Molemmat
Pitäisikö olla huolestunut ?
Re: Pitäisikö olla huolestunut ?
Kyllähän tuollaisella kannustuksella paino putoaa jo runkatessa ja tuulimyllykin samalla valmistuu ennätysvauhtia! Silläkään ei taida olla niin väliä kannustuksen tehon suhteen, jos "Judy" olisikin aikuisen oikeasti joku homppeli.Tuulispää kirjoitti: ↑25 Loka 2024, 10:19Mä en ole liikkunut juuri lainkaan vaan tehnyt vaan myllyä 24/7...nyt kun Judy Lontoosta sanoi että ***************oli pakko alkaa liikkua. Hyvin yksinkertaista. Siihen liittyy hänmen lähettämä kuva tisseistään ja pillustaan.
![]()
Niin kyllä tämä toinen on joku eksoottisempi tapaus kaukaasiasta. Mahtava vittu kuitenkin oli esittää.Kivikasvo kirjoitti: ↑25 Loka 2024, 11:01Kyllähän tuollaisella kannustuksella paino putoaa jo runkatessa ja tuulimyllykin samalla valmistuu ennätysvauhtia! Silläkään ei taida olla niin väliä kannustuksen tehon suhteen, jos "Judy" olisikin aikuisen oikeasti joku homppeli.Tuulispää kirjoitti: ↑25 Loka 2024, 10:19Mä en ole liikkunut juuri lainkaan vaan tehnyt vaan myllyä 24/7...nyt kun Judy Lontoosta sanoi että ***************oli pakko alkaa liikkua. Hyvin yksinkertaista. Siihen liittyy hänmen lähettämä kuva tisseistään ja pillustaan.
![]()
![]()
Ettei vain tuulimyllyn keksijällä olisi seksiaddiktio? Kannattaa ehkä lukaista myllyn rakentelun ja runkutuksen lomassa vaikkapa tuolta:Tuulispää kirjoitti: ↑25 Loka 2024, 11:43Niin kyllä tämä toinen on joku eksoottisempi tapaus kaukaasiasta. Mahtava vittu kuitenkin oli esittää.Kivikasvo kirjoitti: ↑25 Loka 2024, 11:01Kyllähän tuollaisella kannustuksella paino putoaa jo runkatessa ja tuulimyllykin samalla valmistuu ennätysvauhtia! Silläkään ei taida olla niin väliä kannustuksen tehon suhteen, jos "Judy" olisikin aikuisen oikeasti joku homppeli.Tuulispää kirjoitti: ↑25 Loka 2024, 10:19Mä en ole liikkunut juuri lainkaan vaan tehnyt vaan myllyä 24/7...nyt kun Judy Lontoosta sanoi että ***************oli pakko alkaa liikkua. Hyvin yksinkertaista. Siihen liittyy hänmen lähettämä kuva tisseistään ja pillustaan.
![]()
![]()
https://anna.fi/hyvinvointi/seksielama/ ... siaddiktin
Kokeilepa googlen kuvahaulla, tunnistaako se kenen värkistä se kuva on?Tuulispää kirjoitti: ↑25 Loka 2024, 11:43Niin kyllä tämä toinen on joku eksoottisempi tapaus kaukaasiasta. Mahtava vittu kuitenkin oli esittää.Kivikasvo kirjoitti: ↑25 Loka 2024, 11:01Kyllähän tuollaisella kannustuksella paino putoaa jo runkatessa ja tuulimyllykin samalla valmistuu ennätysvauhtia! Silläkään ei taida olla niin väliä kannustuksen tehon suhteen, jos "Judy" olisikin aikuisen oikeasti joku homppeli.Tuulispää kirjoitti: ↑25 Loka 2024, 10:19Mä en ole liikkunut juuri lainkaan vaan tehnyt vaan myllyä 24/7...nyt kun Judy Lontoosta sanoi että ***************oli pakko alkaa liikkua. Hyvin yksinkertaista. Siihen liittyy hänmen lähettämä kuva tisseistään ja pillustaan.
![]()
![]()
Tämä kävi mielessä...kiinalaiset harvoin vittuansa kuvaavat vessassa...elleivät ole ammattiihmisiä.JeeSe kirjoitti: ↑25 Loka 2024, 20:47Kokeilepa googlen kuvahaulla, tunnistaako se kenen värkistä se kuva on?Tuulispää kirjoitti: ↑25 Loka 2024, 11:43Niin kyllä tämä toinen on joku eksoottisempi tapaus kaukaasiasta. Mahtava vittu kuitenkin oli esittää.Kivikasvo kirjoitti: ↑25 Loka 2024, 11:01Kyllähän tuollaisella kannustuksella paino putoaa jo runkatessa ja tuulimyllykin samalla valmistuu ennätysvauhtia! Silläkään ei taida olla niin väliä kannustuksen tehon suhteen, jos "Judy" olisikin aikuisen oikeasti joku homppeli.Tuulispää kirjoitti: ↑25 Loka 2024, 10:19Mä en ole liikkunut juuri lainkaan vaan tehnyt vaan myllyä 24/7...nyt kun Judy Lontoosta sanoi että ***************oli pakko alkaa liikkua. Hyvin yksinkertaista. Siihen liittyy hänmen lähettämä kuva tisseistään ja pillustaan.
![]()
![]()
Vastaus otsikon kysymykseen on, että totta helvetissä pitäisi olla huolissaan. Eri asia on, että paljonko se auttaa jos joku lähettelee vittunsa kuvia ties minne.
We can't solve problems by using the same kind of thinking we used when we created them.
Albert Einstein
Albert Einstein
Mua vainoa massiivinen joukko jotain EHT sijoittajia jotka haluaa laittaa vauhtia mun maailmanparannusyritykseen.
Mä en edes ymmärrä mistä on kyse.
Tuskin oman värkkinsä kuvia lähettelee. Onhan niitä tosin tyyppejä jotka lähettelee kikkelinkuvia. Kuulukohan tuulis siihen porukkaan.
Sinä se et koskaan opi. Ei kukaan halua sijoittaa rahojaan sinuun vaan päin vastoin yrittävät kupata sinulta rahaa.
Kuvien lähettely on tunnettu hakkerien käyttämä kiristyskeino, ei Tuulispää sellaiseen lankea, hän on oppinut kokemistaan varovaiseksi.
Suurimman osan ajasta olet ollut täällä kehumassa itseäsi. Toivottavasti tyttäresi ei käy tällä palstalla katsomassa mitä kirjoittelet.
Väitit, että olet tehnyt myllyä 24/7. Et ole. Kirjoittelet täällä minkälaisia kuvia olet epämääräisistä yhteyksistä saanut. Mitä jos tuttavasi ja sukulaisesi sattuvat vieraileman palstalla. Et taida olla ihan täysillä valoilla.