voisi olla.
Eräs mielenkiintoinen ehdotus:
Jos supliikki on kohdillaan niin taidenäyttelyiden avajaisissa ramppaaminen olisi ihan kova. Lisäksi näissä olisi yleensä tarjolla ilmaista skumppaa.
"Ikuisesti minun kuuni" syleilen kiireistä kuuta. "Ottakoon" he vain toteavat, kauniit aurinko ihmiset "jos se kerran on hänen kuunsa"
Cinnamon
Reactions:

Re: Onko sinulla raikkaita ideoita? Autetaan vähän

Viesti Kirjoittaja Cinnamon »

Itse olen ollut huono tapaamaan nai ihmisiä missään muualla kuin siihen tarkoitetuissa paikoissa. Elokuvissa aina törmätään jossain mutta en pidä sitä todennäköisenä todellisuudessa.
Hyvä harrastus siis ystävällesi olisi treffipalstojen kollaus ja nai ihmisten kanssa juttelu. Siitä se lähtee, ei missään harrastuspaikoissa kuolaus. Imho..
Kohina
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Kohina »

Ruokakaupassa. Alkupäivästä löytää yh-mammoja ja viiden jälkeen varattuja varsinkin perjantaisin, jos se on parempi. Torstaina sinkkuja lapsettomia, koska ne on jo perjantaina kaupungilla etsimässä miehiä.
Guild can only exist in a person who can act
Kohina
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Kohina »

Nii joo ja sunnuntaisin kannattaa olla ekstra-mukava kaupassa kun saattaa olla treffit menny mönkään, tai kauhea kankkunen niin on sille herkempi.
Guild can only exist in a person who can act
Neutroni
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Neutroni »

Kissatäti kirjoitti: 29 Syys 2024, 12:14 Onko sinulla raikkaita ideoita? Autetaan vähän

Kaveri kyselee toisaalla:
Olen miettinyt jotain uutta harrastusta jossa tapaisia uusia nai...ihmisiä, mutten ole keksinyt mikä se voisi olla.
Eräs mielenkiintoinen ehdotus:
Jos supliikki on kohdillaan niin taidenäyttelyiden avajaisissa ramppaaminen olisi ihan kova. Lisäksi näissä olisi yleensä tarjolla ilmaista skumppaa.
No jos kaverilla olisi supliikki kohdillaan, niin ei kyselisi tuollaisia. Voidaan siis olettaa, että supliikki on enintään alempaa keskitasoa eikä sillä taiota ihmeitä. Jossain harrastusporukassa voi olla nihkeää notkua, jos aihe ei ole tuttu eikä oikein kiinnosta. Siksi sanoisin, että menee ennemmin harrastusporukkaan, joka kiinnostaa, ja toivoo että siellä on joku joka kiinnostuu. Tai sitten ihan perinteisesti radalle tai tinderiin. Niissä on sentään jonkinlainen yleinen oletus, että tuollaisia hakuja voi olla päällä, ja ihmiset varautuneet siihen. Ja usein sopiva humala vähän notkistaa sitä kankeaa supliikkiakin ja saa vastapuolella tyhmät sutkautukset kuulostamaan fiksummilta kuin ovatkaan.
olappa 2
Reactions:

Viesti Kirjoittaja olappa 2 »

Parasta olisi mennä hautausmaalle!
Siellä käyskentelee vapaita leskinai ihmisiä, jotka ovat otollisessa tilassa uudelle suhteelle.
Suosittele ketjua Vastaa Viestiin