Sellaista pääsi tällä kertaa tapahtumaan, kun tulit tietämään minun puolestani, mitä mieltä minä asioista olen.ID10T kirjoitti: ↑09 Helmi 2025, 10:41Silti aloit aiemmin vittuilemaan minulle toteamalla "Totta, mikään ei ole pahempi synti, kuin lähteä opettamaan liian fiksuja lapsia lisää."Stadin öljylanne kirjoitti: ↑09 Helmi 2025, 10:39Tuskinpa vain minustakaan, mutta koska en ole alan ammattilainen, en ainakaan juuri nyt uskalla lähteä alan asiantuntijoiden puolesta tietämään, millaisiin opetuksellisiin olosuhteisiin keksivät toimivat strategiat ja millaisiin eivät keksi.ID10T kirjoitti: ↑09 Helmi 2025, 10:23Mutta eihän fiksuja lapsia voi mitenkään kouluttaa fiksummiksi, ellei nimenomaan edetä niiden fiksuimpien tahdissa.Stadin öljylanne kirjoitti: ↑09 Helmi 2025, 09:49Ymmärtääkseni minä väitin vain, että se olisi keharioikeiaston mielestä pahin synti. Minä en tiedä miten opetus tultaisiin organisoimaan.anarkistialkuasukas kirjoitti: ↑09 Helmi 2025, 09:34En minä väittänyt että esiopetuksessa ryhdyttäisiin opettamaan muita edellä olevia lapsia vieläkin edemmäksi vaan sinä. Se vaan tarkoittaisi opetuksen etenemistä sen fiksumman tahtiin ja sehän ei varmaan ole aikomus? Vai onko?Stadin öljylanne kirjoitti: ↑09 Helmi 2025, 09:33Nyt on meillä siinä aika monta todistamatonta olettamaa.anarkistialkuasukas kirjoitti: ↑09 Helmi 2025, 09:22Ai ryhdytäänkö nyt muka yhtäkkiä etenemään sen luokkkansa fiksuimman tahdissa?Stadin öljylanne kirjoitti: ↑09 Helmi 2025, 09:18Totta, mikään ei ole pahempi synti, kuin lähteä opettamaan liian fiksuja lapsia lisää.ID10T kirjoitti: ↑09 Helmi 2025, 09:17Mutta kun osa on fiksuja ilman esiopetustakin. Itse osasin lukea ja kirjoittaa ennen kouluikää, enkä oppinut kumpaakaan esikoulussa.Stadin öljylanne kirjoitti: ↑09 Helmi 2025, 09:14 Kuinka monelle tulee yllätyksenä, että palstan munankuorioikeisto hyppii seinille, kun vasurit yrittävät tehdä - toki silkkaa pahuuttaan - suomalaislapsista fiksumpia?
SDP haluaa lapset kaksivuotiseen esiopetukseen
-
Stadin öljylanne
- Reactions:
Re: SDP haluaa lapset kaksivuotiseen esiopetukseen
-
Brainwashed
- Reactions:
Vihervasemmisto haluaa aloittaa valtakunnalisen lasten indoktrinaatio-ohjelmansa ennen kuin lapset oppivat lukemaan ja kirjoittamaan. Laskemista heidän ei tarvitse oppia laisinkaan, sellaisen ollen kommareiden keskuudessa pelkästään hyve. Valtio ja puolue pitää kyllä huolen omistaan.
”Brainwashed on tyyppi joka latelee omakohtaista törkyy muitten päähän väheksyttävästi, - samalla mainostaen omaa figuuriaan.”
- anonymous hater
- anonymous hater
-
Stadin öljylanne
- Reactions:
Saakohan 5 % riittävästi ravintoaineita?Brainwashed kirjoitti: ↑09 Helmi 2025, 11:58Vihervasemmisto haluaa aloittaa valtakunnalisen lasten indoktrinaatio-ohjelmansa ennen kuin lapset oppivat lukemaan ja kirjoittamaan. Laskemista heidän ei tarvitse oppia laisinkaan, sellaisen ollen kommareiden keskuudessa pelkästään hyve. Valtio ja puolue pitää kyllä huolen omistaan.
![]()
-
Brainwashed
- Reactions:
Saavat, mutta 95% osalta puhaltaa siltä osin uudet tuulet.Stadin öljylanne kirjoitti: ↑09 Helmi 2025, 12:12Saakohan 5 % riittävästi ravintoaineita?Brainwashed kirjoitti: ↑09 Helmi 2025, 11:58Vihervasemmisto haluaa aloittaa valtakunnalisen lasten indoktrinaatio-ohjelmansa ennen kuin lapset oppivat lukemaan ja kirjoittamaan. Laskemista heidän ei tarvitse oppia laisinkaan, sellaisen ollen kommareiden keskuudessa pelkästään hyve. Valtio ja puolue pitää kyllä huolen omistaan.
![]()
Tänään bongattu ja kuvattu kun sytytin tulet hellaan.
”Brainwashed on tyyppi joka latelee omakohtaista törkyy muitten päähän väheksyttävästi, - samalla mainostaen omaa figuuriaan.”
- anonymous hater
- anonymous hater