Ai katos, Suomi on top kympissä vähiten rasistisissa maissa. Olipas yllätys kun kaikki kyselytutkimuksetkin..anarkistialkuasukas kirjoitti: ↑23 Joulu 2024, 17:06https://worldpopulationreview.com/count ... -countries
Ylen olisi aika myöntää ettei Suomessa ole mitään rasismiongelmaa.
Yle: Meidän olisi aika myöntää Suomen rasismiongelma
Re: Yle: Meidän olisi aika myöntää Suomen rasismiongelma
Huomattiin että massiivisilla rasismisyyttelyillä / kampanjoilla jotka ikään kuin näyttivät itsestään puhjenneilta sosiaalisilta tilauksilta, voi vaikuttaa kansalaisten ja poliitikkojen asenteisiin ja saada heidät pelkäämään rasistinleimaa sekä hyväksymään nopeammin erilaiset vieraat kulttuurit, vaikka oman kulttuurin moraalikäsityksetkin olisivat erilaisia, niin nuo maahan katsovat ja katuvan näköiset Suomalaiset eivät ainakaan helposti tule kapinoimaan monikulttuurisuutta vastaan edes todellisia ongelmia kohdatessaan jotka liittyivät tai liittyvät maahanmuuttoon.
Kansalaiset ja poliitikot hiljenivät jos ja kun heille sanoi: Se on Rasismia !
Miten helppoa vihervasemmiston onkaan hallita ihmismieliäkin vain syyllistämällä heitä eri medioissa.
Muut puolueet nuolevat heidän ***seitään, kun eivät uskalla kritisoida pelätessään rasistinleimaa ja äänten menetystä sen seurauksena.
No kyllä minä sen tiedän että sukupuoliakin on kaksi ilman vihervasemmiston eettisen ja vastuullisen kansalaisen opasta.....
Hei kampuksien valkolakit, jos joku on linjoilla, saako nykyisin turpaansa ja tappouhkauksia jos sanoo fyysisen faktatotuuden, joka ei kuitenkaan ole välttämättä täysin yhteneväinen maan suvaitsevaisen arvomaailman kanssa ja pääsisinkö parempiin opetusvirkoihin nopeammin poliittisesti korrektilla käytöksellä ?
Kansalaiset ja poliitikot hiljenivät jos ja kun heille sanoi: Se on Rasismia !
Miten helppoa vihervasemmiston onkaan hallita ihmismieliäkin vain syyllistämällä heitä eri medioissa.
Muut puolueet nuolevat heidän ***seitään, kun eivät uskalla kritisoida pelätessään rasistinleimaa ja äänten menetystä sen seurauksena.
No kyllä minä sen tiedän että sukupuoliakin on kaksi ilman vihervasemmiston eettisen ja vastuullisen kansalaisen opasta.....
Hei kampuksien valkolakit, jos joku on linjoilla, saako nykyisin turpaansa ja tappouhkauksia jos sanoo fyysisen faktatotuuden, joka ei kuitenkaan ole välttämättä täysin yhteneväinen maan suvaitsevaisen arvomaailman kanssa ja pääsisinkö parempiin opetusvirkoihin nopeammin poliittisesti korrektilla käytöksellä ?
Mitä mieltä koo sinä olet rasismista?
Onko sillä mitään väliä, että asustaako tätä aluetta, jota Suomeksi kutsutaan, 5 miljoonaa vaikka Burmasta tullutta, vaiko 5 miljoonaa ns. kantista?
Onko sillä mitään väliä aikatauluista riippumatta, että asustaako tätä aluetta tummat vaiko vaaleat?
Aluehan on ja pysyy, joten onko asukkailla väliä?
Ja jos asukkaat muuttuvat paljon ja tuovat omia perinteitään mukanaan, niin silloinhan niistä perinteistä tulee "suomalaisia"..
Kuten joku joulu tai lucia...
- Henry Borat
- Reactions:
Tuo juttu tuli tosiaan amppareissa vastaan, ja antoi aihetta pohdiskeluun.
Niin, onko sulle moisella asialla väliä, että ketä tällä alueella asustaa?
Kyllä minulle on jonkinverran väliä sillä asunko minä tätä taloa ”akkani” kanssa vai ei. Se, keitä Suomenniemellä asuu vuonna 3000 on yksi lysti.jussi kirjoitti: ↑23 Joulu 2024, 17:47Onko sillä mitään väliä aikatauluista riippumatta, että asustaako tätä aluetta tummat vaiko vaaleat?
Ja jos asukkaat muuttuvat paljon ja tuovat omia perinteitään mukanaan, niin silloinhan niistä perinteistä tulee "suomalaisia"..
Tuossa kiertoilmauksin tunnustit olevasi rasisti...Wisti kirjoitti: ↑23 Joulu 2024, 17:56Kyllä minulle on jonkinverran väliä sillä asunko minä tätä taloa ”akkani” kanssa vai ei. Se, keitä Suomenniemellä asuu vuonna 3000 on yksi lysti.jussi kirjoitti: ↑23 Joulu 2024, 17:47Onko sillä mitään väliä aikatauluista riippumatta, että asustaako tätä aluetta tummat vaiko vaaleat?
"Kun elän, sillä on väliä, etteivät muut tule tänne. mutta sen jälkeen ei mitään väliä"...
-
Märkäruuti
- Reactions:
- Henry Borat
- Reactions:
Itselle enemmän, että missä itse asun. Olen ehkä.vähän itsekeskeinen. Loppujen lopuksi ei niinkään, kunhan asiat sujuu kuten pitää.jussi kirjoitti: ↑23 Joulu 2024, 17:53Tuo juttu tuli tosiaan amppareissa vastaan, ja antoi aihetta pohdiskeluun.
Niin, onko sulle moisella asialla väliä, että ketä tällä alueella asustaa?
Tällä hetkellä olemme kartoittaneet muitakin maita, kun tyttö on pieni ja täällä ei tunnu olevan hänelle ehkä parhaat eväät tulevaisuuteen.tällä hetkellä.
No älä nyt noin lapsekkaita kirjoita. En halua, että minut ja muut kotikaupunkini asukkaat korvataan porilaisilla. Mitä tekemistä sillä on rasismin kanssa, etten sellaista hyväksy?jussi kirjoitti: ↑23 Joulu 2024, 18:02Tuossa kiertoilmauksin tunnustit olevasi rasisti...Wisti kirjoitti: ↑23 Joulu 2024, 17:56Kyllä minulle on jonkinverran väliä sillä asunko minä tätä taloa ”akkani” kanssa vai ei. Se, keitä Suomenniemellä asuu vuonna 3000 on yksi lysti.jussi kirjoitti: ↑23 Joulu 2024, 17:47Onko sillä mitään väliä aikatauluista riippumatta, että asustaako tätä aluetta tummat vaiko vaaleat?
"Kun elän, sillä on väliä, etteivät muut tule tänne. mutta sen jälkeen ei mitään väliä"...
-
Märkäruuti
- Reactions:
Kun tarkemmin miettii, minulle on melko yhdentekevää, mitä porukkaa Kuopiossa, Kemissä tai Muoniossa asuu. Se ei vaikuta minun elämääni yhtään mitenkään, ainakaan jos en lähde sinne käymään. Kun asiaa ajattelee rehellisesti niin, vain sillä populaatiolla on väliä, jonka kanssa on edes jonkinlaisessa kanssakäymisessä.
Vaikka huomioisin vain sen ihmisryhmän, joka on enemmän läsnä arkipäivässäni, niin eivät etniseltä taustaltaan erilaiset ihmiset minua haittaa.
On meille ja jälkeläisillemme väliä.
Taantuvassa yhteiskunnassa tuloerot ovat minimissä.
https://sarastuslehti.com/2016/12/19/20 ... dystopian/
Suomalainen sisu:
https://www.youtube.com/watch?v=7WXuejg7fwU
https://sarastuslehti.com/2016/12/19/20 ... dystopian/
Suomalainen sisu:
https://www.youtube.com/watch?v=7WXuejg7fwU