Haluaisitko tietää totuuden - vaikka se sattuisi ja muuttaisi elämäsi?
1. Jos kyse on henkilökohtaisista suhteistasi?
2. Jos kyse on maasi asioista?
3. Jos kyse on maailmanlaajuisitta asioista`?
4. Jos kyse on maailmankaikkeuteen liittyvistä asioista
5. Jos kyse on uskosta?
6. Jos kyse on itsestäsi?
"Ikuisesti minun kuuni" syleilen kiireistä kuuta. "Ottakoon" he vain toteavat, kauniit aurinko ihmiset "jos se kerran on hänen kuunsa"
Re: Haluaisitko tietää totuuden - vaikka se sattuisi ja muuttaisi elämäsi?
Kissatäti kirjoitti: ↑25 Joulu 2024, 15:16 Haluaisitko tietää totuuden - vaikka se sattuisi ja muuttaisi elämäsi?
1. Jos kyse on henkilökohtaisista suhteistasi? Kyllä, uskon kestäväni ja jos en kestä sitten en.
2. Jos kyse on maasi asioista? Kyllä mikäli se kokee vain Suomea.
3. Jos kyse on maailmanlaajuisitta asioista`? En välttämättä. En tiedä kestäisinkö tietää esim. jotain sellaista että maailma loppuu 10 päivän päästä. Tai että jos mennään scifi skenaarioihin ruoka jota syömme on ihmislihaa tai että oikeasti kaikki on valhetta ja maailmaa tällaisena ei ole olemassa. Tai sitä kuinka jotkut kärsivät kun minä elän tavallista elämää (joka on totta jo) täällä maan päällä.
4. Jos kyse on maailmankaikkeuteen liittyvistä asioista. Uteliaisuuttani haluaisin tietää vaikka samat uhkakuvat kuin edellisessä vastauksessa tulisivat vastaan.
5. Jos kyse on uskosta? Kyllä. Haluaisin ehdottomasti tietää Jumalan olemassa olosta jos sellainen on ja siitä mikä usko vie totuuteen.
6. Jos kyse on itsestäsi? Pakko olisi mielestäni kohdata nämäkin asiat.
"Ikuisesti minun kuuni" syleilen kiireistä kuuta. "Ottakoon" he vain toteavat, kauniit aurinko ihmiset "jos se kerran on hänen kuunsa"
-
Brainwashed
- Reactions:
Haluaisin.

”Brainwashed on tyyppi joka latelee omakohtaista törkyy muitten päähän väheksyttävästi, - samalla mainostaen omaa figuuriaan.”
- anonymous hater
- anonymous hater
-
Märkäruuti
- Reactions:
1. Jos kyse on henkilökohtaisista suhteistasi? Kyllä. Niihin voisi itse yrittää jopa vaikuttaa.
2. Jos kyse on maasi asioista? Kyllä. Vaikka oma vaikutusvalta olisikin mitätön.
3. Jos kyse on maailmanlaajuisitta asioista? Kyllä. Tiedän jo nyt paljonkin asioita, mitä pidän vaikeina ja mitkä ovat aiheuttaneet ainakin joitain muutoksia elämääni.
4. Jos kyse on maailmankaikkeuteen liittyvistä asioista? Kyllä. Yksi syy tieteen historian harrastukseeni on uteliaisuus. Omaan elämääni sillä tiedolla tuskin on mitään vaikutusta.
5. Jos kyse on uskosta? Kyllä. Joskin luulen jo tietäväni totuuden ainakin jos uskonnollisesta uskosta on kyse. Sen tiedon kypsyminen vaikutti aikanaan elämääni paljonkin.
6. Jos kyse on itsestäsi? Kyllä. Ilman muuta. Menen perjantaina lisäsyyniin melanooman suhteen, jonka piti olla jo ohi. Luultavasti onkin, mutta haluan ehdottomasti saada tiedon, jos se ei olekaan parantunut.
Minä vastasin, että en haluaisi tietää. Elän päivän kerrallaan ja katson mitä huominen, tulevaisuus tuo.
Kissatäti kirjoitti: ↑25 Joulu 2024, 15:16 Haluaisitko tietää totuuden - vaikka se sattuisi ja muuttaisi elämäsi?
1. Jos kyse on henkilökohtaisista suhteistasi? En.
2. Jos kyse on maasi asioista? Kyllä, miksi en?
3. Jos kyse on maailmanlaajuisitta asioista`? En niin hirveästi.
4. Jos kyse on maailmankaikkeuteen liittyvistä asioista. En.
5. Jos kyse on uskosta? Riippuu mistä uskosta, näkymättömään hölynpölyyn en usko.
6. Jos kyse on itsestäsi? Olen kuullut totuuksia itsestäni ja tiedän kysymättäkin.
1. Jos kyse on henkilökohtaisista suhteistasi? Mikä jottei. Sieltä tuskin olisi edes mahdollista löytyä mitään, mikä järkyttäisi isommin.
2. Jos kyse on maasi asioista? No jaa, hankala kuvitella sellaista asiaa. periaatteessa kyllä.
3. Jos kyse on maailmanlaajuisitta asioista`? Riippuu asiasta, tähänkin voi mielikuvitella ikäviä skenaarioita, mutta ne tuskin koskisi millään muotoa yksin meikäläistä.
4. Jos kyse on maailmankaikkeuteen liittyvistä asioista No tämä iso kyllä. Oli sitten kyse tuhosta tai hattiwateista, niin tottakai!
5. Jos kyse on uskosta? Ei hetkauttaisi. Tai kyllähän vankka todiste jumalan olemassaolosta nyt varmaan hetkauttaisikin. Ei se mun elämää tosin muuttaisi, saati sattuisi.
6. Jos kyse on itsestäsi? Kyllä mä luulisin myös sen tiedon haluavani kuulla.
1. Jos kyse on henkilökohtaisista suhteistasi? Kyllä
2. Jos kyse on maasi asioista? Maan totuus? Ainakin tehdyistä virheistä on otettava opiksi
3. Jos kyse on maailmanlaajuisitta asioista? Liian laaja aihe totuuden kaivamiseksi?
4. Jos kyse on maailmankaikkeuteen liittyvistä asioista. Alkuräjähdys tieto riittää mulle.
5. Jos kyse on uskosta? Olen uskonnoton.
6. Jos kyse on itsestäsi? Omat valinnat ja vastuu.
2. Jos kyse on maasi asioista? Maan totuus? Ainakin tehdyistä virheistä on otettava opiksi
3. Jos kyse on maailmanlaajuisitta asioista? Liian laaja aihe totuuden kaivamiseksi?
4. Jos kyse on maailmankaikkeuteen liittyvistä asioista. Alkuräjähdys tieto riittää mulle.
5. Jos kyse on uskosta? Olen uskonnoton.
6. Jos kyse on itsestäsi? Omat valinnat ja vastuu.
Elämä
on kuin tiimalasin hiekka
se pysähtyy
ellet käänny ympäri
— Sari Virlander
on kuin tiimalasin hiekka
se pysähtyy
ellet käänny ympäri
— Sari Virlander