Palstalaisten lemmikit keskusteluketju

Brainwashed
Reactions:

Palstalaisten lemmikit keskusteluketju

Viesti Kirjoittaja Brainwashed »

Monella on varmaan lemmikki tai lemmikkejä kotonaan, ja tässä ketjussa on tarkoitus keskustella heistä.
Aloitan esittelemällä päivän synttärisankarin, Panni koira, 12 vee. Sai rotukarjan jauhelihaa aamiaiseksi ja samaa myöhemmin illalla.
image.jpg
8-)
”Brainwashed on tyyppi joka latelee omakohtaista törkyy muitten päähän väheksyttävästi, - samalla mainostaen omaa figuuriaan.”

- anonymous hater
MooM
Reactions:

Re: Palstalaisten lemmikit keskusteluketju

Viesti Kirjoittaja MooM »

20241028_114340.jpg
Meillä asuu ystävällinen, lievästi maaninen ja impulssiensa armoilla elävä elukka. Lutuinen ystävä, joka haisee välillä pahalta eikä ymmärrä henkilökohtaisen tilan käsitettä.
While I had personally never felt the lack of a penis, I did admit that it was a handy thing to have along on a picnic…
D. Gabaldon
ID10T
Reactions:

Viesti Kirjoittaja ID10T »

Meillä oli kolme kissaa, mutta viimeisen poistuttua muonavahvuudesta runsas vuosi sitten päätimme, että enää ei lemmikkejä oteta, niistä luopuminen on liian rankkaa.
Damokles
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Damokles »

Kirppu (Aka Flea) ja Digger. Karvakasoja ja välillä äänettömiä. Kyllä ne mekastavat myös ryömimällä metalliverkkokatossa ja paukuttamalla ilmankosteusmittaria ja lämpötila-anturia. Kai huvikseen tai minun kiusakseni kun yritän nukkua.

Oli myös ikärouva Lara (grammsotola gala) joka oli pois nukkuessaan noin 25-28 vuotias. Vaikea sanoa koska oli jo aika kookas kun sain sen syntymäpäivälahjaksi isältäni.

Tuossa Digger näyttää sitä parasta puoltaan, Kirppu miettinee universumin kohtaloa (Tai seuraavaa ateriaa).
Liitteet
kirppu00987.png
Digger4.jpg
Brainwashed
Reactions:

MooM kirjoitti: 02 Helmi 2025, 14:51 20241028_114340.jpg

Meillä asuu ystävällinen, lievästi maaninen ja impulssiensa armoilla elävä elukka. Lutuinen ystävä, joka haisee välillä pahalta eikä ymmärrä henkilökohtaisen tilan käsitettä.
Haha, hänellä on ihan ikioma mällityyny, tai oletan niin, että ikioma...

Olen unohtanut nimen.

8-)
”Brainwashed on tyyppi joka latelee omakohtaista törkyy muitten päähän väheksyttävästi, - samalla mainostaen omaa figuuriaan.”

- anonymous hater
Brainwashed
Reactions:

Damokles kirjoitti: 02 Helmi 2025, 15:15 Kirppu (Aka Flea) ja Digger. Karvakasoja ja välillä äänettömiä. Kyllä ne mekastavat myös ryömimällä metalliverkkokatossa ja paukuttamalla ilmankosteusmittaria ja lämpötila-anturia. Kai huvikseen tai minun kiusakseni kun yritän nukkua.

Oli myös ikärouva Lara (grammsotola gala) joka oli pois nukkuessaan noin 25-28 vuotias. Vaikea sanoa koska oli jo aika kookas kun sain sen syntymäpäivälahjaksi isältäni.

Tuossa Digger näyttää sitä parasta puoltaan, Kirppu miettinee universumin kohtaloa (Tai seuraavaa ateriaa).
Hieman pelottavia, enkä tietääkseni kärsi araknofobiasta per se.

8-)

- anonymous hater
Brainwashed
Reactions:

ID10T kirjoitti: 02 Helmi 2025, 14:57 Meillä oli kolme kissaa, mutta viimeisen poistuttua muonavahvuudesta runsas vuosi sitten päätimme, että enää ei lemmikkejä oteta, niistä luopuminen on liian rankkaa.
Tiedän tunteen ja dilemman, mutta olen itse päätynyt toiseen ratkaisuun.

8-)

- anonymous hater
Damokles
Reactions:

Brainwashed kirjoitti: 02 Helmi 2025, 15:50
Damokles kirjoitti: 02 Helmi 2025, 15:15 Kirppu (Aka Flea) ja Digger. Karvakasoja ja välillä äänettömiä. Kyllä ne mekastavat myös ryömimällä metalliverkkokatossa ja paukuttamalla ilmankosteusmittaria ja lämpötila-anturia. Kai huvikseen tai minun kiusakseni kun yritän nukkua.

Hieman pelottavia, enkä tietääkseni kärsi araknofobiasta per se.

8-)
Eivät karkaa. Ja kyllä ne sua juoksee karkuun ennemminkin kuin toiste päin. Niin... Diggeristä tullee sellainen ruokalautasen kokoinen (Jalkojen väli levitettynä 28 senttimetriä) että olen hieman itsekin huolissani. En uskalla ajatella hampaiden kokoa edes. Varmaan menevät sormesta läpi jos sille päälle sattuu tai minä sählään jotain joka häntä ei miellytä.
Damokles
Reactions:

ID10T kirjoitti: 02 Helmi 2025, 14:57 Meillä oli kolme kissaa, mutta viimeisen poistuttua muonavahvuudesta runsas vuosi sitten päätimme, että enää ei lemmikkejä oteta, niistä luopuminen on liian rankkaa.
Tuo on vaikein paikka lemmikeiden kanssa. Itse koitan elää kuitenkin tuskan kanssa. Antavat niin paljon iloa elämään että ehkä se kuittaa sen surun. Kun Lara (Tarantellani) kuoli kyllä siinä itkettiin viikko. Aluksi luulin että pääsin vähällä. Kun sille teki arkun ja laski hänet siihen niin sitten murruin.

Ja kissoillemme olen kaivanut hautoja ja vuodattanut kyyneliä samaan aikaan. Eron tuska on valtaisa.
MooM
Reactions:

Brainwashed kirjoitti: 02 Helmi 2025, 15:47

Haha, hänellä on ihan ikioma mällityyny, tai oletan niin, että ikioma...

Olen unohtanut nimen.

8-)
Tyttöystävä, jolla ei koskaan ole pää kipeä. Sohvan selkänojatyyny, joka jäi tarpeettomaksi. Melko ällöttävä.
While I had personally never felt the lack of a penis, I did admit that it was a handy thing to have along on a picnic…
D. Gabaldon
Susa
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Susa »

Pari huomiota.
Jos koira useinkin nylkyttää tyynyjä, (tai mitä muuta tahansa, jopa omistajaansa) on koiralla jonkinlainen "hätätilanne", kuten stressi, päällä.
Seksistä ja tyttöystävän puutteesta siinä ei ole kyse.
Myös koiran pahalle hajulle kannattaa tehdä jotakin.
Tuleeko se jommasta kummasta päästä koiraa sisältä, vai päälipuoliko haisee?
MooM
Reactions:

Susa kirjoitti: 02 Helmi 2025, 17:07

Pari huomiota.
Jos koira useinkin nylkyttää tyynyjä, (tai mitä muuta tahansa, jopa omistajaansa) on koiralla jonkinlainen "hätätilanne", kuten stressi, päällä.
Seksistä ja tyttöystävän puutteesta siinä ei ole kyse.
Myös koiran pahalle hajulle kannattaa tehdä jotakin.
Tuleeko se jommasta kummasta päästä koiraa sisältä, vai päälipuoliko haisee?
Se nylkyttää aika harvoin, yleensä lenkiltä tullessa, jos on ollut narttuja juoksussa. Selvästi hormonijuttu, ei mikään psykologinen sijaistoiminto.

Se on noutaja. Rasvainen turkki ja siinä ominaishaju. Kosteana aika voimakas, kuivana mukava. Suu, munaskuut ja peräpää ei haise.
D. Gabaldon
Susa
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Susa »

MooM kirjoitti: 02 Helmi 2025, 17:22 Rasvainen turkki ja siinä ominaishaju. Kosteana aika voimakas, kuivana mukava. Suu, munaskuut ja peräpää ei haise.
Jos se haju märkänä on oikeasti paha, kannattaa siihen jossain määrin kiinnittää huomiota.
Etenkin jos koira ei ole vanhus.
https://www.pawshake.fi/blog/miksi-koirat-haisevat

Miksi märkä koira haisee? – "Se on ihan fysiikkaa"
https://yle.fi/a/3-8176040
Goswell
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Goswell »

Kissa, ehdottomasti kissoja. Oli kaksi, nyt ei yhtään, toinen jäi ilmeisesti auton alle löytyi pellolta niittomurskaimen murskaamana ja toinen piti lopettaa, lopetin ihan itse ampumalla, kamala paikka.
Minun mielestä noin.
Tuttu
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Tuttu »

Tykkään koirista, en tykkää kissoista. Kissat ovat yöaikaan levottomia mouruajia ja pudottelevat ja rikkovat tavaroita, tyhmiäkin ovat.
Koirat ovat isäntä-/emäntäuskollisia ja oppivat uutta.
Haaveilen koirasta, ehkä jossain vaiheessa vielä hankin sellaisen. Työkoirani on todella älykäs, se motivoi minua. Yksikään kissa ei ole kyennyt motivoimaan.
Suosittele ketjua Vastaa Viestiin