Oletko Saatanan Palvoja?

Tieteellistä keskustelua uskonnoista ja uskontojen vaikutuksista ihmiseen.
duunii ja sit uuniin
Reactions:

Oletko Saatanan Palvoja?

Viesti Kirjoittaja duunii ja sit uuniin »

Tekisi mieli saada tietää onko kaikki nörtit Saatanan Palvojia vai onko myös olemassa Jumalan miehiä?
duunii ja sit uuniin
Reactions:

Re: Oletko Saatanan Palvoja?

Sen verran voin avata asiaa, että minutkin Jumala on alistanut Saatanan Palvontaan. Mutta pyrin silti olemaan rehellinen ja hyvä ihminen. Ajattelin vain että onko kaikki "tiedemiehetkin" satanisteja???
Lyde19
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Lyde19 »

IMG_1999.jpeg
IMG_1999.jpeg (22.06 KiB) Katsottu 712 kertaa
duunii ja sit uuniin
Reactions:

Kiitos Lyde19. Itsekin luulin että Saatana haluaisi minut temppeliinsä, mutta asia on niin että Saatana on typerys joka vain vittuilee minulle. Luulin että Jumalat ovat viisaita mutta vittu miten typerää porukkaa. No kait minä sitten olen vain Jumalaton ihminen...
Lyde19
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Lyde19 »

Saatana on perusluonteeltaan vittuilija joka oikeasti vittuuntunut siitä että hävisi Jeesukselle pelissään :
Liitteet
IMG_2018.jpeg
anarkistialkuasukas
Reactions:

Viesti Kirjoittaja anarkistialkuasukas »

En...Koska uskoakseen saatanan olemassaoloon tulisi uskoa myös jumalaan ja jumalaa ei tiettävästi ole.
"Tie epäonnistumisiin on katettu hyvillä yrityksillä"
anarkistialkuasukas
Reactions:

Viesti Kirjoittaja anarkistialkuasukas »

Eikö Jeffrey Dahmer ole kristittyjen mukaan taivaassa? Mutta Carl Sagan ei ole?
"Tie epäonnistumisiin on katettu hyvillä yrityksillä"
vahva_virtanen
Reactions:

Viesti Kirjoittaja vahva_virtanen »

anarkistialkuasukas kirjoitti: 16 Tammi 2025, 06:28 Koska uskoakseen saatanan olemassaoloon tulisi uskoa myös jumalaan
Miksi johonkin jumalaan pitäisi uskoa? Väitetäänhän Putlerinkin olevan olemassa eikä siinä mitään jumaliin uskomista tarvita.
KultaKikkare
Reactions:

Viesti Kirjoittaja KultaKikkare »

duunii ja sit uuniin kirjoitti: 16 Tammi 2025, 02:17 Tekisi mieli saada tietää onko kaikki nörtit Saatanan Palvojia vai onko myös olemassa Jumalan miehiä?
Ai siinäkö ne vaihtoehdot on?

Mä oon ateistinen satanisti, pyrin useimmiten noudattamaan näitä ohjenuoria.

I
One should strive to act with compassion and empathy toward all creatures in accordance with reason.

II
The struggle for justice is an ongoing and necessary pursuit that should prevail over laws and institutions.

III
One’s body is inviolable, subject to one’s own will alone.

IV
The freedoms of others should be respected, including the freedom to offend. To willfully and unjustly encroach upon the freedoms of another is to forgo one's own.

V
Beliefs should conform to one's best scientific understanding of the world. One should take care never to distort scientific facts to fit one's beliefs.

VI
People are fallible. If one makes a mistake, one should do one's best to rectify it and resolve any harm that might have been caused.

VII
Every tenet is a guiding principle designed to inspire nobility in action and thought. The spirit of compassion, wisdom, and justice should always prevail over the written or spoken word.

https://thesatanictemple.com/pages/about-us
Be stronger than your excuses
KultaKikkare
Reactions:

duunii ja sit uuniin kirjoitti: 16 Tammi 2025, 02:24 Sen verran voin avata asiaa, että minutkin Jumala on alistanut Saatanan Palvontaan. Mutta pyrin silti olemaan rehellinen ja hyvä ihminen. Ajattelin vain että onko kaikki "tiedemiehetkin" satanisteja???
Nyt sä puhut satanisteista, aiemmin puhuit saatanan palvonnasta. Ne on kaksi hyvin eri asiaa, ensin mainittu on yleensä luonteeltaan ateistista eikä siinä palvota pahuutta. Se on lähinnä pikkasen humoristinen ideologia tekopyhää Jeesustelua ja muuta hörhöilyä vastaan. Vähän kuin spagettihirviö mut ainakin uskovaisten mielestä paljon vakavampi juttu.
Wisti
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Wisti »

Olen aina ollut innokas Vanhan Vihtahousun palvoja. Nyt vanhemmiten hautakivien kaataminen on alkanut käydä liiaksi selän päälle.
asdf
Reactions:

Viesti Kirjoittaja asdf »

Teistiset satanistit uskovat ainakin jollain tavalla vihtahousuun. Heille on yleensä sama, kutsutaanko heitä satanisteiksi vai saatananpalvojiksi. Ateistiset satanistit haluavat olla nimenomaan satanisteja.
Mene mene tekel upharsin.
HuuHaata
Reactions:

Viesti Kirjoittaja HuuHaata »

KultaKikkare kirjoitti: 16 Tammi 2025, 10:40
duunii ja sit uuniin kirjoitti: 16 Tammi 2025, 02:17 Tekisi mieli saada tietää onko kaikki nörtit Saatanan Palvojia vai onko myös olemassa Jumalan miehiä?

I
One should strive to act with compassion and empathy toward all creatures in accordance with reason.

II
The struggle for justice is an ongoing and necessary pursuit that should prevail over laws and institutions.

III

IV
The freedoms of others should be respected, including the freedom to offend. To willfully and unjustly encroach upon the freedoms of another is to forgo one's own.

V
Beliefs should conform to one's best scientific understanding of the world. One should take care never to distort scientific facts to fit one's beliefs.

VI
People are fallible. If one makes a mistake, one should do one's best to rectify it and resolve any harm that might have been caused.

VII
Every tenet is a guiding principle designed to inspire nobility in action and thought. The spirit of compassion, wisdom, and justice should always prevail over the written or spoken word.

Nuo kuvannevat melko hyvin nykyistä väestöä, koska niin rajua aivopesua on tietenkin harjoitettu pitkään aikaansaamaan vallanpitäjille optimoitu ilmapiiri.

Pääongelma noissa on, että puuttuu terve itsekritiikki. Eli ihmisestä ei tule objektiivisesti hyvää sillä, että tämä kuvittelee itse harhaisessa mielessään sitä olevansa.
AVH
Reactions:

Viesti Kirjoittaja AVH »

Olen. :twisted:
KultaKikkare
Reactions:

HuuHaata kirjoitti: 16 Tammi 2025, 12:28
KultaKikkare kirjoitti: 16 Tammi 2025, 10:40

I

II

III

IV

V

VI

VII

Nuo kuvannevat melko hyvin nykyistä väestöä, koska niin rajua aivopesua on tietenkin harjoitettu pitkään aikaansaamaan vallanpitäjille optimoitu ilmapiiri.

Pääongelma noissa on, että puuttuu terve itsekritiikki. Eli ihmisestä ei tule objektiivisesti hyvää sillä, että tämä kuvittelee itse harhaisessa mielessään sitä olevansa.
Melkein kaikki kohdathan edellyttää itsekritiikkiä ja -kuria.

Iteltäs taitaa puuttua. :)

Ja jos nyt jätetään se hyvyyden ihannointi kristityille. Se ettei palvo pahaa ei tarkoita että ihannoi hyvyyttä.
Suosittele ketjua Vastaa Viestiin