Haluaistko 100 KW kokoisen tuulivoimalan pihaasi ?
Re: Haluaistko 100 KW kokoisen tuulivoimalan pihaasi ?
Saanko jotenkin tuon Liperin vatipään kommentit katoamaan screeniltäni ? Onko joku ignore nappi tms ?
On. Mene asetuksiisi ja laita hänet vihamieheksi. Silloin et näe hänen viestiensä sisältöä. Muiden tekemissä lainauksissa ne kyllä näkyvät, mutta eipä teidän dialogiinne taida muut juuri osallistua.
While I had personally never felt the lack of a penis, I did admit that it was a handy thing to have along on a picnic…
D. Gabaldon
D. Gabaldon
Tuulista *ituttaa kuin pientä oravaa, kun käpy on jäässä. Valehtelee lähes kaikesta, mutta ei muista omia postauksiaan. Tuonkin askartelutilansa/ isännöitsijän tiimoilta on lähettänyt niin monta vastakkaissisältöistä viestiä, ettei vaikuta järjissään olevan ihmisen tekemisiltä. Se on kyllä ilmiömäistä, että ei muista omia postauksiaan, vaan parin päivän kuluttua viestin sisältö onkin jo vastakkainen..
Tämäpä on kiva uutinen...skitsofeenisen eläkeläisen saa hävitettyä näin kätevästi.
Et malta olla lukematta, kunhan vain puhut nyt lämpimiksesi. Mutta nuo perättömillä diagnooseilla osoittelu on kunnianloukkausta. Eikä tuo ole edes ensimmäinen kerta. Äkkiä raastuvassa tuulimyllyrahat menevätkin kunnianloukkauskorvauksiin, jos haluan olla v_mäinen. Ja ehkä modellakin on velvollisuus poistaa asiattomat ja perättömät viestit?Tuulispää kirjoitti: ↑10 Joulu 2024, 12:26
Tämäpä on kiva uutinen...skitsofeenisen eläkeläisen saa hävitettyä näin kätevästi.![]()
Täytyy myöntää se, että Haapanen on harvinaisen oikeassa. Ikivanhasta VAWT-myllystä, johon on koeteltu kaikkia mahdollisia ratkaisuja, ei ole muuhun, kuin jonkun suuruusharhaisen vatipään puuhasteluun. Olen 100% varma, että tuulimyllysi kohtalo on sama kuin sinun puupotkurivetoisen avaruusaluksen tai puupanssarivaunun!Tuulispää kirjoitti: ↑10 Joulu 2024, 12:38Lyhytpä on vatipiän muisti...Erkki Haapanen oli mun hyvä kaveri muttei ymmärtänyt että olen keksinyt jotakin uutta...sanoi mulle että sä et ole voinut keksiä mitään sellaista...tämä on asenne joka täällä maata vaivaa.Kivikasvo kirjoitti: ↑10 Joulu 2024, 08:55Joopa joo, en edes tiedä, kuka on Tuulitaidon toimitusjohtaja, puhumattakaan siitä, että olisin muka ottanut yhteyttä. Mutta tärkeintä Tuulispään juttuja lukiessa on muistaa ja ymmärtää, mitä tarkoittaa mytomania, eli patologinen valehtelu.. https://hidastaelamaa.fi/2021/12/miten- ... ehtelijan/
On niin taitava valehtelija, että itsekin uskoo omat valehtelunsa todeksi. Kummallista, kun muut lukijatkin muistavat, mitä Tuulis on täällä vollottanut, mutta itse ei muista!
Haapanen vahingossa ilmoitti että nyt on huono aika tulla kotimaisella myllyllä markkinoille koska hän on juuri laatinut paperin ( tuulivoimatoimijoiden pyynnöstä ) jolla saadaan valtio investoimaan tukia ulkomaisiin myllyihin ( ja tappamaan kotimainen tuulivoimatuotanto ).

Ei ole kuin muutama tunti siitä, kun itse diagnosoit Tuulispäällä mielenterveyden häiriön (patologinen valehtelu). Niin että pata kattilaa soimaa ja telmikää vaan ihan rauhassa. Ei teidän hiekkalaatikkoleikkejä kukaan ehdi ja jaksa jatkuvasti siivota.Kivikasvo kirjoitti: ↑10 Joulu 2024, 12:33Et malta olla lukematta, kunhan vain puhut nyt lämpimiksesi. Mutta nuo perättömillä diagnooseilla osoittelu on kunnianloukkausta. Eikä tuo ole edes ensimmäinen kerta. Äkkiä raastuvassa tuulimyllyrahat menevätkin kunnianloukkauskorvauksiin, jos haluan olla v_mäinen. Ja ehkä modellakin on velvollisuus poistaa asiattomat ja perättömät viestit?Tuulispää kirjoitti: ↑10 Joulu 2024, 12:26
Tämäpä on kiva uutinen...skitsofeenisen eläkeläisen saa hävitettyä näin kätevästi.![]()
While I had personally never felt the lack of a penis, I did admit that it was a handy thing to have along on a picnic…
D. Gabaldon
D. Gabaldon
Sen kyllä huomaa tyhmempikin, että po. narsistisella ja suuruusharhaisella henkilöllä on patolologisen valehtelijan tunnusmerkit, kun esim. kiistää pari päivää aikaisemmat postauksensa. Ja muu vuosikausia jatkunut käyttäytyminen täällä vain vahvistaa noita käsityksiä. Mitä tulee taas skitsofreniaan, niin minulla ei sellaista diagnoosia tai oireita valitettavasti ole..MooM kirjoitti: ↑10 Joulu 2024, 12:52Ei ole kuin muutama tunti siitä, kun itse diagnosoit Tuulispäällä mielenterveyden häiriön (patologinen valehtelu). Niin että pata kattilaa soimaa ja telmikää vaan ihan rauhassa. Ei teidän hiekkalaatikkoleikkejä kukaan ehdi ja jaksa jatkuvasti siivota.Kivikasvo kirjoitti: ↑10 Joulu 2024, 12:33Et malta olla lukematta, kunhan vain puhut nyt lämpimiksesi. Mutta nuo perättömillä diagnooseilla osoittelu on kunnianloukkausta. Eikä tuo ole edes ensimmäinen kerta. Äkkiä raastuvassa tuulimyllyrahat menevätkin kunnianloukkauskorvauksiin, jos haluan olla v_mäinen. Ja ehkä modellakin on velvollisuus poistaa asiattomat ja perättömät viestit?Tuulispää kirjoitti: ↑10 Joulu 2024, 12:26
Mielenterveyttä ei kuitenkaan diagnosoida nettikeskustelujen pohjalta. Merkkejä voi tietenkin todeta ja joskus ne ovat ilmiselvät. Nimimerkkejä mainitsematta.Kivikasvo kirjoitti: ↑10 Joulu 2024, 13:23Sen kyllä huomaa tyhmempikin, että po. narsistisella ja suuruusharhaisella henkilöllä on patolologisen valehtelijan tunnusmerkit, kun esim. kiistää pari päivää aikaisemmat postauksensa. Ja muu vuosikausia jatkunut käyttäytyminen täällä vain vahvistaa noita käsityksiä. Mitä tulee taas skitsofreniaan, niin minulla ei sellaista diagnoosia tai oireita valitettavasti ole..MooM kirjoitti: ↑10 Joulu 2024, 12:52Ei ole kuin muutama tunti siitä, kun itse diagnosoit Tuulispäällä mielenterveyden häiriön (patologinen valehtelu). Niin että pata kattilaa soimaa ja telmikää vaan ihan rauhassa. Ei teidän hiekkalaatikkoleikkejä kukaan ehdi ja jaksa jatkuvasti siivota.Kivikasvo kirjoitti: ↑10 Joulu 2024, 12:33Et malta olla lukematta, kunhan vain puhut nyt lämpimiksesi. Mutta nuo perättömillä diagnooseilla osoittelu on kunnianloukkausta. Eikä tuo ole edes ensimmäinen kerta. Äkkiä raastuvassa tuulimyllyrahat menevätkin kunnianloukkauskorvauksiin, jos haluan olla v_mäinen. Ja ehkä modellakin on velvollisuus poistaa asiattomat ja perättömät viestit?Tuulispää kirjoitti: ↑10 Joulu 2024, 12:26
D. Gabaldon
D. Gabaldon
Oli hauskaa lukea Tuuliksen tyhjän rehvastelua ja taivastelua toisella sivustolla, kun ei sattunut olemaan muutakaan tekemistä. Erityisesti jäi mieleen ne kuuluisat "hyrrävoimat", jotka pitävät hänen myllynsä torneineen pystyssä, vaikka tornia ei kiinnitä maahan! https://ilmaisenergia.info/foorumi/thre ... ieus.2248/
Onneksi Tuulis on estänyt minun viestejä näkymästä, muuten voisi taas hermostua pahanpäiväisesti, jos tämän lukisi..
Onneksi Tuulis on estänyt minun viestejä näkymästä, muuten voisi taas hermostua pahanpäiväisesti, jos tämän lukisi..
Tässä on sitten Tuuliksen kuuluisa virtauskaavio, joka tekee hänen myllystään lähes ikiliikkujan! Eli myllyn keskelle syntyy tyhjiö, joka panee kierroksia koneeseen. Esitteli tämän "keksinnön" Tiede.fi-foorumin aikoina, mutta ei ole ehkä vielä patentoitu?

Ei pidä provosoitua vaikka provosoidaankin...
-Maukka Perusjätkä
-Maukka Perusjätkä
Täällä ei näköjään totuuksia kertoa, mutta Tuulis saa sitä vastoin työntää vaikka mitä perätöntä törkyä keksittyjä diagnooseja myöten minusta, ilman että moderaattori aktivoituu.. Toivottavasti se ihmetuulimylly valmistuu tällä vuosisadalla, jotta kellaritilat vapautuu jollekin toiselle avuttomalle. Tuuliksen mukaan talossa asuu muitakin terapiaa tarvitsevia..
Uhriutuuko sadisti ?