Kirjakerho

Kirjat, kirjallisuus ja videopelit
Koo
Reactions:

Re: Kirjakerho

Viesti Kirjoittaja Koo »

Pidän kirjoista. Aina pitänyt.

Aihepiirini voivat olla sellaisia, etteivät ne herätä juuri kenessäkään intohimoja / tunteita.
Mutq kysyttiin niin ei kai kovin paha synti jos laitan muutaman minulle tärkeän teoksen nimet.
Se nuoruusaika........
Radionrakentajan Kirja 1, 2, 3
Harrastelijan Radiokirja
Nuorten Radiokirja
Suuri Lennokkikirja
Suuri Askartelukirja
Pikkujättiläinen
The Radio Amateurs Handbook
:) Paljon, paljon, paljon muiden aihepiirien teoksia! Muodin maailmasta joitakin. Ahmin tietoa 24/h.
Tietokoneet astuivat kuvioihin ja lopulta pystyin kustomoimaan niitä itse paremmiksi ja nopeammiksi.
Mutta tietokonekirjat olivat mielestäni melko ikävystyttäviä.
:lol: No ei enään.......

Hyvä ketju onnea sille :)
MooM
Reactions:

Viesti Kirjoittaja MooM »

Lukupiiri on hyvä idea. Sille vaan pitää olla joku aikataulu.

Tietysti voi jutella kirjoista, jotka useampi on lukenut, mutta lukukerran pitäisi olla aika tuore.

Itse olen nyt käymässä läpi Hämeen-Anttilan Björk-sarjaa. Nuori suomalainen lakimies/virkamies/johtaja harrastaa vapaa-ajallaan murhien selvittämistä 1920-luvun alussa. Yksi keissi tapahtuu Berliinissä, muut ovat miljöööltään silkkaa Helsinki-nostalgiaa. Mukana hengailee pirtutrokareita, aatelissukuja, sinimustaan kallellaan olevia järjestöjä ja stadin työläisiä slangeineen.
While I had personally never felt the lack of a penis, I did admit that it was a handy thing to have along on a picnic…
D. Gabaldon
MooM
Reactions:

Viesti Kirjoittaja MooM »

Tietokirjoissa ei ehkä itsessään ole niin keskusteltavaa. Niiden aiheiden käsittelyyn taas voi avata ketjuja ihan vapaasti.
While I had personally never felt the lack of a penis, I did admit that it was a handy thing to have along on a picnic…
D. Gabaldon
Koo
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Koo »

Jk
Luen edelleen mainitsemiani teoksia, ts. ovat aamulukemista lähes jokainen aamu.
Runot kiinnostavat, mutta nekin kirjat ovat vanhoja.
Hyvä niin.
novikovalilia
Reactions:

Viesti Kirjoittaja novikovalilia »

Lukusuunnitelma: Voitte sopia, että luette tietyn määrän lukuja tai tunteja kuukaudessa, viikossa tai päivässä.Keskustelut: Vaihtakaa ajatuksia esimerkiksi WhatsAppissa, Discordissa, Facebook-ryhmässä tai kasvotusten, jos se on mahdollista.Teemat: Jokainen voi ehdottaa seuraavaa kirjaa, ja valinta tehdään äänestykselläRento meininki: Ei tarvitse olla kirjallisuuskriitikko – jokaisen mielipide on yhtä arvokas.Aktiivisuus: Jokaisen osallistuminen tekee kerhosta toimivan ja elävän.
Suosittele ketjua Vastaa Viestiin