Ikuisuuskysymyksiä

Kissatäti
Reactions:

Ikuisuuskysymyksiä

Viesti Kirjoittaja Kissatäti »

Täällä saa esittää ja vastailla ikuisesti ihmisiä jakavia kysymyksiä jotka kiinnostavat.

Voivatko mies ja nainen olla hyviä ystäviä?

Minua alkoi kiinnostamaan mielipiteet kun joku väitti että jos on sisaria, vastakkaista sukupuolta olevia, niin ystävyyssuhteiden pitäminen on helppoa. Ei ole salaperäisyyden verhoa, mitä se nyt sitten tarkoittaakin. Sitten oli väite että jos viehättävä tai karismaattinen se on vaikeampaa kuin silloin jos olet ns. tavis. Mitä mieltä te olette? Minulla on miesystävinä vain muutama homoseksuaali ja sitten miehen kavereita joista ajan myötä tullut ystäviä. Kavereita ja tuttuja toki paljonkin mutta tarkoitan nyt ihmisiä joille voi puhua asiasta kun asiasta (ainakin melkein). Aloin miettimään että johtuuko tämä siitä etä olen ainut lapsi.
"Ikuisesti minun kuuni" syleilen kiireistä kuuta. "Ottakoon" he vain toteavat, kauniit aurinko ihmiset "jos se kerran on hänen kuunsa"
Paikalla
Märkäruuti
Reactions:

Re: Ikuisuuskysymyksiä

Viesti Kirjoittaja Märkäruuti »

Minulla on aina ollut hyviä ystäviä myös yksilahkeisten puolella, niin työelämässä kuin muuallakin. Meitä oli neljä lasta, kaksi poikaa ja kaksi tyttöä. Lapsuudessa ja nuoruudessa porukoihin kuului lähes aina molempia sukupuolia. Onko lähtöisin kotoa vai ei, siihen en osaa ottaa kantaa.
Minimus Yahves
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Minimus Yahves »

Onko mitokondrio sittenkin oikea pomo, kuten olen epäillyt jo vuosia?

Can I pet that dog?
Neutroni
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Neutroni »

Kissatäti kirjoitti: 18 Joulu 2024, 11:42 Täällä saa esittää ja vastailla ikuisesti ihmisiä jakavia kysymyksiä jotka kiinnostavat.

Minua alkoi kiinnostamaan mielipiteet kun joku väitti että jos on sisaria, vastakkaista sukupuolta olevia, niin ystävyyssuhteiden pitäminen on helppoa.
...
Aloin miettimään että johtuuko tämä siitä etä olen ainut lapsi.
Ei se ole mistään noin yksinkertaisesta kiinni. Jotkut voivat olla, jotkut eivät voi ja niitä on yhtä lailla ainoissa lapsissa kuin sisaruksissa. Se lienee kiinni ihan oman sukupuolivietin voimakkuudesta ja yleisistä asenteista.
Jemina
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Jemina »

Kyllä minun mielestäni mies ja nainen voivat olla keskenään hyviä ystäviä.
Susa
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Susa »

Jemina kirjoitti: 18 Joulu 2024, 20:08 Kyllä minun mielestäni mies ja nainen voivat olla keskenään hyviä ystäviä.
Mikä ettei.
Mutta monen mielestä noiden ystävysten kahdenkeskinen mökkiviikonloppu voi herättää kysymyksiä. ;)
Tuttu
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Tuttu »

Kissatäti kirjoitti: 18 Joulu 2024, 11:42 Täällä saa esittää ja vastailla ikuisesti ihmisiä jakavia kysymyksiä jotka kiinnostavat.

Minua alkoi kiinnostamaan mielipiteet kun joku väitti että jos on sisaria, vastakkaista sukupuolta olevia, niin ystävyyssuhteiden pitäminen on helppoa. Ei ole salaperäisyyden verhoa, mitä se nyt sitten tarkoittaakin. Sitten oli väite että jos viehättävä tai karismaattinen se on vaikeampaa kuin silloin jos olet ns. tavis. Mitä mieltä te olette? Minulla on miesystävinä vain muutama homoseksuaali ja sitten miehen kavereita joista ajan myötä tullut ystäviä. Kavereita ja tuttuja toki paljonkin mutta tarkoitan nyt ihmisiä joille voi puhua asiasta kun asiasta (ainakin melkein). Aloin miettimään että johtuuko tämä siitä etä olen ainut lapsi.
Totta kai voivat olla. Olen ollut mökilläkin kahdestaan eikä siinä mitään hämmentävää ollut.
Ystävyys yleensä loppuu siihen, jos menee ystävän kanssa sänkyyn pelehtimään.
Suosittele ketjua Vastaa Viestiin