Monet nimimerkit ottavat palstan turhan vakavasti. Ne bannit pitäisi vaan kestää, eikä perustaa uusia nimimerkkejä.Jesse kirjoitti: ↑01 Joulu 2024, 10:49Ainakin minun muistin ja näkemäni mukaan Tuulis on jo Tiede.fi ajoista lähtien (myös tällä palstalla) julkaissut Kivikasvon oikean nimen ja perheasioita, mm. mollannut, että hänellä on venäläinen vaimo, ja on ryssän trolli, jne.. Joten on ilmeistä, että kyseinen henkilö on ottanut raskaasti esim. tuon viimeisen nyt jo poistetun ketjun mollaukset ja "diagnoosit"..MooM kirjoitti: ↑01 Joulu 2024, 10:27Siis kummasta nyt puhut? Tuulispää on itse paljastanut nimensä, esim laittamalla firmansa linkin ja kuvia itsestään, eli hän lienee hyvin todennäköisesti se, joksi hänet voi arvella. Kivikasvo ei ole kertonut vastaavaa, mutta TP on syytellyt häntä joskus käyttäen jotain ilmeisesti oikean henkilön nimeä. En minä einakaan tiedä, kuka hän oikeasti on.
Kunnianloukkaukset palstalla
Re: Kunnianloukkaukset palstalla
Mene mene tekel upharsin.
-
Brainwashed
- Reactions:
Tämä tästä vielä puuttui, juristi työntämässä lusikkansa soppaan...

”Brainwashed on tyyppi joka latelee omakohtaista törkyy muitten päähän väheksyttävästi, - samalla mainostaen omaa figuuriaan.”
- anonymous hater
- anonymous hater
Ei ole rikos ihmisyyttä vastaan sanoa peltoautokauppiasta rasvanäpiksi.Brainwashed kirjoitti: ↑01 Joulu 2024, 12:12 Tämä tästä vielä puuttui, juristi työntämässä lusikkansa soppaan...
Välillä tuntuu, että palstan "terveillä" on pää kaikista pahiten paistunut.
Niin....mun vero/tilitiedot on kiviturpa julkaissut kymmenen kertaa...Jalo Arkkivalo kirjoitti: ↑01 Joulu 2024, 10:50Jesse kirjoitti: ↑01 Joulu 2024, 10:49Ainakin minun muistin ja näkemäni mukaan Tuulis on jo Tiede.fi ajoista lähtien (myös tällä palstalla) julkaissut Kivikasvon oikean nimen ja perheasioita, mm. sen, että hänellä on venäläinen vaimo, jne.. Joten on ilmeistä, että kyseinen henkilö on ottanut raskaasti esim. tuon viimeisen nyt jo poistetun ketjun mollaukset ja "diagnoosit"..MooM kirjoitti: ↑01 Joulu 2024, 10:27Siis kummasta nyt puhut? Tuulispää on itse paljastanut nimensä, esim laittamalla firmansa linkin ja kuvia itsestään, eli hän lienee hyvin todennäköisesti se, joksi hänet voi arvella. Kivikasvo ei ole kertonut vastaavaa, mutta TP on syytellyt häntä joskus käyttäen jotain ilmeisesti oikean henkilön nimeä. En minä einakaan tiedä, kuka hän oikeasti on.
Lopettakaa nyt saatana, aikuiset ihmiset!
Siis firman nimi ja mun nimi verotietojen ohella.
Kirjoitusteni tuonti muilta saiteilta ja ilmiantaminen tulitöiden asiassa jne jne.
Kerroit firmasi nimen esim siinä ketjussa, jossa ihmettelit Googlen tietoja sen aukiolosta. Aiemmin se näkyi mm. jakamiesi kuvien alareunassa.
While I had personally never felt the lack of a penis, I did admit that it was a handy thing to have along on a picnic…
D. Gabaldon
D. Gabaldon
Ei kai meillä kellään ole edes kunniaa mitä loukata..
Mutta ei se edellytä retostelemaan huonoilla tuloilla. Mähän olen tehnyt nyt tuulivoimalaa 2018 jälkeen.
Se on sitten toinen asia. Mutta itse olet henkilöllisyytesi suoraan paljastanut.Tuulispää kirjoitti: ↑01 Joulu 2024, 15:14Mutta ei se edellytä retostelemaan huonoilla tuloilla. Mähän olen tehnyt nyt tuulivoimalaa 2018 jälkeen.
While I had personally never felt the lack of a penis, I did admit that it was a handy thing to have along on a picnic…
D. Gabaldon
D. Gabaldon