PC-rauta-ketju
Re: PC-rauta-ketju
Viime viikolla laitoin tilaukseen 40000 euron HA parin palomuureja, 20000 euron lisälevyhyllyn netappiin ja pyysin tarjouksen pienestä 60000 euron nutanix ympäristöstä. Työ on tappanu ennen niin mukavan PC raudan kasauksen kyllä ihan kokonaan. Ei vapaalla jaksa. 
Lenovo 9001 Ramia 16,0 Gt ihan kaupasta ostettu kokonaisena. Näyttö on tällainen kaareva ja suuri. Työpöytä on sotkuinen. Otan kuvan huomenna kun olen siivonnut 
"Ikuisesti minun kuuni" syleilen kiireistä kuuta. "Ottakoon" he vain toteavat, kauniit aurinko ihmiset "jos se kerran on hänen kuunsa"
CD/DVD/Bluray-asemien mukana tuli tämmöinen työkalu. Noita on minulla useampikin.
Nykykoneessa on vielä peräti kirjoittava Bluray-asema.
Nykykoneessa on vielä peräti kirjoittava Bluray-asema.
-"Being sane while your are insane is most difficult thing to do."
-
Stadin öljylanne
- Reactions:
Mulla on tällane Omen. On kohta ollu pari vuotta. Ajatus oli tuolloin ostaa kone, joka kestää useamman vuoden, mutta mistäpä näistä valmispaketeista tietää.
Mulla on pelkästään läppäreitä, kun ei jaksa tuo hardis puoli juuri kiinnostaa. i5-prossun perusläppärietä saa ammattikoneitakin muutamalla satasella ja joku 8G muistia riittää hyvin. En ole vielä keksinyt,missä tulisi raja vastaan. Ehkä noissa peleissä, mutta itseäni ne eivät juuri kiinnosta. Läppärin etuna on, että ei vie tilaa ja kestää hyvin sähkökatkoja. Ainakin nuo omani tukevat kaikki HD-tason ulkoista näyttöä (1920 x...), joskin omalla 24" näytöllä käytän vain 1680x1050 resoluutiota.