Onko humalatila jotenkin henkilöriippuvainen, Tähkän humalatila on eriasia kuin kyseisen naisen humalatila?Veikkonen kirjoitti: ↑13 Joulu 2024, 09:52Indisiotodistelu kokonaisuudessaan, vaikka kiinteää tuomiota sillä tuskln olisi tullut. Humalatilalla tarkoitin Tähkän humalatilaa.KultaKikkare kirjoitti: ↑13 Joulu 2024, 09:46Mitkä oli sun ja oikeuden mielestä olennaisia yksityiskohtia? Eikö toi jälkimmäinen toimi molempiin suuntiin, vai oliko nainen selvinpäin?Veikkonen kirjoitti: ↑13 Joulu 2024, 09:42Samaan kuin oikeus ja kokemukseen siitä missä humalatilan vaiheessa ihminen ei toimi enää järkevästi.KultaKikkare kirjoitti: ↑13 Joulu 2024, 09:40Mihin näyttöön ja yksityiskohtiin perustat tämän uskomuksesi vai onko se ihan vaan tunnepohjainen juttu?Veikkonen kirjoitti: ↑13 Joulu 2024, 09:19Oikeuslaitos joutuu usein päättämään kumpaa osapuolta uskoa enemmän. Itse uskon Tähkän syyllisyyteen vaikka oikeus jättäisi hänet näytön puutteessa tuomitsematta, virallinen totuus kumminkin siinä tapauksessa on, että Tähkä on syytön.KultaKikkare kirjoitti: ↑13 Joulu 2024, 09:00Uskon vuoksi sitä on poltettu jengiä roviollakin.Veikkonen kirjoitti: ↑13 Joulu 2024, 08:38Uskon hänen olevan syyllinen. Naisen kertomus on täysin looginen kellon aikoineen ja se on valvontakameroilta varmistettu. Suon kertomus on ristiriitainen ja muistamattomuus on huono puolustus.KultaKikkare kirjoitti: ↑13 Joulu 2024, 08:28Ai toivot että olisi syyllinen?Veikkonen kirjoitti: ↑13 Joulu 2024, 07:47 Hovioikeus antaa perjantaina ratkaisunsa Lauri Tähkän seksuaalirikossyytteisiin
Pidän peukkuja tuomion puolesta, miten sinä?![]()
https://www.is.fi/turun-seutu/art-2000010899110.html
Vai että tuomio tulee riippumatta siitä oliko syyllinen?
Mitä itse uskoisit jos syytetty olisi esim. kikkarapää?
Mä toivon, että oikeuslaitos ei tee päätöksiä uskon mukaan.
Kuinka vahva uskosi on? Jos korkein oikeus päättää, että on syytön, uskotko edelleen, että on syyllinen ja tuli väärä tuomio?
Jotkut vie uskonsa jopa niin.pitkälle, että kehittävät kaikenlaisia salaliittoja uskoaan puolustaakseen.
Hovioikeus antaa perjantaina ratkaisunsa Lauri Tähkän seksuaalirikossyytteisiin
- KultaKikkare
- Reactions:
Re: Hovioikeus antaa perjantaina ratkaisunsa Lauri Tähkän seksuaalirikossyytteisiin
Be stronger than your excuses
Re: Hovioikeus antaa perjantaina ratkaisunsa Lauri Tähkän seksuaalirikossyytteisiin
Huomaan, että ette ole tyytyväisiä, joten antaa olla 
-
AimoJortikka
- Reactions:
Tässäkin keskustelussa tulee esille se, miksi sekuaalirikostilastoista puuttuu paljon sinne kuuluvia tekoja. Oliko pahimmat arviot että 90% jää ilmoittamatta? Ja ilmoitetuista 40-50% selvitetään. Naista ei uskota. Kun on mukava kantasuomalainen mies. Perheenisä. Kunnon kaveri. Eihän voi raiskata. Matut sen sijaan taas oletuksena raiskaavat aina, nainen ei valehtele koskaan. Tulee tilastovääristymä.
- KultaKikkare
- Reactions:
Oon tyytyväinen jos oikeus toteutui, sitä en voi tietää joten suhtautuminen itse tapaukseen on neutraalin välinpitämätön.
Noitarovioista en tykkää, tykkäätkö sä?
- KultaKikkare
- Reactions:
Ja naistako pitäisi aina uskoa?AimoJortikka kirjoitti: ↑13 Joulu 2024, 09:56 Tässäkin keskustelussa tulee esille se, miksi sekuaalirikostilastoista puuttuu paljon sinne kuuluvia tekoja. Oliko pahimmat arviot että 90% jää ilmoittamatta? Ja ilmoitetuista 40-50% selvitetään. Naista ei uskota. Kun on mukava kantasuomalainen mies. Perheenisä. Kunnon kaveri. Eihän voi raiskata. Matut sen sijaan taas oletuksena raiskaavat aina, nainen ei valehtele koskaan. Tulee tilastovääristymä.
Ja tunge nyt ne matut hanuriisi, vitun eppari. Koitatko sä tehdä kaikista keskusteluista jotain poliittista matuvääntöä? Eikö niitä ole jo tarpeeksi? Mee vittuun täältä urpo, jos et osaa muusta keskustella.
Tällaiset väkinäisen tekemisjutut ovat kinkkisiä eivätkä ne ole lainsäädännällä ratkaistavissa. Käräjiä tarvitaan.
Oikeus on toteutunut ja Tähkä hakekoot apua alkoholiongelmaansa.KultaKikkare kirjoitti: ↑13 Joulu 2024, 10:03Oon tyytyväinen jos oikeus toteutui, sitä en voi tietää joten suhtautuminen itse tapaukseen on neutraalin välinpitämätön.
Noitarovioista en tykkää, tykkäätkö sä?
"Aion seuraavaksi asettua Perussuomalaisten kunnallisvaaliehdokkaaksi. Nyt kun olen saanut seksuaalirikoksesta tuomion." kertoi Tähkä tulevaisuudensuunnitelmistaan.
Sinä hakekoot apua mielenterveysongelmiisi.
-
Märkäruuti
- Reactions:
Toinen puoli asiaa on se, että nykyään seksuaalirikokseksi katsotaan sellaisia tapauksia, jotka ennen eivät olisi täyttäneet seksuaalirikoksen tuntomerkkejä. Jos -80 luvulla nainen (tai mikä ettei mies) olisi mennyt poliisiasemallle tekemään ilmoitusta siitä, että häntä oli ravintolassa puristeltu hanurista tai yllättäen suudeltu, poliisi oli ohjannut kohteliaasti mutta päättäväisesti ihmisen ulos.
Miehenä minun ei pitäisi ottaa asiaan kantaa, koska mehän niitä raiskaajia olemme.
Entisenä puntinkolistelijana tunsin salilta paljon portsareita. Jos ei naama ollut aivan kirveellä veistetty, niin ovella seisonut raamikas uros sai harvase ilta kokea pallien puristelua varsinkin valomerkin jälkeen. Se kuului ammatin lieveilmiöihin.
Sana vastaan sana ei pidä koskaan tuomita, se on oikeuden irvikuvaa mutta sitä harrastetaan ikävän usein. Ei saa olla niin että oikeus määrittelee kumpi on uskottavampi, sehän asettaa silloin ihmiset eriarvoiseen asemaan vaikka sen pitäisi juuri puolustaa samanarvoisuutta.AimoJortikka kirjoitti: ↑13 Joulu 2024, 09:56 Tässäkin keskustelussa tulee esille se, miksi sekuaalirikostilastoista puuttuu paljon sinne kuuluvia tekoja. Oliko pahimmat arviot että 90% jää ilmoittamatta? Ja ilmoitetuista 40-50% selvitetään. Naista ei uskota. Kun on mukava kantasuomalainen mies. Perheenisä. Kunnon kaveri. Eihän voi raiskata. Matut sen sijaan taas oletuksena raiskaavat aina, nainen ei valehtele koskaan. Tulee tilastovääristymä.
Ja ikävä kyllä esim seksuaalirikokset ovat usein sana vastaan sana, se on saatanan ikävää.
Tuomiot moninkertaisiksi niin ehkä se toimisi pelotteena? Mut ei se onnistu koska varsinkaan vassuja ei saada koskaan tuon taakse..
Minä nyt sallisin raiskarille kuohinnankin, enkä vitsaile. Mutta joidenkin mielestä pitää ymmärtää, vmp.
Tuo on täysin totta.Märkäruuti kirjoitti: ↑13 Joulu 2024, 10:10Toinen puoli asiaa on se, että nykyään seksuaalirikokseksi katsotaan sellaisia tapauksia, jotka ennen eivät olisi täyttäneet seksuaalirikoksen tuntomerkkejä. Jos -80 luvulla nainen (tai mikä ettei mies) olisi mennyt poliisiasemallle tekemään ilmoitusta siitä, että häntä oli ravintolassa puristeltu hanurista tai yllättäen suudeltu, poliisi oli ohjannut kohteliaasti mutta päättäväisesti ihmisen ulos.
Miehenä minun ei pitäisi ottaa asiaan kantaa, koska mehän niitä raiskaajia olemme.
Entisenä puntinkolistelijana tunsin salilta paljon portsareita. Jos ei naama ollut aivan kirveellä veistetty, niin ovella seisonut raamikas uros sai harvase ilta kokea pallien puristelua varsinkin valomerkin jälkeen. Se kuului ammatin lieveilmiöihin.
Onhan tuo ainakin asia jota olisi syytä pohtia..Jalo Arkkivalo kirjoitti: ↑13 Joulu 2024, 10:15Voisiko viihdetaiteilijoita koskea vastaava pykälä kuin vaikkapa lääkäreitä, poliiseja ja terapeutteja? Eli, että ei saa käyttää ammattiasemaansa hyväkseen suhteessaan asiakkaaseen.
Melkein kansalaisaloitteen paikka?
Mut enpä usko et olis mahdollista, enkä ehkä itsekkään kannata.