Mitä uskomista tuossa tarvitaan? Jos joku väittää olevansa uffotutkija niin olkoon.
U.S Armyn ufo-tutkimuksia
-
vahva_virtanen
- Reactions:
Re: U.S Armyn ufo-tutkimuksia
No sekin on vähän tulkinnanvaraista. Minulla on paha tapa pitää tutkijana ihmistä, jolla on tutkijakoulutus ja joka tienaa tavalla tai toisella tutkimuksesta. Olli on tutkijana vähän kuin minä väittäisin olevani vaikkapa hitsari.vahva_virtanen kirjoitti: ↑05 Tammi 2025, 17:01 Mitä uskomista tuossa tarvitaan? Jos joku väittää olevansa uffotutkija niin olkoon.
Mutta en tarkoittanut tuota, vaan sitä mitä Olli itse itsensä nimittäneen tutkijan arvovallallaan maailmasta väittää. Se tarvitsee aika paljonkin uskon lujuutta.
-
vahva_virtanen
- Reactions:
Minä olen ollut TKK:lla tutkijana ja minulla sattuu olemaan hitsaajan pätevyys MAG:ille ja puikolle. Enkä minä pyydä ketään uskomaan koska siihen ei ole minkäänlaista tarvetta nyt eikä myöhemminkään. Jos joku työnantaja haluaa nähdä hitsaajan pätevyystodistukseni niin ne voin tarpeen tullen esittää. Harvinaisen yksinkertaista.
No mitä siitä sitten? Sinä et esiinny julkisesti hitsarina, joten kukaan ei kysele mitään. Olli esiintyy julkisesti tutkijana, joten hän joutuu kohtaamaan kritiikkiä pätevyydestään, joka on osoittautunut hyvin heppoiseksi.vahva_virtanen kirjoitti: ↑05 Tammi 2025, 17:37Minä olen ollut TKK:lla tutkijana ja minulla sattuu olemaan hitsaajan pätevyys MAG:ille ja puikolle. Enkä minä pyydä ketään uskomaan koska siihen ei ole minkäänlaista tarvetta nyt eikä myöhemminkään. Jos joku työnantaja haluaa nähdä hitsaajan pätevyystodistukseni niin ne voin tarpeen tullen esittää. Harvinaisen yksinkertaista.
-
vahva_virtanen
- Reactions:
Se on jokaisen omassa harkinnassa mitä pätevyyttä keneltäkin vaatii tuollaisten mestarien suhteen, joilla ei ole mitään lakisääteisiä rajoituksia. Kuka tahansa saa esiintyä ufotutkijana (tai käsittääkseni minkä tahansa asian tutkijana) mutta ei kekenkään tarvitse sellaisia pätevinä pitää.vahva_virtanen kirjoitti: ↑05 Tammi 2025, 17:52 Ehkä sinun pitäisi lopettaa uskomiset ja ottaa järki käyttöön.
Uffo-tutkijalta ei tiettävästi mitään pätevyyttä vaadita.
Ensiksikin on niin, ettemme ihan varmasti tiedä näitä asioita. Yritämme vaan.Vän kirjoitti: ↑05 Tammi 2025, 15:08No ei. Tehokkain tapa, jolla ufot voivat salata itsensä on se, että niitä ei ole olemassa. Silloin ne pysyvät ikuisesti salassa.OlliS kirjoitti: ↑05 Tammi 2025, 13:55Mutta ovat siis olemassa, ja ovat osittain ainakin muiden kulttuurien aluksia muiden tähtien planeettojen kulttuureilta?Vän kirjoitti: ↑05 Tammi 2025, 01:14Ai, että haluavatko ufot pysyä salassa? Ihan varmasti haluavat. Eihän niiden täytyisi muuta kuin laskeutua superbowlin väliajalla kentälle ja koko maailma tietäisi niiden olemassaolosta. He voisivat paljastaa itsensä niin helposti, että muuta loogista vaihtoehtoa ei ole kuin että he haluavat olla salassa. Ufot ovat niin paljon mahtavampia kuin mikään ihmisten hallitus tai muu järjestö, että ufot voisivat paljastaa itsensä, jos haluaisivat, eikä mikään ihmisten yhteisö pystyisi sitä lainkaan estämään., Looginen totuus on siis, että ufot eivät halua paljastaa itseään.OlliS kirjoitti: ↑05 Tammi 2025, 00:42Haluavatko pysyä salassa? Kyllähän koko maailma jo tietää heistä, ja lentelevät missä milloinkin. Ovat itse tehneet asian ihan selväksi.Vän kirjoitti: ↑05 Tammi 2025, 00:24Kyllä se asia täytyy salata, koska ufot ovat käskeneet niin. Ufot ovat sanoneet, että ne räjäyttävät maapallon tuhannen päreiksi, jos niiden olemassaolo paljastetaan. Ja voit olla varma, että ne pystyvät siihen ja tekevät niin. Joten parempi vain salata asia. Ufot ovat niin paljon meitä edistyneempiä ja vahvempia, että jos he haluavat pysyä salassa, ainoa järkevä teko on pitää ne salassa. Älä kaiva verta nenästä, vaan ole hiljaa.OlliS kirjoitti: ↑05 Tammi 2025, 00:13 Joku perulainen lentäjä kun latasi kaikki aseensa yhteen Ufoon, niin se ikäänkuin imi ne sisäänsä. Mitä se voisi tarkoittaa? Yleensä ne ei ylipäätään voi niille mitään. Aseet lakkaavat toimimasta, tai tullee niin lujaa takaisin että toista kertaa eivät yritä.
Siis miksi se yksi antoi edes ampua?
Nykyään kai kaikki lentäjät ja esimiehet tietävät tämän. Hyökkäyskäskyä ei anneta eikä hyökätä. Seurannut ne niitä on paljonkin.
Ei niistä tarvi välittää. Korkeammille kulttuurille olemme tietysti luonnonsuojelualue.
Eikä asiaa tarvitse enää salata. Ei siitä mitään paniikkia tule. Sitä toistivat ohjelmissa TVssä.
Tiedeyhteisö, valtakirkot ja vallanpitäjät tässä esteenä ovat. Ateistit ja uskovaiset yhdessä.
Muiden kulttuurien olemassaolo ei sovi kuin Giordano Brunon filosofiaan ja mormoniuskontoon. Kaikki muut ovat sitä vastaan tai ymmällään.
Emme me muuten tiedä ovatko he salassa ja keneltä salassa. Vain julkisuudelta salassa, eikä siltäkään kokonaan enää.
Kyllä se on tiedeyhteisö joka estää julkisuuden ja viranomaiset, joille toiset viranomaiset ja hallitukset eivät anna tietoja. Eikä haluta salailun paljastuvan. Ovat siis jo liemessä kaikki salailijat.
Sinulla tuo salaliittoteorioilu tulee näköjään helposti mukaan. Kaikki hallitukset, armeijat ja tieteen tutkijat ympäri maailman ovat siis yhteisessä salaliitossa ja estävät ufojen julkisuuteen tulemisen? Se on jopa vaikeampi uskoa kuin se, että Kuussa ei olisi käyty. Kyllä Kuussa käytiin eikä ufojen olemassaoloa peitellä. Jos ufoja olisi, kyllä ne itse päättäisivät tulevatko julkisuuteen vai eivät. Ihmisten hallituksilla, armeijoilla tai tutkijoilla ei siinä olisi mitään sananvaltaa.
Toiseksi, että minun päätelmissä ei ole mitään salaliittoteoriaa, ne ovat vaan järkevämmät kuin sinun.
Ja tämä johtuu siitä, että sinä jätät huomiotta enkelit ja Jumalan. He ovat hyvän puolella ja heillä on sanottavansa näihin asioihin. Ihmiset eivät vaan kuuntele, vaan kuuntelevat ateisteja tai sitten vääristeleviä kirkkoja. Ei me voida olla sinisilmäisiä maailman valtioiden, hallitsijoiden ja rikkaiden suhteen. He haluavat pitää meidät pimennossa. Ei se tarkoita joka ikiseen hölmöön salaliittoteoriaan uskomista. Pitää luottaa mediaan ja tieteeseen, mutta samalla on selvää, että niitäkin käytetään pimittämiseen.
Ja niitä kulttuureja on erilaisia. Ei kaikki ole yhtä ja samaa ufoa. Ja osa on enkeleitä. Saatanan ja Jumalan.
Viimeksi muokannut OlliS, 05 Tammi 2025, 18:42. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
https://www.santavuori.com kotisivuni, kirjani ja artikkelini
Miksi sitten julistat niin kuin tietäisit kaiken paremmin kuin kukaan muu?
Ei tuota hihhulisoopaa tarvitse joka keskusteluun tunkea. Tuskinpa amerikkalaiset ufot sentään Jumalan tulisia vaunuja ovat.Ja tämä johtuu siitä, että sinä jätät huomiotta enkelit ja Jumalan.
-
Märkäruuti
- Reactions:
Aivan. Tutkija ei ole sillä tavoin suojeltu nimike, etteikö sitä voisi käyttää ilman korkeaa koulutustakin. Onhan niitä sukututkijoitakin niin miksi ei UFO tutkijoita.
Itse ymmärrän tutkija nimikkeen niin, että kyseinen henkilö olevan alalta väitellyt tieteellistä tutkimustyötä tekevä spesialisti. Mutta se on vain minun käsitykseni.
-
Märkäruuti
- Reactions:
Hämmennän lisää, ennen kuin Olli ehtii.
Paavali efesolaisille:
"Sillä meillä ei ole taistelu verta ja lihaa vastaan, vaan hallituksia vastaan, valtoja vastaan, tässä pimeydessä hallitsevia maailmanvaltiaita vastaan, pahuuden henkiolentoja vastaan taivaan avaruuksissa."
Ainakin eräät helluntailaiset ovat tuon perusteella tulkineet UFO:t pimeyden henkivaltojen ilmentymiksi. Olli lienee eri mieltä.
Itse kallistun mieluummin kotoisempiin UFO:ihin, joihin on varmasti luettava Väinämöisen laulama vaskinen vene eli kuparinen umpipursi:
"Siitä vanha Väinämöinen laskea karehtelevi
venehellä vaskisella, kuutilla kuparisella
yläisihin maaemihin, alaisihin taivosihin."
-
vahva_virtanen
- Reactions:
Tekisi mieleni tutustua tuohon, mutta en taida uskaltaa. Sisältäähän ko. opusta koskeva linkki tällaisen kauhistuttavan disclaimerin:
"Note: Handle with care. The publisher is not responsible for any otherworldly phenomena that may occur upon reading."
( https://www.suomalainen.com/products/ab ... I3wj-lEgJl )
Jotkin ufot ovat enkeleitä.
Saatanan enkelit ovat vain henkimaailman enkeleitä, ei aineellista ruumista. Voivat ilmestyä aineellisina, vaikkeivät ole aineellisia. Sepä sopii selitykseksi joillekin kontaktitapauksille ja jopa ufoille?! Voiko sellainen näkyä valokuvassa, tutkassa? Haamujahan joskus näkyy valokuvissa, vai näkyykö? Siksi tässä ei pärjää ilman parapsykologiaa, teologiaa ja ufotutkimusta, rajatieteitä.
Toisten kulttuurien ufot tulevat vastaavista tietoisten olentojen koetuspaikoista kuin maapallo, että riippuu niiden esivalloista ja kehitysvaiheesta ja yksilöistä kenen palveluksessa ovat. Mutta ovat aika korkealla tasolla teknisesti niin miksei sitten henkisesti ja yhteiskunnallisestikin ja yksilöinä. Niitä on siis monenlaisia. On kai ufo-tutkimus jo tässä asiaa selvittämässä. Mutta ihan alussa ja helposti täysin harhateillä. Ihan kuin väärä uskonto. Jonkinlaista New Agea kuin olisi.
https://www.santavuori.com kotisivuni, kirjani ja artikkelini
-
vahva_virtanen
- Reactions:
Jos kerran tunnistat jonkun ufon enkeliksi niin ei se sitten mikään ufo ole.
Eihän ufotutkimus voi olla harhateillä kun ufotutkijat kuitenkin tutkivat huuhaata johon sopii kaikki mahdollinen ja mahdoton mitä voi ikinä keksiä.