Tuolla tavoin voit hankkia itsellesi häädön tai taloyhtiö vaihtaa lukot noihin tiloihin niin, että sinulta estetään sinne pääsy.Tuulispää kirjoitti: ↑19 Marras 2024, 09:44Viime perjantaina meinasi joku kiinteistöfirman kaiffari tulla tiloihin ...mutta sanoin hänelle hyvin vakuuttvasti, että: " Sun ei tarvi tulla näihin tiloihin !". Hän oli yllättäen täysin samaa mieltä...vaikka oli ryskyttänyt ovea kuin mielipuoli 23 sekunttia aiemmin.MooM kirjoitti: ↑19 Marras 2024, 09:35Tuskin. Mutta se, onko se sallittua taloyhtiössäsi, pitää katsoa säännöistä ja tarvittaessa se ratkaistaan yhtiökokouksessa. Tai oikeudessa, jos sinne asti halutaan riidellä.Tuulispää kirjoitti: ↑19 Marras 2024, 09:21Ei vaan riistokapitalismia...riistän muilta...pelastaakseni maailman.MooM kirjoitti: ↑19 Marras 2024, 09:14Eikös tuo ole aika kommunistista?Tuulispää kirjoitti: ↑19 Marras 2024, 06:56Ei vaan ei tarvi käyttää sähköä omassa taloudessa josta maksan laskut.Pattinero kirjoitti: ↑19 Marras 2024, 06:43Jaa, niin sulla on oma tuulivoimala, joka tuottaa sähkön sinne vai.Tuulispää kirjoitti: ↑19 Marras 2024, 06:32Täytynee muuttaa sitten pysyvästi tuonne askarteluhuoneeseen.Pattinero kirjoitti: ↑19 Marras 2024, 06:29Taitaa olla sekin vielä hetken ainakin pois pelistä. Tällä hetkellä ydinvoimaa tuotetaan Suomessa vain n. 2000 MW.
17.11.2024
Olkiluoto 3:n sähköntuotanto keskeytyi tänään sunnuntaina 17. marraskuuta 2024 kello 16.28 turbiinihäiriön vuoksi.
Olkiluoto 3 -laitosyksikkö oli normaalissa tuotannossa, kun turbiinihäiriö keskeytti automaattisesti laitoksen sähköntuotannon. Laitos toimi tilanteessa suunnitellusti. Syynä oli generaattorin tiivisteöljyjärjestelmän toimintahäiriö. EDIT 18.11.2024. Vian korjaaminen ottaa enemmän aikaa, joten tämän hetken tiedon mukaan laitos palaa takaisin sähköntuotantoon arviolta noin kahden vuorokauden kuluttua.
Tapahtumalla ei ole vaikutusta ydinturvallisuuteen. Olkiluoto 1- ja Olkiluoto 2-laitosyksiköt tuottavat sähköä normaalisti.
https://www.tvo.fi/ajankohtaista/tiedot ... eytyi.html
Sitäpaitsi onko rikos jos askartelee 24/7 askarteluhuoneessa ?
Ilmeisesti taloyhtiössä kukaan muu ei ole kiinnostunut käyttämään tilaa eivätkä ole tajunneet tai eivät välitä siitä, että sinun puuhastelusi aiheuttaa (kylläkin vähäisiä) kustannuksia yhtiölle ja lisää tulipaloriskiä. Yleensä porukassa on aina joku kyylä, joka tarttuu tällaisiin.
OL2 vajaateholla kevääseen asti
Re: OL2 vajaateholla kevääseen asti
Päinvastoin...näin saa pidettyä kaikki poissa tiloista.Tonttu kirjoitti: ↑19 Marras 2024, 11:09Tuolla tavoin voit hankkia itsellesi häädön tai taloyhtiö vaihtaa lukot noihin tiloihin niin, että sinulta estetään sinne pääsy.Tuulispää kirjoitti: ↑19 Marras 2024, 09:44Viime perjantaina meinasi joku kiinteistöfirman kaiffari tulla tiloihin ...mutta sanoin hänelle hyvin vakuuttvasti, että: " Sun ei tarvi tulla näihin tiloihin !". Hän oli yllättäen täysin samaa mieltä...vaikka oli ryskyttänyt ovea kuin mielipuoli 23 sekunttia aiemmin.MooM kirjoitti: ↑19 Marras 2024, 09:35Tuskin. Mutta se, onko se sallittua taloyhtiössäsi, pitää katsoa säännöistä ja tarvittaessa se ratkaistaan yhtiökokouksessa. Tai oikeudessa, jos sinne asti halutaan riidellä.Tuulispää kirjoitti: ↑19 Marras 2024, 09:21Ei vaan riistokapitalismia...riistän muilta...pelastaakseni maailman.MooM kirjoitti: ↑19 Marras 2024, 09:14Eikös tuo ole aika kommunistista?Tuulispää kirjoitti: ↑19 Marras 2024, 06:56Ei vaan ei tarvi käyttää sähköä omassa taloudessa josta maksan laskut.Pattinero kirjoitti: ↑19 Marras 2024, 06:43Jaa, niin sulla on oma tuulivoimala, joka tuottaa sähkön sinne vai.Tuulispää kirjoitti: ↑19 Marras 2024, 06:32Täytynee muuttaa sitten pysyvästi tuonne askarteluhuoneeseen.Pattinero kirjoitti: ↑19 Marras 2024, 06:29Taitaa olla sekin vielä hetken ainakin pois pelistä. Tällä hetkellä ydinvoimaa tuotetaan Suomessa vain n. 2000 MW.
17.11.2024
Olkiluoto 3:n sähköntuotanto keskeytyi tänään sunnuntaina 17. marraskuuta 2024 kello 16.28 turbiinihäiriön vuoksi.
Olkiluoto 3 -laitosyksikkö oli normaalissa tuotannossa, kun turbiinihäiriö keskeytti automaattisesti laitoksen sähköntuotannon. Laitos toimi tilanteessa suunnitellusti. Syynä oli generaattorin tiivisteöljyjärjestelmän toimintahäiriö. EDIT 18.11.2024. Vian korjaaminen ottaa enemmän aikaa, joten tämän hetken tiedon mukaan laitos palaa takaisin sähköntuotantoon arviolta noin kahden vuorokauden kuluttua.
Tapahtumalla ei ole vaikutusta ydinturvallisuuteen. Olkiluoto 1- ja Olkiluoto 2-laitosyksiköt tuottavat sähköä normaalisti.
Ilmeisesti taloyhtiössä kukaan muu ei ole kiinnostunut käyttämään tilaa eivätkä ole tajunneet tai eivät välitä siitä, että sinun puuhastelusi aiheuttaa (kylläkin vähäisiä) kustannuksia yhtiölle ja lisää tulipaloriskiä. Yleensä porukassa on aina joku kyylä, joka tarttuu tällaisiin.
Kertoisitko kuka tai mikä on kaiffari?Tuulispää kirjoitti: ↑19 Marras 2024, 09:44Viime perjantaina meinasi joku kiinteistöfirman kaiffari tulla tiloihin ...mutta sanoin hänelle hyvin vakuuttvasti, että: " Sun ei tarvi tulla näihin tiloihin !". Hän oli yllättäen täysin samaa mieltä...vaikka oli ryskyttänyt ovea kuin mielipuoli 23 sekunttia aiemmin.MooM kirjoitti: ↑19 Marras 2024, 09:35Tuskin. Mutta se, onko se sallittua taloyhtiössäsi, pitää katsoa säännöistä ja tarvittaessa se ratkaistaan yhtiökokouksessa. Tai oikeudessa, jos sinne asti halutaan riidellä.Tuulispää kirjoitti: ↑19 Marras 2024, 09:21Ei vaan riistokapitalismia...riistän muilta...pelastaakseni maailman.MooM kirjoitti: ↑19 Marras 2024, 09:14Eikös tuo ole aika kommunistista?Tuulispää kirjoitti: ↑19 Marras 2024, 06:56Ei vaan ei tarvi käyttää sähköä omassa taloudessa josta maksan laskut.Pattinero kirjoitti: ↑19 Marras 2024, 06:43Jaa, niin sulla on oma tuulivoimala, joka tuottaa sähkön sinne vai.Tuulispää kirjoitti: ↑19 Marras 2024, 06:32Täytynee muuttaa sitten pysyvästi tuonne askarteluhuoneeseen.Pattinero kirjoitti: ↑19 Marras 2024, 06:29Taitaa olla sekin vielä hetken ainakin pois pelistä. Tällä hetkellä ydinvoimaa tuotetaan Suomessa vain n. 2000 MW.
17.11.2024
Vedä sähköpiuhat kellarista ilmastointiputkia pitkin siihen vuokrayksiöön, niin jää hieman rahaa myös siihen pilun ostamiseen!Tuulispää kirjoitti: ↑19 Marras 2024, 06:56Ei vaan ei tarvi käyttää sähköä omassa taloudessa josta maksan laskut.Pattinero kirjoitti: ↑19 Marras 2024, 06:43Jaa, niin sulla on oma tuulivoimala, joka tuottaa sähkön sinne vai.Tuulispää kirjoitti: ↑19 Marras 2024, 06:32Täytynee muuttaa sitten pysyvästi tuonne askarteluhuoneeseen.Pattinero kirjoitti: ↑19 Marras 2024, 06:29Taitaa olla sekin vielä hetken ainakin pois pelistä. Tällä hetkellä ydinvoimaa tuotetaan Suomessa vain n. 2000 MW.
17.11.2024
Tuolla selitys: https://urbaanisanakirja.com/word/kaiffari/Ertsu kirjoitti: ↑19 Marras 2024, 11:20Kertoisitko kuka tai mikä on kaiffari?Tuulispää kirjoitti: ↑19 Marras 2024, 09:44Viime perjantaina meinasi joku kiinteistöfirman kaiffari tulla tiloihin ...mutta sanoin hänelle hyvin vakuuttvasti, että: " Sun ei tarvi tulla näihin tiloihin !". Hän oli yllättäen täysin samaa mieltä...vaikka oli ryskyttänyt ovea kuin mielipuoli 23 sekunttia aiemmin.MooM kirjoitti: ↑19 Marras 2024, 09:35Tuskin. Mutta se, onko se sallittua taloyhtiössäsi, pitää katsoa säännöistä ja tarvittaessa se ratkaistaan yhtiökokouksessa. Tai oikeudessa, jos sinne asti halutaan riidellä.Tuulispää kirjoitti: ↑19 Marras 2024, 09:21MooM kirjoitti: ↑19 Marras 2024, 09:14Eikös tuo ole aika kommunistista?Tuulispää kirjoitti: ↑19 Marras 2024, 06:56Ei vaan ei tarvi käyttää sähköä omassa taloudessa josta maksan laskut.Pattinero kirjoitti: ↑19 Marras 2024, 06:43Jaa, niin sulla on oma tuulivoimala, joka tuottaa sähkön sinne vai.Tuulispää kirjoitti: ↑19 Marras 2024, 06:32Täytynee muuttaa sitten pysyvästi tuonne askarteluhuoneeseen.Pattinero kirjoitti: ↑19 Marras 2024, 06:29Taitaa olla sekin vielä hetken ainakin pois pelistä. Tällä hetkellä ydinvoimaa tuotetaan Suomessa vain n. 2000 MW.
17.11.2024
Ei vaan riistokapitalismia...riistän muilta...pelastaakseni maailman.
Nytkö tulee pienempiä betasoihtuja vaiko mitä ne nyt oli? 
-
Märkäruuti
- Reactions:
Ei yksityinen asukas voii estää huoltomiestä pääsemästä töihin taloyhtiön yleisiin tiloihin. Sinulla on äkkiä edessä osakkeiden ottaminen taloyhtiön haltuun, mikäli sinilla on omistusasunto ja sen jälkeen uuden kämpän haku. Kannattaisi vähän miettiä.
En mä estänyt...hän vaan huomasi ettei hänellä olekkaan tarvetta ratsata kolmea huonetta jossa mulla on salaisen tuulivoimalan 3 versiota hujan hajan eri huoneissa.Märkäruuti kirjoitti: ↑19 Marras 2024, 16:58Ei yksityinen asukas voii estää huoltomiestä pääsemästä töihin taloyhtiön yleisiin tiloihin. Sinulla on äkkiä edessä osakkeiden ottaminen taloyhtiön haltuun, mikäli sinilla on omistusasunto ja sen jälkeen uuden kämpän haku. Kannattaisi vähän miettiä.
Onko sinulla mitään taloyhtiön päätöstä paperille kirjattuna, jossa sinulle olisi luovutettu ne kellaritilat (+ ilmainen sähkönkäyttö) käyttöösi ilman minkäänlaista korvausta? Jos satut *ittuilemaan sopivalle henkilölle, saatat lentää salaisine myllyinesi ulos kuin leppäkeihäs..Tuulispää kirjoitti: ↑19 Marras 2024, 17:01En mä estänyt...hän vaan huomasi ettei hänellä olekkaan tarvetta ratsata kolmea huonetta jossa mulla on salaisen tuulivoimalan 3 versiota hujan hajan eri huoneissa.Märkäruuti kirjoitti: ↑19 Marras 2024, 16:58Ei yksityinen asukas voii estää huoltomiestä pääsemästä töihin taloyhtiön yleisiin tiloihin. Sinulla on äkkiä edessä osakkeiden ottaminen taloyhtiön haltuun, mikäli sinilla on omistusasunto ja sen jälkeen uuden kämpän haku. Kannattaisi vähän miettiä.
Ei kyllä tässä nyt leppäkeihäs itse lensi mun heittämänä.Kivikasvo kirjoitti: ↑19 Marras 2024, 17:23Onko sinulla mitään taloyhtiön päätöstä paperille kirjattuna, jossa sinulle olisi luovutettu ne kellaritilat (+ ilmainen sähkönkäyttö) käyttöösi ilman minkäänlaista korvausta? Jos satut *ittuilemaan sopivalle henkilölle, saatat lentää salaisine myllyinesi ulos kuin leppäkeihäs..Tuulispää kirjoitti: ↑19 Marras 2024, 17:01En mä estänyt...hän vaan huomasi ettei hänellä olekkaan tarvetta ratsata kolmea huonetta jossa mulla on salaisen tuulivoimalan 3 versiota hujan hajan eri huoneissa.Märkäruuti kirjoitti: ↑19 Marras 2024, 16:58Ei yksityinen asukas voii estää huoltomiestä pääsemästä töihin taloyhtiön yleisiin tiloihin. Sinulla on äkkiä edessä osakkeiden ottaminen taloyhtiön haltuun, mikäli sinilla on omistusasunto ja sen jälkeen uuden kämpän haku. Kannattaisi vähän miettiä.
Eli kysymyksessä lienee joku sellainen jutska, että isipappa lienee luottamusmiestoimissa ja hommannut pipipääpojalleen leikkitilat kunnan kiinteistöstä. Ei tuohon tarvita muuta, kuin joku *ittuuntunut hlö tekee valituksen päätöksestä Oulun kaupungille..Tuulispää kirjoitti: ↑19 Marras 2024, 17:25Ei kyllä tässä nyt leppäkeihäs itse lensi mun heittämänä.Kivikasvo kirjoitti: ↑19 Marras 2024, 17:23Onko sinulla mitään taloyhtiön päätöstä paperille kirjattuna, jossa sinulle olisi luovutettu ne kellaritilat (+ ilmainen sähkönkäyttö) käyttöösi ilman minkäänlaista korvausta? Jos satut *ittuilemaan sopivalle henkilölle, saatat lentää salaisine myllyinesi ulos kuin leppäkeihäs..Tuulispää kirjoitti: ↑19 Marras 2024, 17:01En mä estänyt...hän vaan huomasi ettei hänellä olekkaan tarvetta ratsata kolmea huonetta jossa mulla on salaisen tuulivoimalan 3 versiota hujan hajan eri huoneissa.Märkäruuti kirjoitti: ↑19 Marras 2024, 16:58Ei yksityinen asukas voii estää huoltomiestä pääsemästä töihin taloyhtiön yleisiin tiloihin. Sinulla on äkkiä edessä osakkeiden ottaminen taloyhtiön haltuun, mikäli sinilla on omistusasunto ja sen jälkeen uuden kämpän haku. Kannattaisi vähän miettiä.
Onpa ihmeellinen suhtautuminen siihen että mulla on mahtavat ilmaiset tilat käytössäni...eikö yhtään hävetä ?Kivikasvo kirjoitti: ↑19 Marras 2024, 17:45Eli kysymyksessä lienee joku sellainen jutska, että isipappa lienee luottamusmiestoimissa ja hommannut pipipääpojalleen leikkitilat kunnan kiinteistöstä. Ei tuohon tarvita muuta, kuin joku *ittuuntunut hlö tekee valituksen päätöksestä Oulun kaupungille..Tuulispää kirjoitti: ↑19 Marras 2024, 17:25Ei kyllä tässä nyt leppäkeihäs itse lensi mun heittämänä.Kivikasvo kirjoitti: ↑19 Marras 2024, 17:23Onko sinulla mitään taloyhtiön päätöstä paperille kirjattuna, jossa sinulle olisi luovutettu ne kellaritilat (+ ilmainen sähkönkäyttö) käyttöösi ilman minkäänlaista korvausta? Jos satut *ittuilemaan sopivalle henkilölle, saatat lentää salaisine myllyinesi ulos kuin leppäkeihäs..Tuulispää kirjoitti: ↑19 Marras 2024, 17:01En mä estänyt...hän vaan huomasi ettei hänellä olekkaan tarvetta ratsata kolmea huonetta jossa mulla on salaisen tuulivoimalan 3 versiota hujan hajan eri huoneissa.Märkäruuti kirjoitti: ↑19 Marras 2024, 16:58Ei yksityinen asukas voii estää huoltomiestä pääsemästä töihin taloyhtiön yleisiin tiloihin. Sinulla on äkkiä edessä osakkeiden ottaminen taloyhtiön haltuun, mikäli sinilla on omistusasunto ja sen jälkeen uuden kämpän haku. Kannattaisi vähän miettiä.
Sinun pitäisi hävetä, kun on juonittu talon yhteiset kokoontumistilat jonkun vatipään suuruusharhaiselle touhulle!Tuulispää kirjoitti: ↑19 Marras 2024, 18:09Onpa ihmeellinen suhtautuminen siihen että mulla on mahtavat ilmaiset tilat käytössäni...eikö yhtään hävetä ?Kivikasvo kirjoitti: ↑19 Marras 2024, 17:45Eli kysymyksessä lienee joku sellainen jutska, että isipappa lienee luottamusmiestoimissa ja hommannut pipipääpojalleen leikkitilat kunnan kiinteistöstä. Ei tuohon tarvita muuta, kuin joku *ittuuntunut hlö tekee valituksen päätöksestä Oulun kaupungille..Tuulispää kirjoitti: ↑19 Marras 2024, 17:25Ei kyllä tässä nyt leppäkeihäs itse lensi mun heittämänä.Kivikasvo kirjoitti: ↑19 Marras 2024, 17:23Onko sinulla mitään taloyhtiön päätöstä paperille kirjattuna, jossa sinulle olisi luovutettu ne kellaritilat (+ ilmainen sähkönkäyttö) käyttöösi ilman minkäänlaista korvausta? Jos satut *ittuilemaan sopivalle henkilölle, saatat lentää salaisine myllyinesi ulos kuin leppäkeihäs..Tuulispää kirjoitti: ↑19 Marras 2024, 17:01En mä estänyt...hän vaan huomasi ettei hänellä olekkaan tarvetta ratsata kolmea huonetta jossa mulla on salaisen tuulivoimalan 3 versiota hujan hajan eri huoneissa.Märkäruuti kirjoitti: ↑19 Marras 2024, 16:58Ei yksityinen asukas voii estää huoltomiestä pääsemästä töihin taloyhtiön yleisiin tiloihin. Sinulla on äkkiä edessä osakkeiden ottaminen taloyhtiön haltuun, mikäli sinilla on omistusasunto ja sen jälkeen uuden kämpän haku. Kannattaisi vähän miettiä.
Minä vain totesin, mikä tilanne on, eli ei liikaa kannata elvistellä. Esim. joku talon asukas voi tehdä valituksen tasa-arvoon tai tulipalon mahdollisuuteen vedoten. Ja sinun sähkönkulutuksen kellarin osalta maksavat muut talon asukkaat korkeampina vuokrina. Lisäksi olet duunannut tilat palovaaralliseksi, esim. syttyvää puupölyä + muuta palavaa roinaa ja nestettä on kaikkialla..
Ei voi huumehörhöjen kerrostalossa.Kivikasvo kirjoitti: ↑19 Marras 2024, 18:27Sinun pitäisi hävetä, kun on juonittu talon yhteiset kokoontumistilat jonkun vatipään suuruusharhaiselle touhulle!Tuulispää kirjoitti: ↑19 Marras 2024, 18:09Onpa ihmeellinen suhtautuminen siihen että mulla on mahtavat ilmaiset tilat käytössäni...eikö yhtään hävetä ?Kivikasvo kirjoitti: ↑19 Marras 2024, 17:45Eli kysymyksessä lienee joku sellainen jutska, että isipappa lienee luottamusmiestoimissa ja hommannut pipipääpojalleen leikkitilat kunnan kiinteistöstä. Ei tuohon tarvita muuta, kuin joku *ittuuntunut hlö tekee valituksen päätöksestä Oulun kaupungille..Tuulispää kirjoitti: ↑19 Marras 2024, 17:25Ei kyllä tässä nyt leppäkeihäs itse lensi mun heittämänä.Kivikasvo kirjoitti: ↑19 Marras 2024, 17:23Onko sinulla mitään taloyhtiön päätöstä paperille kirjattuna, jossa sinulle olisi luovutettu ne kellaritilat (+ ilmainen sähkönkäyttö) käyttöösi ilman minkäänlaista korvausta? Jos satut *ittuilemaan sopivalle henkilölle, saatat lentää salaisine myllyinesi ulos kuin leppäkeihäs..Tuulispää kirjoitti: ↑19 Marras 2024, 17:01En mä estänyt...hän vaan huomasi ettei hänellä olekkaan tarvetta ratsata kolmea huonetta jossa mulla on salaisen tuulivoimalan 3 versiota hujan hajan eri huoneissa.Märkäruuti kirjoitti: ↑19 Marras 2024, 16:58Ei yksityinen asukas voii estää huoltomiestä pääsemästä töihin taloyhtiön yleisiin tiloihin. Sinulla on äkkiä edessä osakkeiden ottaminen taloyhtiön haltuun, mikäli sinilla on omistusasunto ja sen jälkeen uuden kämpän haku. Kannattaisi vähän miettiä.
Minä vain totesin, mikä tilanne on, eli ei liikaa kannata elvistellä. Esim. joku talon asukas voi tehdä valituksen tasa-arvoon tai tulipalon mahdollisuuteen vedoten. Ja sinun sähkönkulutuksen kellarin osalta maksavat muut talon asukkaat korkeampina vuokrina. Lisäksi olet duunannut tilat palovaaralliseksi, esim. syttyvää puupölyä + muuta palavaa roinaa ja nestettä on kaikkialla..
Vai niin. Ei noin nuoret naiset välitä tuollaisesta kulahtaneesta ja vanhasta kommarista, joka pummaa sähköä.Tuulispää kirjoitti: ↑19 Marras 2024, 09:21Ei vaan riistokapitalismia...riistän muilta...pelastaakseni maailman.MooM kirjoitti: ↑19 Marras 2024, 09:14Eikös tuo ole aika kommunistista?Tuulispää kirjoitti: ↑19 Marras 2024, 06:56Ei vaan ei tarvi käyttää sähköä omassa taloudessa josta maksan laskut.Pattinero kirjoitti: ↑19 Marras 2024, 06:43Jaa, niin sulla on oma tuulivoimala, joka tuottaa sähkön sinne vai.Tuulispää kirjoitti: ↑19 Marras 2024, 06:32Täytynee muuttaa sitten pysyvästi tuonne askarteluhuoneeseen.Pattinero kirjoitti: ↑19 Marras 2024, 06:29Taitaa olla sekin vielä hetken ainakin pois pelistä. Tällä hetkellä ydinvoimaa tuotetaan Suomessa vain n. 2000 MW.
17.11.2024
Ja tavatakseni hänet.
466680002_122147665682356384_7515558466178252318_n.jpg
We can't solve problems by using the same kind of thinking we used when we created them.
Albert Einstein
Albert Einstein