Hithcockin Vertigo.
Elokuvahistorian parhaat suudelmat
-
Märkäruuti
- Reactions:
Re: Elokuvahistorian parhaat suudelmat
En muista yksittäistä kertaa, mutta ehdottomasti Tauno Palo ja Ansa Ikonen.
Minä kun en noita ulkomaan pellejä arvosta.
Vaikka olihan se Farrah Fawcett Saturday night feverissä ihan pussattavan näköinen. Tuskin sekään olisi enää. Parasta ennen päivä on nuoruuden ihastuksiltani autamattomasti ohi.
Vaikka olihan se Farrah Fawcett Saturday night feverissä ihan pussattavan näköinen. Tuskin sekään olisi enää. Parasta ennen päivä on nuoruuden ihastuksiltani autamattomasti ohi.
Kun lavatanssissa parit olivat rakkaassa kiemalluksessa suudellen suutelemasta päästyäänkin, heille ole tapana huudella, että älä ime sitä putkea siellä on. . . mutta en saa millään jatkoa mieleen.
Tässä ainut oikea tapa suudella Frank Drebinin tapaan. Tekarit pois tieltä. Älkää kiinnittäkö huomiota Anna Nicole Smithiin joka häiritsee kohtausta. (RIP).
-
Brainwashed
- Reactions:
Farrahilla oli erikoinen cameorooli siinä leffassa, esiintyi julisteessa.Märkäruuti kirjoitti: ↑17 Loka 2024, 23:13 En muista yksittäistä kertaa, mutta ehdottomasti Tauno Palo ja Ansa Ikonen.
”Brainwashed on tyyppi joka latelee omakohtaista törkyy muitten päähän väheksyttävästi, - samalla mainostaen omaa figuuriaan.”
- anonymous hater
- anonymous hater
"Ikuisesti minun kuuni" syleilen kiireistä kuuta. "Ottakoon" he vain toteavat, kauniit aurinko ihmiset "jos se kerran on hänen kuunsa"
Muutenkin yksi parhaista rakkauselokuvista mitä olen koskaan nähnyt,.
"Ikuisesti minun kuuni" syleilen kiireistä kuuta. "Ottakoon" he vain toteavat, kauniit aurinko ihmiset "jos se kerran on hänen kuunsa"
Kesällä 1940 nuori ja varaton Noah rakastuu yläluokkaiseen Allieen, joka hitaasti lämpenee miehen viettely-yrityksille. Voiko heidän suhteensa kuitenkaan toimia, kun Allien suvun status odottaa naisen tulevaisuudelta ihan muuta?