Mielikuvitus saat jonkun äänestyksessä olevista asioista. Minkä valitset?

1. Ilmaiset lomat loppuelämän ajaksi
2
17%
2. Rakastava kumppani kuolemaan asti
8
67%
3. Et koskaan joutuisi työskentelemään
2
17%

Ääniä yhteensä: 12

Kissatäti
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Kissatäti »

1. Ilmaiset lomat loppuelämän ajaksi - Saat tehdä lomillasi mitä haluat rahasta riippumatta ja missä vain. (lain puitteissa). Mutta sinun täytyy työskennellä jotta saat lomasi.
2. Rakastava kumppani kuolemaan asti - Saat rinnallesi ihmisen joka rakastaa sinua kohtelee sinua kaikella tavoin rakastavasti ja oikein.
3. Et koskaan joutuisi työskentelemään - Elämäsi ei ole rahakasta ja rikasta, etkä saa ehkä kaikkea sitä mitä haluaisit, mutta tulet toimeen ja kaikki taloudelliset perustarpeesi ovat turvattuja.
"Ikuisesti minun kuuni" syleilen kiireistä kuuta. "Ottakoon" he vain toteavat, kauniit aurinko ihmiset "jos se kerran on hänen kuunsa"
Susa
Reactions:

Re: Mielikuvitus saat jonkun äänestyksessä olevista asioista. Minkä valitset?

Viesti Kirjoittaja Susa »

Mul on jo nuo kaikki. :peace:
Susa
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Susa »

Jalo Arkkivalo kirjoitti: 07 Marras 2024, 23:10
Susa kirjoitti: 07 Marras 2024, 23:08 Mul on jo nuo kaikki. :peace:
Voitko raottaa miten olet onnistunut arjessa yhdistämään kohdat 1 ja 3?
1. En tee töitä koskaan = olen aina lomalla.

2. Toisaalta, kun en tee töitä, ei ole koskaan lomia. :jaaa?:

Itse pidän enemmän versiosta 1. Vain lomarahojen puute harmittaa.
Joutuu ottamaan omista. :D
Damokles
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Damokles »

Rakastava kumppani kuolemaan asti. Muut ovat jo. Eli keskimmäinen on täysin utopistinen tavoite.
Kissatäti
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Kissatäti »

Damokles kirjoitti: 07 Marras 2024, 23:33 Rakastava kumppani kuolemaan asti. Muut ovat jo. Eli keskimmäinen on täysin utopistinen tavoite.
Ei ole utopistinen tavoite. Minä ainakin uskon että jossain on ihminen joka ymmärtäisi sinua ja joka tuntee tällä hetkellä samanlaista kaipuuta toisesta ihmisestä. Kaiken täytyy vain osua kohdalleen ja jos on paljon yksityiskohtia on kaikkien kohtien osuminen harvinaisempaa.
Sinulla on erityisasioita joiden sovittaminen suhteeseen voi olla hankalaa. Yksi niistä on älykkyys, toinen terveyden kaikki nyanssit ja erikoispiirteet, kolmas ikä, neljäs mielenkiinnon kohteet, viides millaisesta kumppanista viehätyt. Ja sitten se kaikista tärkein - ajoitus. Se että kumpikin etsii tai haluaa tai on valmis suhteeseen.
"Ikuisesti minun kuuni" syleilen kiireistä kuuta. "Ottakoon" he vain toteavat, kauniit aurinko ihmiset "jos se kerran on hänen kuunsa"
Damokles
Reactions:

Jalo ei tiedä kinkkujen ja makkaroiden vaaroista? Hyi häpeä! Varsinkin lauantaimakkara ja vieläpä pötkönä on kuolemaksi. Rauha sielullesi jo ennakkoon :-D .
Damokles
Reactions:

Kissatäti kirjoitti: 07 Marras 2024, 23:58
Damokles kirjoitti: 07 Marras 2024, 23:33 Rakastava kumppani kuolemaan asti. Muut ovat jo. Eli keskimmäinen on täysin utopistinen tavoite.
Ei ole utopistinen tavoite. Minä ainakin uskon että jossain on ihminen joka ymmärtäisi sinua ja joka tuntee tällä hetkellä samanlaista kaipuuta toisesta ihmisestä. Kaiken täytyy vain osua kohdalleen ja jos on paljon yksityiskohtia on kaikkien kohtien osuminen harvinaisempaa.
Sinulla on erityisasioita joiden sovittaminen suhteeseen voi olla hankalaa. Yksi niistä on älykkyys, toinen terveyden kaikki nyanssit ja erikoispiirteet, kolmas ikä, neljäs mielenkiinnon kohteet, viides millaisesta kumppanista viehätyt. Ja sitten se kaikista tärkein - ajoitus. Se että kumpikin etsii tai haluaa tai on valmis suhteeseen.
Tuohon päädyimme ystävänikin kanssa tänään. Ihminen on siinä harmaassa 1,3-1,5 kiloisessa möykyssä. Jos paketti on edes hieman siedettävä niin menee ja menettelee. Ei tässä enää mikään adonis itsekään olla 😂.

Itseasiassa naulasit aika hyvin asian ja paketin.
Brainwashed
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Brainwashed »

Oletko Deimos saanut painosi painumaan alle 80? Olit jo muistaakseni aika liki.

8-)
”Brainwashed on tyyppi joka latelee omakohtaista törkyy muitten päähän väheksyttävästi, - samalla mainostaen omaa figuuriaan.”

- anonymous hater
Damokles
Reactions:

Olin jo kirjoittanut pitemmän matkaa käsitteistä "Itse" ja "Minä" sekä "Matrix-maailma" kunnes jokin esto tuli mieleen. Poistin kirjoituksen ennen lähettämistä jo.

Ei tee hyvää olla täysin eristyksissä kuukaudesta toiseenkaan. Onko kaikki elämässä vain "Testiä"? Jos on niin mitä varten?

Olut tekee aivoille temppuja. Tai ainakin jos ottaa todella harvoin.
Damokles
Reactions:

Brainwashed kirjoitti: 08 Marras 2024, 00:07 Oletko Deimos saanut painosi painumaan alle 80? Olit jo muistaakseni aika liki.

8-)
Olin jo 78 mutta olen saanut takaisin ja nyt ainakin 86. Vaihdan muuten puhelinnumeroa. Vielä vois laittaa viestin sulle ja uuden numeron. Mutta päätä sinä. Minä olen epävakaa, sinä et.
Brainwashed
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Brainwashed »

Damokles kirjoitti: 08 Marras 2024, 00:11
Brainwashed kirjoitti: 08 Marras 2024, 00:07 Oletko Deimos saanut painosi painumaan alle 80? Olit jo muistaakseni aika liki.

8-)
Olin jo 78 mutta olen saanut takaisin ja nyt ainakin 86. Vaihdan muuten puhelinnumeroa. Vielä vois laittaa viestin sulle ja uuden numeron. Mutta päätä sinä. Minä olen epävakaa, sinä et.
Laita vaan, eli säästä mun numero kanssa. Tsemppiä sen painonhallinnan kanssa, ja nauti olutta kohtuullisesti, kuten minä teen (pun intended).

8-)
”Brainwashed on tyyppi joka latelee omakohtaista törkyy muitten päähän väheksyttävästi, - samalla mainostaen omaa figuuriaan.”

- anonymous hater
Damokles
Reactions:

Brainwashed kirjoitti: 08 Marras 2024, 00:16
Damokles kirjoitti: 08 Marras 2024, 00:11

8-)
Laita vaan, eli säästä mun numero kanssa. Tsemppiä sen painonhallinnan kanssa, ja nauti olutta kohtuullisesti, kuten minä teen (pun intended).

8-)
Laitan uuden numeron kun sen saan sulle. Ja viestin joku päivä myös.

Ei, mulla ei ole mitään sua vastaan. Itseasiassa välillä kun valokuvia selailee tulee vastaan se meidän "Selfie". Hauskaa sun kanssa oli. Se paikka missä mut viimeksi näit oli huono mun elämän kannalta. Todella huono.

Kyllä treenit pitää alottaa taas.
Damokles
Reactions:

Hieman väärää tietoa BW:lle. 85,5 kiloa. Collegehousut ja T-paita. Ja tuo noin 7 kiloa on ihan kai oikeaa läskiä.
Tuulispää
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Tuulispää »

Susa kirjoitti: 07 Marras 2024, 23:08 Mul on jo nuo kaikki. :peace:
Anna kun arvaan....olet finskin ex-kapteeni ja lentoemon kanssa naimasillaan ?
marjatta1
Reactions:

Viesti Kirjoittaja marjatta1 »

Rakastava kumppani on se elämisen ehto.
Elämä
on kuin tiimalasin hiekka
se pysähtyy
ellet käänny ympäri

— Sari Virlander
Suosittele ketjua Vastaa Viestiin