Ne on pelkistettyjä hahmoja erilaisista sarjakuvista, sarjoista yms. Väritys ja koko vastaa hahmojen asuja tms. visuaalisia piirteitä. Esim ensimmäinen on perhe Simpsons
Montako tunnistat?
Re: Montako tunnistat?
While I had personally never felt the lack of a penis, I did admit that it was a handy thing to have along on a picnic…
D. Gabaldon
D. Gabaldon
Kutomon myyntinäyttely 
Sama, vaikka ei ehkä ihan ikuisuutta mennyt. Mulla ensimmäinen oli 4: Tintti ja Milou. Sitten ykkönen. South Park on helppo, samoin tuo Star Wars.
Mutta mikä tuo viimeinen on? JOku poikabändi
While I had personally never felt the lack of a penis, I did admit that it was a handy thing to have along on a picnic…
D. Gabaldon
D. Gabaldon
En minä ainakaan tiennyt. Mietin, että mitä hiton tilastopalkkeja nämä on ja miksei niissä ole selitteitä. Ja miten niitä voi "tunnistaa". Sitten hahmotin nuo mainitsemani ja tajusin, mimstä on kyse. Pienen miettimisen jälkeen yli puolet vaikutti aika varmoilta.Wisti kirjoitti: ↑11 Joulu 2024, 10:09Mistä te tiesitte, että kyse on ihmisistä?
D. Gabaldon
D. Gabaldon
Oisko Star trek.
Guild can only exist in a person who can act
Kun Linna kirjoitti Tuntematonta, kokoontui hänen kotonaan miesporukka kuuntelemaan, kun Väinö luki uusia tuotoksiaan. Voi hyvin kuvitella, että miehet ylistivät kuulemaansa kuka mitenkin. Uusia mainelauseita oli kuitenkin vaikeaa lopulta keksiä ja yleisimmäksi kehuksi vakiintui, ’ei jumalauta’.MooM kirjoitti: ↑11 Joulu 2024, 10:13En minä ainakaan tiennyt. Mietin, että mitä hiton tilastopalkkeja nämä on ja miksei niissä ole selitteitä. Ja miten niitä voi "tunnistaa". Sitten hahmotin nuo mainitsemani ja tajusin, mimstä on kyse. Pienen miettimisen jälkeen yli puolet vaikutti aika varmoilta.Wisti kirjoitti: ↑11 Joulu 2024, 10:09Mistä te tiesitte, että kyse on ihmisistä?
Minun on vaikea edes sielun silmin nähdä, että olisin nähnyt tolpissa teidän tapaanne tunnistettavia ihmishahmoja, joten pakko todeta:
Ei jumalauta
-
PaikallaStadin öljylanne
- Reactions:
Tässä lienee kyse niistä erilaisista älykkyyden tyypeistä.Wisti kirjoitti: ↑11 Joulu 2024, 10:32Kun Linna kirjoitti Tuntematonta, kokoontui hänen kotonaan miesporukka kuuntelemaan, kun Väinö luki uusia tuotoksiaan. Voi hyvin kuvitella, että miehet ylistivät kuulemaansa kuka mitenkin. Uusia mainelauseita oli kuitenkin vaikeaa lopulta keksiä ja yleisimmäksi kehuksi vakiintui, ’ei jumalauta’.MooM kirjoitti: ↑11 Joulu 2024, 10:13En minä ainakaan tiennyt. Mietin, että mitä hiton tilastopalkkeja nämä on ja miksei niissä ole selitteitä. Ja miten niitä voi "tunnistaa". Sitten hahmotin nuo mainitsemani ja tajusin, mimstä on kyse. Pienen miettimisen jälkeen yli puolet vaikutti aika varmoilta.Wisti kirjoitti: ↑11 Joulu 2024, 10:09Mistä te tiesitte, että kyse on ihmisistä?
Minun on vaikea edes sielun silmin nähdä, että olisin nähnyt tolpissa teidän tapaanne tunnistettavia ihmishahmoja, joten pakko todeta:
Ei jumalauta
D. Gabaldon
D. Gabaldon
Niinpä.MooM kirjoitti: ↑11 Joulu 2024, 11:43Tässä lienee kyse niistä erilaisista älykkyyden tyypeistä.Wisti kirjoitti: ↑11 Joulu 2024, 10:32Kun Linna kirjoitti Tuntematonta, kokoontui hänen kotonaan miesporukka kuuntelemaan, kun Väinö luki uusia tuotoksiaan. Voi hyvin kuvitella, että miehet ylistivät kuulemaansa kuka mitenkin. Uusia mainelauseita oli kuitenkin vaikeaa lopulta keksiä ja yleisimmäksi kehuksi vakiintui, ’ei jumalauta’.MooM kirjoitti: ↑11 Joulu 2024, 10:13En minä ainakaan tiennyt. Mietin, että mitä hiton tilastopalkkeja nämä on ja miksei niissä ole selitteitä. Ja miten niitä voi "tunnistaa". Sitten hahmotin nuo mainitsemani ja tajusin, mimstä on kyse. Pienen miettimisen jälkeen yli puolet vaikutti aika varmoilta.Wisti kirjoitti: ↑11 Joulu 2024, 10:09Mistä te tiesitte, että kyse on ihmisistä?
Ei jumalauta
Sikälikin ihmettelen, kun opin lukemaan jo 7-vuotiaana.