Se on ihan normaalia eikä siinä ole mitään hävettävää, kunhan se kättely pysyy kohtuuden rajoissa. Aamuin illoin, paitsi sunnuntaisin, silloin voi räpylöidä yhden päivälläkin.
Tammikuu - tipaton vai lihaton
-
Brainwashed
- Reactions:
Re: Tammikuu - tipaton vai lihaton
”Brainwashed on tyyppi joka latelee omakohtaista törkyy muitten päähän väheksyttävästi, - samalla mainostaen omaa figuuriaan.”
- anonymous hater
- anonymous hater
- Minimus Yahves
- Reactions:
Typerää. Minä pidän pilluttoman tammikuun, vaikka en vapaaehtoisesti.
Can I pet that dog?
Tipaton ja savuton tammikuu.
"Nuhteettomana" immeisenä kruksasin, että oon tipaton ja savuton, mutta lihanhimoisena lihaa eri muodoissa tulen käyttämään...
Elämä
on kuin tiimalasin hiekka
se pysähtyy
ellet käänny ympäri
— Sari Virlander
on kuin tiimalasin hiekka
se pysähtyy
ellet käänny ympäri
— Sari Virlander
Sinulla on alkoholiongelma jos tuollaisia litkuja juotanarkistialkuasukas kirjoitti: ↑01 Tammi 2025, 17:21 Kait se tipattomuudeksi kuitenkin lasketaan vaikka nyt parhaillaan ruokajuomana nauttimani "alkoholiton"olut sisältääkin 0,5 % alkoholia? Mutta noin niinkuin muuten tipatonta ja savutonta jatketaan. Tipattomalla pian 8 vuotta ja röökittäkin varmaan kolme vuotta.
-
Märkäruuti
- Reactions:
Yli 20 vuotta sitten työkaverini kommentoi tipatonta tammikuutani, että se on alkoholistien hommaa. Hän kertoi pitävänsä tipattoman puoli vuotta. Lupasi ottaa kaljaa vain joka toinen ilta. Käyhän se niinkin.
Yksi puolituttu päätti yhdessä appiukkonsa kanssa, että nyt ollaan vuosi juomatta. Ykkösolutta sai ottaa. Oli sitten tehnyt ennätyksen eräässä tamperelaisessa baarissa tilatuista ykköstuopeista. Niitä taisi olla 28. Raittius on hieno juttu.
Mene mene tekel upharsin.
- kankahalla
- Reactions:
Tipaton kyllä.
Raittius on hieno asia, mutta juopolle se ei ilmeisesti sovi.
Tipaton ja savuton, ei tosin rajoitu pelkästään tammikuuhun.
ON siinä ainakin munuaiset saaneet kunnon huuhtelun.
While I had personally never felt the lack of a penis, I did admit that it was a handy thing to have along on a picnic…
D. Gabaldon
D. Gabaldon
- anarkistialkuasukas
- Reactions:
Ei ole enää. Yleensä mun alkoholittomissa oluissa ei ole yhtään alkoholia mutta joissain niistä on tuo enintään 0,5 %.Deedee kirjoitti: ↑02 Tammi 2025, 09:23Sinulla on alkoholiongelma jos tuollaisia litkuja juotanarkistialkuasukas kirjoitti: ↑01 Tammi 2025, 17:21 Kait se tipattomuudeksi kuitenkin lasketaan vaikka nyt parhaillaan ruokajuomana nauttimani "alkoholiton"olut sisältääkin 0,5 % alkoholia? Mutta noin niinkuin muuten tipatonta ja savutonta jatketaan. Tipattomalla pian 8 vuotta ja röökittäkin varmaan kolme vuotta.![]()
"Tie epäonnistumisiin on katettu hyvillä yrityksillä"
Alkoholiton olut on kuin kofeiiniton kahvi. Itse juon joskus kotikaljaa saunan päälle mut siinäkin on muistaakseni 2.2% alkoholia.anarkistialkuasukas kirjoitti: ↑02 Tammi 2025, 16:44Ei ole enää. Yleensä mun alkoholittomissa oluissa ei ole yhtään alkoholia mutta joissain niistä on tuo enintään 0,5 %.Deedee kirjoitti: ↑02 Tammi 2025, 09:23Sinulla on alkoholiongelma jos tuollaisia litkuja juotanarkistialkuasukas kirjoitti: ↑01 Tammi 2025, 17:21 Kait se tipattomuudeksi kuitenkin lasketaan vaikka nyt parhaillaan ruokajuomana nauttimani "alkoholiton"olut sisältääkin 0,5 % alkoholia? Mutta noin niinkuin muuten tipatonta ja savutonta jatketaan. Tipattomalla pian 8 vuotta ja röökittäkin varmaan kolme vuotta.![]()
Taisi tulla myös tipaton, joku oli juonut joulusiiderini. Savuton ollut aina.
Minun mielestä noin.
Humalassa en ole ollut, mutta saunaoluet olen kyllä juonut.