Hovioikeus antaa perjantaina ratkaisunsa Lauri Tähkän seksuaali­rikossyytteisiin

Keskustelua uutisista ja kaikenlaisista ajankohtaisista aiheista.
KultaKikkare
Reactions:

Re: Hovioikeus antaa perjantaina ratkaisunsa Lauri Tähkän seksuaali­rikossyytteisiin

Viesti Kirjoittaja KultaKikkare »

Veikkonen kirjoitti: 13 Joulu 2024, 10:53
KultaKikkare kirjoitti: 13 Joulu 2024, 10:47
Veikkonen kirjoitti: 13 Joulu 2024, 10:20
angela m kirjoitti: 13 Joulu 2024, 10:13
Veikkonen kirjoitti: 13 Joulu 2024, 10:09
angela m kirjoitti: 13 Joulu 2024, 10:08
Veikkonen kirjoitti: 13 Joulu 2024, 09:55 Huomaan, että ette ole tyytyväisiä, joten antaa olla :)
Ei vaan sinä tahdot tuomita tunteilla ja luuloilla, muut faktoilla.

Siksi saat ansaitusti paskaa niskaasi, oikeudesta kun et välitä paskaakaan.
Sinä hakekoot apua mielenterveysongelmiisi.
Sinähän tunnustit tuon jo alussa, ja me nähdään se kaikki tuolla.

Oikeudesta sinä et välitä paskaakaan eikä moraali estä valehtelua, paskasakkia siis.
Hei oikeasti, hae apua noihin mielenterveysongelmiisi. Elät todella vääristyneessä maailmankuvassa, ja et enää itse sitä pysty käsittämään.
No mut sähän teit juuri niinkuin angela tuossa kuvasi.
Ai miten? Minä tunsin tapauksen omasta mielestäni ihan riittävästi voidakseni ottaa kantaa Tähkän syyllisyyteen. Toisin sanoen käytin sanan ja mielipiteenvapautta. Oikeus päätyi myös samaan ratkaisuun.
Mikä sulla ottaa tässä näin koville?
Juuri sitähän se uskominen on että kuvittelee omasta mielestään tietävänsä.

Nytkin sä kuvittelet tietäväsi että mulla ottaa koville.
Be stronger than your excuses
KultaKikkare
Reactions:

Re: Hovioikeus antaa perjantaina ratkaisunsa Lauri Tähkän seksuaali­rikossyytteisiin

AimoJortikka kirjoitti: 13 Joulu 2024, 10:51 Onneksi en tiedä, mitä tarkoittaa vitun eppari. Mutta missäköhän tässä oli se politiikka? Mikä puolue mainittu?
Siihen se olisi johtanut. Mä pyrin usein ennakoimaan.

No ehkä sä et ihan eppari ole mut kaikki asiat ei liity mamuihin.
Veikkonen
Käyttäjätunnus suljettu
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Veikkonen »

AimoJortikka kirjoitti: 13 Joulu 2024, 10:51
KultaKikkare kirjoitti: 13 Joulu 2024, 10:04
AimoJortikka kirjoitti: 13 Joulu 2024, 09:56 Tässäkin keskustelussa tulee esille se, miksi sekuaalirikostilastoista puuttuu paljon sinne kuuluvia tekoja. Oliko pahimmat arviot että 90% jää ilmoittamatta? Ja ilmoitetuista 40-50% selvitetään. Naista ei uskota. Kun on mukava kantasuomalainen mies. Perheenisä. Kunnon kaveri. Eihän voi raiskata. Matut sen sijaan taas oletuksena raiskaavat aina, nainen ei valehtele koskaan. Tulee tilastovääristymä.
Ja naistako pitäisi aina uskoa?

Ja tunge nyt ne matut hanuriisi, vitun eppari. Koitatko sä tehdä kaikista keskusteluista jotain poliittista matuvääntöä? Eikö niitä ole jo tarpeeksi? Mee vittuun täältä urpo, jos et osaa muusta keskustella.
Onneksi en tiedä, mitä tarkoittaa vitun eppari. Mutta missäköhän tässä oli se politiikka? Mikä puolue mainittu?

Kunhan totesin sen mikä näkyy tässä keskustelussa ja tilastoissa ja ns yleisessä mielipiteessä. Että kuka voi raiskata ja kuka ei voi raiskata vaan nainen valehtelee. Näitä on viime aikoina ollut että raiskaajille on perustettu melkein faniryhmiä niin kuin sille Pikkaraiselle. Ilmoituksen tehneen naisen päälle on suurin piirtein syljetty.

Mutta ei. Naista ei pidä aina uskoa. Mutta nainen ilmoituksen tekemällä altistuu sellaiseen myllytykseen että kukaan täysjärkinen ei tee ilmoitusta huvikseen. Varsinkin jos raiskaaja on ns kunnon kaveri. Tai naapurin perheenisä joka kylän grillijuhlissa raiskasi. Tai luokkakaverin isoveli. Tai työtoveri. Mutta jos on matu niin naista pitää tietysti aina uskoa koska matu raiskaa aina.
Veikkaan, että tässä näkyy kotiseuturakkaus tavalla tai toisella.
Veikkonen
Käyttäjätunnus suljettu
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Veikkonen »

KultaKikkare kirjoitti: 13 Joulu 2024, 10:58
Veikkonen kirjoitti: 13 Joulu 2024, 09:55 Huomaan, että ette ole tyytyväisiä, joten antaa olla :)

Oikeudesta sinä et välitä paskaakaan eikä moraali estä valehtelua, paskasakkia siis.
Hei oikeasti, hae apua noihin mielenterveysongelmiisi. Elät todella vääristyneessä maailmankuvassa, ja et enää itse sitä pysty käsittämään.
Ai miten? Minä tunsin tapauksen omasta mielestäni ihan riittävästi voidakseni ottaa kantaa Tähkän syyllisyyteen. Toisin sanoen käytin sanan ja mielipiteenvapautta. Oikeus päätyi myös samaan ratkaisuun.

En kuvittele vaan tiedän. Piste tälle keskustelulle.
KultaKikkare
Reactions:

Veikkonen kirjoitti: 13 Joulu 2024, 11:03
KultaKikkare kirjoitti: 13 Joulu 2024, 10:58

En kuvittele vaan tiedän. Piste tälle keskustelulle.
No nyt sä kuvittelet olevasi asemassa jossa voit laittaa pisteen tälle keskustelulle.
HuuHaata
Reactions:

Viesti Kirjoittaja HuuHaata »

Todennettu laiton rietastelija:
Turun hovioikeus on tuominnut Lauri Tähkänä tunnetun Jarkko Suon, 51, pakottamisesta seksuaaliseen tekoon.

Tähkälle tuomittiin 70 päivää ehdollista vankeutta. Koeaika päättyy 12. joulukuuta 2026. Tähkä voi hakea ratkaisuun muutosta korkeimmalta oikeudelta, mikäli korkein oikeus myöntää valitusluvan.
KultaKikkare
Reactions:

HuuHaata kirjoitti: 13 Joulu 2024, 11:10 Todennettu laiton rietastelija:
Turun hovioikeus on tuominnut Lauri Tähkänä tunnetun Jarkko Suon, 51, pakottamisesta seksuaaliseen tekoon.

Tähkälle tuomittiin 70 päivää ehdollista vankeutta. Koeaika päättyy 12. joulukuuta 2026. Tähkä voi hakea ratkaisuun muutosta korkeimmalta oikeudelta, mikäli korkein oikeus myöntää valitusluvan.
Mun täytyy rakastaa nää elämät roskiin
Mun sydän pauhaava ku kuohuva koski
Se muille mitä tekee tahdo en kuulla

8-)
Kissatäti
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Kissatäti »

Minä olin myös nuorena sosiaalisesti taitamaton ja kovin naiivi ja luottavainen miesten suhteen. Luotin outoihin tyyppeihin samoin kuin tuttuihin kavereihin ja sukulaisiin. En tajunnut kuinka erilaista miesten seksuaalisuus on Pystyn siis asettumaan uhrin asemaan, siihen kuinka hän on tilanteen kokenut, ehkä. En ole perehtynyt tähän Tähkän juttuun kuin päällisin puolin. Polttakaa mut nyt sitten roviolla.
"Ikuisesti minun kuuni" syleilen kiireistä kuuta. "Ottakoon" he vain toteavat, kauniit aurinko ihmiset "jos se kerran on hänen kuunsa"
KultaKikkare
Reactions:

Kissatäti kirjoitti: 13 Joulu 2024, 11:29 Minä olin myös nuorena sosiaalisesti taitamaton ja kovin naiivi ja luottavainen miesten suhteen. Luotin outoihin tyyppeihin samoin kuin tuttuihin kavereihin ja sukulaisiin. En tajunnut kuinka erilaista miesten seksuaalisuus on Pystyn siis asettumaan uhrin asemaan, siihen kuinka hän on tilanteen kokenut, ehkä. En ole perehtynyt tähän Tähkän juttuun kuin päällisin puolin. Polttakaa mut nyt sitten roviolla.
Roviolla polttaminen tarkoittaa nykymaailmassa tuomitsemista somessa ennen oikeuden päätöstä. :) Ei me sua polteta.
HuuHaata
Reactions:

Viesti Kirjoittaja HuuHaata »

Turmiolan tommi on paikannettu, nyt internetistä pitäisi deletoida tuhon soinnut.
angela m
Reactions:

Viesti Kirjoittaja angela m »

Kissatäti kirjoitti: 13 Joulu 2024, 11:29 Minä olin myös nuorena sosiaalisesti taitamaton ja kovin naiivi ja luottavainen miesten suhteen. Luotin outoihin tyyppeihin samoin kuin tuttuihin kavereihin ja sukulaisiin. En tajunnut kuinka erilaista miesten seksuaalisuus on Pystyn siis asettumaan uhrin asemaan, siihen kuinka hän on tilanteen kokenut, ehkä. En ole perehtynyt tähän Tähkän juttuun kuin päällisin puolin. Polttakaa mut nyt sitten roviolla.
Ei polteta.

Ei on ei, sen mulle iskä sekä äippä opetti ja kyllä me veljien sekä kavereiden kanssa ollaan se aina ymmärretty.

Itsellä ei ole koskaan ollut mitään halua edes painostaa, sen verta naisia kunnioittaa varsinkin äipän takia. Oli ja on hyvä opettaja.

Naislääppijöihin olen törmännyt mutta meillä miehillä se on helpompaa, sen naisen kun voisi tarpeen tullen voimalla kukistaa. Mut ei ole ollut tarvetta koska ärähdys riittää, eikä naiset pikku lääppimistä pidemmälle mene. Teillä on sen suhteen parempi luonne, ja hyvä niin.
MooM
Reactions:

Viesti Kirjoittaja MooM »

Sitten on se, miten herkästi miehen pitäisi tajuta toisen vastahakoisuus. Jos tyttö ei uskalla sanoa mitään tai työntää pois, varsinkin kännissä sellainen voi jäädä huomaamatta, ihan oikeasti.
While I had personally never felt the lack of a penis, I did admit that it was a handy thing to have along on a picnic…
D. Gabaldon
KultaKikkare
Reactions:

Kai me kaikki ollaan oltu nuorena naiiveja. :)

Mäkin pystyn osittain asettumaan Tähkän asemaan, siihen kuinka hän on tilanteen kokenut, ehkä. Mulla ei tietenkään ole intohimoista fanilaumaa tunkemassa hotellihuoneen sänkyyn, niin vaikea se on arvioida miten itse tollasessa tilanteessa käyttäytyisi jos olisi vielä kaiken lisäksi humalassa. Tähkällä on pitkä kokemus julkisuudesta ja palvonnan kohteena olemisesta, ehkäpä toi on vakavoittava tekijä.
Kakkakikkare
Trolli
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Kakkakikkare »

Kyllä mä nyt niin mieleni pahoitin että pakko on alkaa häiriköimään.
Halpa kopio alkuperäisestä. Varokaa alkuperäistä se on hirveä herneimuri :o
Suosittele ketjua Vastaa Viestiin