The Guns of Love Joulu Balladit!

Teetkö omaa musiikkia? Pistäpä linkkii
Purdue
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Purdue »

Laitoin SUNO AI:n tekemään jouluballadeja. Nämä eivät ole perinteisiä joululauluja (joita muuten inhoan), vaan tekoälyn generoimia balladeja, joiden sanoituksissa myös sivutaan joulua ohimennen.

Eli tässä on Purduen joulutervehdys Tiedepalstan porukalle! Hyvää Joulun Aikaa kaikille Tiedepalstan lukijoille!

¤ The Guns of Love

¤ The Power of Love

¤ Desert Flowers

Mukavia kuunteluhetkiä!
~ The road to wisdom is paved with the pain of understanding the world.
Purdue
Reactions:

Re: The Guns of Love Joulu Balladit!

Tässä pari Western aiheista jouluballadia lisää. :)

¤ Christmas on the Range

¤ Shadows on the Snow
Koo
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Koo »

:) Hyvää Joulua, uutta vuotta sinne ja positiivista mieltä täältäpäin.
Olivat sekä kauniita, herkkiä, mieleenjääviä, melodisia, olen jopa hieman vaikuttunut....

Kuva
Purdue
Reactions:

Koo kirjoitti: 21 Joulu 2024, 16:58
:) Hyvää Joulua, uutta vuotta sinne ja positiivista mieltä täältäpäin.
Olivat sekä kauniita, herkkiä, mieleenjääviä, melodisia, olen jopa hieman vaikuttunut....
Hyvää joulua ja uutta vuotta sullekin Koo!

Joo, nyt oli koko biisit alusta loppuun (musiikki + lyriikat) tekoälyn generoimia. Mä annoin biiseille vain nimet, teeman, sekä genreen ja yleiseen fiilikseen ja tempoon liittyvän ohjeistuksen.

Tuo on nyt SUNOn uusin v4.0 kehitysversio sen tekoälystä, ja se on kyllä jonkinlainen edistysaskel verrattuna edellisiin versioihin, mitä tulee biisien rakenteeseen, pituuteen ja esim. lauluäänen laatuun.

Mukava jos tykkäsit!

Mäkin kuuntelin tuon sun postaaman Amy Grantin kappaleen, ja onhan siinä vähän samaa fiilistä kuin noissa mun tekoäly biiseissä, eli ne on kaikki hieman melankolisia.

Mutta mä en tykkää perinteisistä joululauluista, joten ajattelin yhdistää joulun teeman ja western teeman noissa biiseissä tuollaiseen balladityyppiseen naisvokalistin tähdittämään hieman melankoliseen fiilikseen. Ja siinä mielessä SUNOn tekoäly teki hyvää työtä! :)

Nuo tekoälyn generoimat joulubiisit on omistettu kaikille tän maailman cowboylle ketkä viettävät joulua yksin kuka missäkin!
Suosittele ketjua Vastaa Viestiin