Kiva kiva jos ei tullejakaan, kiva kiva kun sisämarkkinat, kiva kiva jos helpotusta sinnekin ja helpotusta elämään tännekin jne.
Ei mitään sitä vastaan.
Siis mikä mättää ?
Odotanko vain että saan olla saamapuolella antamatta itse mitään ?
Unionin tärkein poliittinen agenda on ollut liittovaltion luominen, jossa jäsenmaiden kansallista itsenäisyyttä ei siinä merkityksessä enään ole kuten, se on tähän asti opittu tuntemaan ja ymmärretty täällä Suomessakin ja "ryssän" tilalle on vain tullut "bryssä".
Erilaisten kriisien avulla viedään liittovaltiohanketta eteenpäin, mutta luulemmeko että siitä kerrotaan meille ja on tarkoitus että me äänestäjät itse haluamme lopulta liittovaltiota, jos ja kun elämämme tulee riittävän hankalaksi nykyisenlaisessa EU-Suomessa ja tarraudutaan meille heitettyyn pelastusrenkaaseen, jossa lukee "Bryssel".
Miten helppoa, kun sen osaa, mutta minun itsenäisyyteni ei ole myytävänä vaikka pidänkin helposta elämästä.
Olenko siis se "paha nazi" jos en huuda kuorossa ylistystä EU:lle 24/7 ja tarraudu minulle heitettyyn pelastusrenkaaseenkaan, mutta olisin samalla sitonut itseni toiseen velkahelvettiin ? Mutta sehän on tarkoituskin. Rahalla on mahti.
Hyvää illanjatkoa puolueesta riippumatta