Erityistason seksuaali- ja parisuhdeterapeutti
Re: Erityistason seksuaali- ja parisuhdeterapeutti
Itse en kyllä miehenä pystyisi osallistumaan noihin bakkanaaleihin. Lämpenen aika hitaasti ja leikin sen aikaa. Joku surrogaatti siinä välissä tekisi siitä silti suorittamista ja keskittyminen herpaantuisi.
Guild can only exist in a person who can act
-
vahva_virtanen
- Reactions:
Vuorokaudessa on 1440 minuuttia. Jos panijoita on yksi kerrallaan niin aikamista sähellystä varmaan syntyy jos suoritusaikaa on reilu minuutti.
Jos taas on kolme samaan aikaan asialla eli kaksi panee ja yksi on imutettavana, niin kierrosaika kasvaa olennaisesti. Reilu kolme minuuttia per varvi lienee ihan siedettävä tahti.
Jos taas on kolme samaan aikaan asialla eli kaksi panee ja yksi on imutettavana, niin kierrosaika kasvaa olennaisesti. Reilu kolme minuuttia per varvi lienee ihan siedettävä tahti.
Vaatii erityistason seksuaaliterapeutin, että nuo kaikki asiat on mietitty. Normitasoisille ei moni yksityiskohta tulisi edes Mieleen.
Ennen puhuimme superpervoista. Nykyään erityistason seksuaaliterapeuteista. Itse suosisin selkeää kieltä, mutta nykyaika on hämärtänyt monet asiat.
Ennen puhuimme superpervoista. Nykyään erityistason seksuaaliterapeuteista. Itse suosisin selkeää kieltä, mutta nykyaika on hämärtänyt monet asiat.
Jäiköhän sulla nyt huomaamatta, että ko. tempauksen suoritti ihan joku muu kuin mainittu erityistason seksuaaliterapeutti. Hän vain kommentoi asiaa mm. seksuaaliterveyden näkökulmasta ja jos se on superpervoa, niin melkoisen herkkänahkainen olet. Tai heikkotasoinen trollaaja.HuuHaata kirjoitti: ↑22 Tammi 2025, 16:26 Vaatii erityistason seksuaaliterapeutin, että nuo kaikki asiat on mietitty. Normitasoisille ei moni yksityiskohta tulisi edes Mieleen.
While I had personally never felt the lack of a penis, I did admit that it was a handy thing to have along on a picnic…
D. Gabaldon
D. Gabaldon
En usko hetkeäkään, että erityistason seksuaaliterapeuttien tiedot kestäisivät hetkeäkään päivänvaloa, tai hyvin tehtyä tieteellistä tutkimusta.
-
vahva_virtanen
- Reactions:
Naiset ovat armottoman kateellisia toisilleen kun arvelevat muilla naisilla menevän paremmin ja pelkäävät että kaikki hyvät maksajat viedään nenän edestä.