Miesten vastaisku

HuuHaata
Reactions:

Miesten vastaisku

Viesti Kirjoittaja HuuHaata »

https://yle.fi/a/74-20132368
”Meno on ajoittain mennyt ihan älyttömäksi”, sanoo rehtori – naisviha­mielinen Andrew Tate villitsee poikia yläkouluissa
Meno on mennyt ihan älyttömäksi jo ainakin viisitoista vuotta sitten. Hyvä pojat. Alas akkavalta.
– Olen syvästi järkyttynyt tästä. Olen kuullut tuosta tyypistä, mutta en ole koskaan kuullut, mitä se sanoo. Se oli vielä pahempaa kuin odotin, sanoo yksi luokan tytöistä.
Hyvä. Suomen woke jutut ovat menneet tuon syvän järkytyksen yli jo aikapäiviä sitten.
Ertsu
Reactions:

Re: Miesten vastaisku

Viesti Kirjoittaja Ertsu »

HuuHaata kirjoitti: 09 Tammi 2025, 12:47 https://yle.fi/a/74-20132368
”Meno on ajoittain mennyt ihan älyttömäksi”, sanoo rehtori – naisviha­mielinen Andrew Tate villitsee poikia yläkouluissa
Meno on mennyt ihan älyttömäksi jo ainakin viisitoista vuotta sitten. Hyvä pojat. Alas akkavalta.
Toi naisviha on varmaan kehittynyt siitä, kun naiset pitävät valtaa vähän kaikilla aloilla. Kaikissa valtion yhteisöissä ja yhtiöissä on naisvalta. Kun katson Ylen TV-uutisia, niin kaikki haastateltavat johtajat ja asiantuntijat ovat naisia. Miehet ovat jääneet alakynteen ja syrjäytetyiksi naisvallan tieltä.
HuuHaata
Reactions:

Ertsu kirjoitti: 09 Tammi 2025, 12:53 Kaikissa valtion yhteisöissä ja yhtiöissä on naisvalta. Kun katson Ylen TV-uutisia, niin kaikki haastateltavat johtajat ja asiantuntijat ovat naisia. Miehet ovat jääneet alakynteen ja syrjäytetyiksi naisvallan tieltä.
Ja samanaikaisesti objektiivisin mittarein Suomessa kaikki menee täysin päin helvettiä, eikä mitään toimia tehdä etteikö noin menisi jatkossakin. Kuvitellaan ylimielisesti, että sana-akrobatia pelastaa loputtomiin siitä, että täysin kyvytön jakkukalkkuna joskus joutuisi ottamaan jotain vastuuta edes jostain.
angela m
Reactions:

Viesti Kirjoittaja angela m »

Nyt pitää naisten vain suvaita, sen verta on tummaa verta kaverin suonissa.

Persujen vika jotenkin, luulisin..
angela m
Reactions:

Viesti Kirjoittaja angela m »

Itse olen pitänyt aina itsestäänselvyytenä että naisia kohdellaan kunnolla, varmaan se äipän kautta tulee alunperin kasvatuksessa mutta myös järjellä ajateltuna. Ja näin olen elänytkin.

Mutta viime vuosina on alkanut tulla mieleen ajatuksia että miksi? Aikoinaan naiset, tuntemattomatkin, kohtelivat hyvin minua ja kunnioittivat minua niin kuin minä heitä. Enää asiat eivät ole yhtä hyvin, kiitos woken yms. Sen huomaa jo aika usein.

Jos ette kunnioita ja kohtele hyvin saatte sitä samaa takaisin, olette sitten naisia tahi miehiä. Homoja tahi heteroita, uskiksia tahi ateisteja. Tummia tahi valkoisia.

Jos/kun annan takaisin niin en koskaan syrji.
ID10T
Reactions:

Viesti Kirjoittaja ID10T »

HuuHaata kirjoitti: 09 Tammi 2025, 12:47 https://yle.fi/a/74-20132368
– Olen syvästi järkyttynyt tästä. Olen kuullut tuosta tyypistä, mutta en ole koskaan kuullut, mitä se sanoo. Se oli vielä pahempaa kuin odotin, sanoo yksi luokan tytöistä.
Hyvä. Suomen woke jutut ovat menneet tuon syvän järkytyksen yli jo aikapäiviä sitten.
Turha jätkä tuo Andrew Tatekin on.
Lyde19
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Lyde19 »

Pitää saada mamuja tänne raiskaamaan naisia niin sitten palavat meidän persujen kotiorjiksi!
MooM
Reactions:

Viesti Kirjoittaja MooM »

Onpa hieno vastaisku. Kyllä tällä tilanne paranee. Aloituksen linkistä:

Espoolaisella rehtorilla Teemu Salinilla on kokemusta rouheista koululuokista ja kovan kundin mallista myös omassa nuoruudessaan. Nyt hänestä tuntuu, että nuoret pojat eivät enää puhu samaa kieltä.

– Aikaisemmassa koulussani meno äityi ajoittain aivan älyttömäksi. Jotkut yhteiskuntopin tunnit olivat yhtä öyhötystä. Nämä pojat eivät kykene keskustelemaan, mielipiteet tulevat ulos suusta totuutena. Oikeassa on se joka huutaa koviten, Salin huokaa.

Salin itse opetti yhteiskuntaoppia vielä muutama vuosi sitten. Silloin hänen metodinaan oli provosoida luokasta erilaisia mielipiteitä ja synnyttää sitä kautta keskustelua.

– Ne olivat silloin ihan parhaita tunteja. Mutta nyt syntyy vain huutoa ja ohipuhumista.
While I had personally never felt the lack of a penis, I did admit that it was a handy thing to have along on a picnic…
D. Gabaldon
HuuHaata
Reactions:

MooM kirjoitti: 09 Tammi 2025, 14:51 Onpa hieno vastaisku. Kyllä tällä tilanne paranee. Aloituksen linkistä:

Espoolaisella rehtorilla Teemu Salinilla on kokemusta rouheista koululuokista ja kovan kundin mallista myös omassa nuoruudessaan. Nyt hänestä tuntuu, että nuoret pojat eivät enää puhu samaa kieltä.

– Aikaisemmassa koulussani meno äityi ajoittain aivan älyttömäksi. Jotkut yhteiskuntopin tunnit olivat yhtä öyhötystä. Nämä pojat eivät kykene keskustelemaan, mielipiteet tulevat ulos suusta totuutena. Oikeassa on se joka huutaa koviten, Salin huokaa.

Salin itse opetti yhteiskuntaoppia vielä muutama vuosi sitten. Silloin hänen metodinaan oli provosoida luokasta erilaisia mielipiteitä ja synnyttää sitä kautta keskustelua.

– Ne olivat silloin ihan parhaita tunteja. Mutta nyt syntyy vain huutoa ja ohipuhumista.
Opetuksesta merkittävä osa nykyään on aivopesua. Sitä en ihmettele, että toisten poikkeavat mielipiteet nähdään tuolloin sellaisena, etteivät henkilöt pystyisi keskustelemaan. Eivät pystykään, kun opetetaan että fakta on, että sukupuolia on vähintään 27 ja pulinat pois.

Äärivasemmiston tavoitteena on aina ollut vallata koulut, ja siitä saada aikaan hiljainen vallankumous läpi yhteiskunnan.

Jutussa hierotaan esimerkiksi mamujen naamalle tasa-arvoa. Sehän se lasten asemaa parantaa, kun vanhemmat eroaa kun 14v tyttö alkaa valistaa äitiä siitä, että perinteinen naisenmalli on alistettua, ja kuinka pitää laittaa toksinen maskuliinisuus kuriin.
anarkistialkuasukas
Reactions:

Viesti Kirjoittaja anarkistialkuasukas »

Aika yksinkertainen pitää olla jos kuvittelee että suuntaus olisi yksin jonkun Andrew Taten ansiota.
"Tie epäonnistumisiin on katettu hyvillä yrityksillä"
anarkistialkuasukas
Reactions:

Jalo Arkkivalo kirjoitti: 09 Tammi 2025, 17:28 Jutussa on kuvattuna itse asiassa kaksi ilmiötä. Mielipiteet ja keskustelu- ja käytöstavat tilanteessa, kun kyseisistä mielipiteistä keskustellaan.

Voi olla syytä pohtia mistä kumpainenkin johtuu.
Ja mistä se kertoo, jos jonkun toisen keskustelunaiheen kohdalla, ei pojilla sitten menekään niin paljon tunteisiin.
Voi olla että se päällepuhumisen ja -huutelun "taito" on opittu seuraamalla vasemmistonaisia poliittisissa tenteissä.
Märkäruuti
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Märkäruuti »

anarkistialkuasukas kirjoitti: 09 Tammi 2025, 17:30 Voi olla että se päällepuhumisen ja -huutelun "taito" on opittu seuraamalla vasemmistonaisia poliittisissa tenteissä.
Paljonko luulet yläasteikäisten (joista jutussa oli kysymys) seuraavan poliittisia tenttejä? Oiskohan syy ihan jossain muualla?
anarkistialkuasukas
Reactions:

Märkäruuti kirjoitti: 09 Tammi 2025, 17:34
anarkistialkuasukas kirjoitti: 09 Tammi 2025, 17:30 Voi olla että se päällepuhumisen ja -huutelun "taito" on opittu seuraamalla vasemmistonaisia poliittisissa tenteissä.
Paljonko luulet yläasteikäisten (joista jutussa oli kysymys) seuraavan poliittisia tenttejä? Oiskohan syy ihan jossain muualla?
Yläasteikäiset katsoo tiktokkeja ja juutuupia. On vaikea välttyä politiikalta jos niitä seuraa aktiivisesti.

Märkäruuti
Reactions:

HuuHaata kirjoitti: 09 Tammi 2025, 15:06 14v tyttö alkaa valistaa äitiä siitä, että perinteinen naisenmalli on alistettua
Onko tosiaan? Olen itse jo 70, eikä minun nuoruudessanikaan enää useimmat nuoret naiset suostuneet alistumaan "perinteiseen rooliin." En tiedä, miten asiat siihen aikaan olivat jossain syrjäkylillä, mutta nyt ei edes syrjässä eletä tiedollisesti pussin perällä. Kaikkein vanhoillisimmat piirit ja eräät uskonnolliset liikkeet ovat tuota mallia vielä ajaneet, mutta nekin taitavat olla jo melko vähissä.

Voivat olla tuon ensimmäisenä asenteestaan kertoneen nuoren miehen tyttöystäväehdokkaat kortilla, jos tietävät nuoren miehen mielipiteet. Kyökkipiiaksi tuskin moni nuori nainen nykyään lähtee, kun ei lähtenyeet enää minunkaan nuoruudesani ainakaan opiskelleet kaupunkilaistytöt. :mrgreen:
Viimeksi muokannut Märkäruuti, 09 Tammi 2025, 17:47. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Märkäruuti
Reactions:

anarkistialkuasukas kirjoitti: 09 Tammi 2025, 17:35 Yläasteikäiset katsoo tiktokkeja ja juutuupia. On vaikea välttyä politiikalta jos niitä seuraa aktiivisesti.
Taitavat olla sielläkin poliittiset tentit aika vähissä. Eikä politiikalta tarvitsekaan välttyä. Huonoilta tavoilta kyllä.
Suosittele ketjua Vastaa Viestiin