Marrasmyrskyn seurantaketju
- Minimus Yahves
- Reactions:
Re: Marrasmyrskyn seurantaketju
Meillä on lunta tullut äsken ehkä 15cm eikä näy hiljenemisen merkkejä.
Can I pet that dog?
- KultaKikkare
- Reactions:
Pitihän sitä vähän käydä kikkailemassa ja ajella pikkuteitä (kärrypolkuja) kauppaan.
Edelleen puskee vaakaan lunta ja nietokset nousi jo pari kertaa konepellin päälle.
Edelleen puskee vaakaan lunta ja nietokset nousi jo pari kertaa konepellin päälle.
Be stronger than your excuses
-
Märkäruuti
- Reactions:
Eteenpäin, sano mummo lumessa.KultaKikkare kirjoitti: ↑20 Marras 2024, 22:34 Pitihän sitä vähän käydä kikkailemassa ja ajella pikkuteitä (kärrypolkuja) kauppaan.
- anarkistialkuasukas
- Reactions:
Edelleen satelee lunta, illan ja yön aikana sitä on kinostunut paikoitellen vaaksan verran.
"Tie epäonnistumisiin on katettu hyvillä yrityksillä"
Ei paha keli täällä, lunta toki tullut mut hyvin voi lähtee ajelemaan.
Lunta ei tullut kovin paljon, mutta tuuli on kinostanut sitä, esim ikkunalaudoille
While I had personally never felt the lack of a penis, I did admit that it was a handy thing to have along on a picnic…
D. Gabaldon
D. Gabaldon
12 m/s ja 20 m/s puuskissa tuuli. Ei lähellekään sitä mitä oli kun testasin myllyä ekan kerran kun oli ennustetu illaksi 9 m/s...keksituuli nousi 19 m/s ja 24 m/s piikki ja seuraavana amuna 26 m/s.
Toiko keksituuli hyviä keksejä?
Mulla ei ole varaa vittuilla typoista, tämä on siis hyväntahtoinen vitsi.
While I had personally never felt the lack of a penis, I did admit that it was a handy thing to have along on a picnic…
D. Gabaldon
D. Gabaldon
-
Märkäruuti
- Reactions:
-
Märkäruuti
- Reactions:
Aika reilusti oli lunta tullut. Kävin kaivamassa auton kinoksesta ja kolasin auton ympäriltä. Kola täyttyi pikkuauton pituuden matkalla kahteen kertaan. Nyt pihalla jyrisee auraustraktori pihaa putsaamassa.
Tänne on vaan luvattu +3 - + 4 astetta ja vesisadetta muutaman päivän päästä. Toivotavasti ei kaikki lähde.
Tänne on vaan luvattu +3 - + 4 astetta ja vesisadetta muutaman päivän päästä. Toivotavasti ei kaikki lähde.
Mulla tulee kaikenlaisia, myös työasioissa. Olen nimittänyt erästä professoria Roistoksi ja kysynyt jotain Pulustusvoimilta. Laittanut jotain isolla jakelulla "ystävällisenä kustuna". JneMärkäruuti kirjoitti: ↑21 Marras 2024, 08:48Itselläni tuo on varmaan yleisin kirjoitusvirhe, eli k ja s vaihtavat paikkaa. Se oli minulla ainakin jo neljännesvuosisata sitten. Muistan kuinka alaisiltani tuli naljailua asiasta.
D. Gabaldon
D. Gabaldon
Suomen sähköstä tuotetaan tänäänkin yli puolet tuulimyllyillä. Tällä hetkellä tuuli tuottaa 600 000 € edestä energiaa tunnissa.
Lumet on kokolailla häipyneet mutta nyt tuulee aika kovaa vaikka ei pitänyt eilisen aamun ennusteen mukaan enään tuulla.
Ei voi kuitenkaan myrskystä puhua vaikka puuskat on aika napakoita.
Ei voi kuitenkaan myrskystä puhua vaikka puuskat on aika napakoita.
Minun mielestä noin.
-
Märkäruuti
- Reactions:
Olikin eka 40km melkosta paskaa, ei nähnyt kunnolla kun melkosen pyryn nostatti. Sen jälkeen ei ongelmia.