Vittuako minä sille mahdan että olen useimmiten oikeassa ihan kaikissa asioissa.Corto kirjoitti: ↑14 Joulu 2024, 15:47Ilahduttaisi kummasti jos ihmiset noudattaisivat enemmän tuota "vitustako minä sellaista voin tietää" viisautta.Wisti kirjoitti: ↑14 Joulu 2024, 10:01 Jos tutkimustulokset ovat sellaisia, että ne herättävät poliittisia intohimoja BW:ssä, hän julistaa ne perseilyksi per se, pilkkaa auktoriteettiuskovaisia ja julistaa kuuluvansa pieneen älylliseen eliittiin, jolla on poikkeusellinen kyky päätellä tieteellisestä tutkimuksesta tehtävien johtopäätösten perusteella tutkimuksen taso.
Jos näitä intohimoja ei nouse, BW laskeutunee meidän muiden tasolle ja osannee sanoa kysymykseen vaikkapa maailman syöpätutkimuksen tasosta meidän muiden tapaan viisaasti: vitustako minä sellaista voin tietää.
Äärioikeiston soihtumarssi. Mukana myös marssin juhlapuhuja kansanedustaja Teemu Keskisarja!
-
Brainwashed
- Reactions:
Re: Äärioikeiston soihtumarssi. Mukana myös marssin juhlapuhuja kansanedustaja Teemu Keskisarja!
”Brainwashed on tyyppi joka latelee omakohtaista törkyy muitten päähän väheksyttävästi, - samalla mainostaen omaa figuuriaan.”
- anonymous hater
- anonymous hater
Re: Äärioikeiston soihtumarssi. Mukana myös marssin juhlapuhuja kansanedustaja Teemu Keskisarja!
Brainwashed kirjoitti: ↑14 Joulu 2024, 21:04Vittuako minä sille mahdan että olen useimmiten oikeassa ihan kaikissa asioissa.Corto kirjoitti: ↑14 Joulu 2024, 15:47Ilahduttaisi kummasti jos ihmiset noudattaisivat enemmän tuota "vitustako minä sellaista voin tietää" viisautta.Wisti kirjoitti: ↑14 Joulu 2024, 10:01 Jos tutkimustulokset ovat sellaisia, että ne herättävät poliittisia intohimoja BW:ssä, hän julistaa ne perseilyksi per se, pilkkaa auktoriteettiuskovaisia ja julistaa kuuluvansa pieneen älylliseen eliittiin, jolla on poikkeusellinen kyky päätellä tieteellisestä tutkimuksesta tehtävien johtopäätösten perusteella tutkimuksen taso.
Jos näitä intohimoja ei nouse, BW laskeutunee meidän muiden tasolle ja osannee sanoa kysymykseen vaikkapa maailman syöpätutkimuksen tasosta meidän muiden tapaan viisaasti: vitustako minä sellaista voin tietää.
![]()
Sitä ei kannata oikeastaan yrittääkään testata realimaailmassa, niin toimii vielä paremmin.
Olet, olet.Brainwashed kirjoitti: ↑14 Joulu 2024, 21:04Vittuako minä sille mahdan että olen useimmiten oikeassa ihan kaikissa asioissa.Corto kirjoitti: ↑14 Joulu 2024, 15:47Ilahduttaisi kummasti jos ihmiset noudattaisivat enemmän tuota "vitustako minä sellaista voin tietää" viisautta.Wisti kirjoitti: ↑14 Joulu 2024, 10:01 Jos tutkimustulokset ovat sellaisia, että ne herättävät poliittisia intohimoja BW:ssä, hän julistaa ne perseilyksi per se, pilkkaa auktoriteettiuskovaisia ja julistaa kuuluvansa pieneen älylliseen eliittiin, jolla on poikkeusellinen kyky päätellä tieteellisestä tutkimuksesta tehtävien johtopäätösten perusteella tutkimuksen taso.
![]()
- Henry Borat
- Reactions:
Soihtukulkueen veijarit kavereineen laittaneet lukuisin joukoin postia vuoden lucianeidolle. Saanut näiltä jopa ruhansia viestejä. Liekö palstalaisiltakin muutamia.
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010903902.html
Siis niinkuin miksi? Mikä saa perseilemään noin??Henry Borat kirjoitti: ↑15 Joulu 2024, 20:29 Soihtukulkueen veijarit kavereineen laittaneet lukuisin joukoin postia vuoden lucianeidolle. Saanut näiltä jopa ruhansia viestejä. Liekö palstalaisiltakin muutamia.
-
Brainwashed
- Reactions:
Inside job.Henry Borat kirjoitti: ↑15 Joulu 2024, 20:29 Soihtukulkueen veijarit kavereineen laittaneet lukuisin joukoin postia vuoden lucianeidolle. Saanut näiltä jopa ruhansia viestejä. Liekö palstalaisiltakin muutamia.
”Brainwashed on tyyppi joka latelee omakohtaista törkyy muitten päähän väheksyttävästi, - samalla mainostaen omaa figuuriaan.”
- anonymous hater
- anonymous hater
Kaikki tietää ruotsinsuomalaisten olevan massiivisia rasisteja, joten yllätä ei.
-
Brainwashed
- Reactions:
Wokevassarit ovat tekaisseet noita vihaviestejä provomielessä, ja sehän toimii kuin se kuuluisa vessan juna.
- anonymous hater
- anonymous hater
Loogista.Brainwashed kirjoitti: ↑15 Joulu 2024, 21:17Wokevassarit ovat tekaisseet noita vihaviestejä provomielessä, ja sehän toimii kuin se kuuluisa vessan juna.
![]()
Guild can only exist in a person who can act
-
Brainwashed
- Reactions:
Samaa ajatteli varmaan myös Jussie Smollett kun suunniteli muilutustaan.Kohina kirjoitti: ↑15 Joulu 2024, 21:20Loogista.Brainwashed kirjoitti: ↑15 Joulu 2024, 21:17Wokevassarit ovat tekaisseet noita vihaviestejä provomielessä, ja sehän toimii kuin se kuuluisa vessan juna.
![]()
- anonymous hater
- anonymous hater
Psykoosit tulilla.Brainwashed kirjoitti: ↑15 Joulu 2024, 21:31Samaa ajatteli varmaan myös Jussie Smollett kun suunniteli muilutustaan.Kohina kirjoitti: ↑15 Joulu 2024, 21:20Loogista.Brainwashed kirjoitti: ↑15 Joulu 2024, 21:17Wokevassarit ovat tekaisseet noita vihaviestejä provomielessä, ja sehän toimii kuin se kuuluisa vessan juna.
![]()
![]()
- Henry Borat
- Reactions:
Tässäkin Sinimustan vankka kannattaja ollut vauhdissa ja väitetään olleen todistetusti syyntakeeton tapaus. Puolustuksen mukaan syyntakeeton, lapsi puukottanut maahanmuuttajaa.
Nyt pääsee hoitoon ja karisee varmaan myös hakaristiharhat
https://www.sss.fi/2024/12/oulun-toises ... ntakeeton/
Näin on. Uskon, että ne, jotka tällä palstalla pahoittavat mielensä, kun neekeriä ei saa enää sanoa neekeriksi, kieltävät Suomen rasistisuuden ja jos se ei onnistu, muistuttavat, että Afrikassa sitä vasta rasisteja ollaankin, ovat palstan punavihreitä, jotka haluavat saada palstan persuhenkiset näyttävään hiukan yksinkertaisilta.Brainwashed kirjoitti: ↑15 Joulu 2024, 21:17Wokevassarit ovat tekaisseet noita vihaviestejä provomielessä, ja sehän toimii kuin se kuuluisa vessan juna.
![]()
Jaahas.Henry Borat kirjoitti: ↑16 Joulu 2024, 07:29 Tässäkin Sinimustan vankka kannattaja ollut vauhdissa ja väitetään olleen todistetusti syyntakeeton tapaus. Puolustuksen mukaan syyntakeeton, lapsi puukottanut maahanmuuttajaa.
Onhan se, jos ei loogista, niin ainakin hyvin tuttua. Kiusaannuttava asia selitetään salaliitolla.Kohina kirjoitti: ↑15 Joulu 2024, 21:20Loogista.Brainwashed kirjoitti: ↑15 Joulu 2024, 21:17Wokevassarit ovat tekaisseet noita vihaviestejä provomielessä, ja sehän toimii kuin se kuuluisa vessan juna.
![]()