Pitäisikö olla huolestunut ?
Pitäisikö olla huolestunut ?
Eilen söin valmissalaatin ja makarioonilootaa...iltapäivän pierut haisi popkornille.
Pitäiskö olla huolestunut ?
Pitäiskö olla huolestunut ?
Re: Pitäisikö olla huolestunut ?
Pitää olla helvetin huolestunut, mutta ihan eri syystä kuin sinun pieruista.
Minun mielestä noin.
En olisi niinkään huolissani tavallisista pieruista. Mutta aivopierut ovat välillä vähän huolestuttavia, jos ne johtavat turvallisuutta vaarantaviin typeryyksiin.
Joskus olin huolestunut kun röyhtäisyt 'maistui' kananmunalle, netti, tuo viisaista viisain, kertoi vatsan kiittävän hyvästä ruoasta.
Mä pyöräilin tänään frisbee kentälle...ja oksensin hieman ennen kuin olin perillä...haisi ihan oksennukselle. Pitäiskö siitä olla huolestunut ?
18 väylän jälkeen kaaduin liukkaassa rinteessä vasemmalle kyljelleni ja nyt on vasen olkapää kaputt...pitäisikö siitä olla huolestuniut ?
Voi olla. Saattaa käydä huonosti meille kaikille jos et jaksa enää kannatella harteillasi ihmiskunnan pelastamisen taakkaa.
Tässä saa muutkin kysellä.
Se on kosketus arka sekä käsivarren että rintakehän puolelta tuo olkanivel...mutta ei ole muuten kipeä...ellei ala nostamaan painoja.
Sullahan ei tietysti ole tapaturmavakuutusta. Jos olisi niin helposti saisit magneettikuvat tuosta olkapäästä. Mahdollisesti on jotain mennyt rikki.Tuulispää kirjoitti: ↑24 Loka 2024, 19:20Se on kosketus arka sekä käsivarren että rintakehän puolelta tuo olkanivel...mutta ei ole muuten kipeä...ellei ala nostamaan painoja.
Ei ole edes kotivakuutusta.Tonttu kirjoitti: ↑24 Loka 2024, 19:24Sullahan ei tietysti ole tapaturmavakuutusta. Jos olisi niin helposti saisit magneettikuvat tuosta olkapäästä. Mahdollisesti on jotain mennyt rikki.Tuulispää kirjoitti: ↑24 Loka 2024, 19:20Se on kosketus arka sekä käsivarren että rintakehän puolelta tuo olkanivel...mutta ei ole muuten kipeä...ellei ala nostamaan painoja.
Hommaa jostain filmiä ja laitat tuulimyllyysi niiden halogeenien tilalle vanhasta kuvaputkimonitorista sellaisen hiukkaskiihdyttimen, niin voit sitten kuvata olkapään samalla kun teet maailmanennätyksiä.Tuulispää kirjoitti: ↑24 Loka 2024, 19:26Ei ole edes kotivakuutusta.Tonttu kirjoitti: ↑24 Loka 2024, 19:24Sullahan ei tietysti ole tapaturmavakuutusta. Jos olisi niin helposti saisit magneettikuvat tuosta olkapäästä. Mahdollisesti on jotain mennyt rikki.Tuulispää kirjoitti: ↑24 Loka 2024, 19:20Se on kosketus arka sekä käsivarren että rintakehän puolelta tuo olkanivel...mutta ei ole muuten kipeä...ellei ala nostamaan painoja.