SDP haluaa lapset kaksivuotiseen esiopetukseen

Keskustelua politiikasta ja poliitikoista kautta linjan.
Stadin öljylanne
Reactions:

Re: SDP haluaa lapset kaksivuotiseen esiopetukseen

Viesti Kirjoittaja Stadin öljylanne »

ID10T kirjoitti: 09 Helmi 2025, 10:41
Stadin öljylanne kirjoitti: 09 Helmi 2025, 10:39
ID10T kirjoitti: 09 Helmi 2025, 10:23
Stadin öljylanne kirjoitti: 09 Helmi 2025, 09:49
anarkistialkuasukas kirjoitti: 09 Helmi 2025, 09:34
Stadin öljylanne kirjoitti: 09 Helmi 2025, 09:33
anarkistialkuasukas kirjoitti: 09 Helmi 2025, 09:22
Stadin öljylanne kirjoitti: 09 Helmi 2025, 09:18
ID10T kirjoitti: 09 Helmi 2025, 09:17
Stadin öljylanne kirjoitti: 09 Helmi 2025, 09:14 Kuinka monelle tulee yllätyksenä, että palstan munankuorioikeisto hyppii seinille, kun vasurit yrittävät tehdä - toki silkkaa pahuuttaan - suomalaislapsista fiksumpia?
Mutta kun osa on fiksuja ilman esiopetustakin. Itse osasin lukea ja kirjoittaa ennen kouluikää, enkä oppinut kumpaakaan esikoulussa.
Totta, mikään ei ole pahempi synti, kuin lähteä opettamaan liian fiksuja lapsia lisää.
Ai ryhdytäänkö nyt muka yhtäkkiä etenemään sen luokkkansa fiksuimman tahdissa?
Nyt on meillä siinä aika monta todistamatonta olettamaa.
En minä väittänyt että esiopetuksessa ryhdyttäisiin opettamaan muita edellä olevia lapsia vieläkin edemmäksi vaan sinä. Se vaan tarkoittaisi opetuksen etenemistä sen fiksumman tahtiin ja sehän ei varmaan ole aikomus? Vai onko?
Ymmärtääkseni minä väitin vain, että se olisi keharioikeiaston mielestä pahin synti. Minä en tiedä miten opetus tultaisiin organisoimaan.
Mutta eihän fiksuja lapsia voi mitenkään kouluttaa fiksummiksi, ellei nimenomaan edetä niiden fiksuimpien tahdissa.
Tuskinpa vain minustakaan, mutta koska en ole alan ammattilainen, en ainakaan juuri nyt uskalla lähteä alan asiantuntijoiden puolesta tietämään, millaisiin opetuksellisiin olosuhteisiin keksivät toimivat strategiat ja millaisiin eivät keksi.
Silti aloit aiemmin vittuilemaan minulle toteamalla "Totta, mikään ei ole pahempi synti, kuin lähteä opettamaan liian fiksuja lapsia lisää."
Sellaista pääsi tällä kertaa tapahtumaan, kun tulit tietämään minun puolestani, mitä mieltä minä asioista olen.
Brainwashed
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Brainwashed »

Lyde19 kirjoitti: 09 Helmi 2025, 10:19 Äärioikeiston kannatus laskee jos lapsia sivistetään ennen kouluikää.
Vihervasemmisto haluaa aloittaa valtakunnalisen lasten indoktrinaatio-ohjelmansa ennen kuin lapset oppivat lukemaan ja kirjoittamaan. Laskemista heidän ei tarvitse oppia laisinkaan, sellaisen ollen kommareiden keskuudessa pelkästään hyve. Valtio ja puolue pitää kyllä huolen omistaan.

8-)
”Brainwashed on tyyppi joka latelee omakohtaista törkyy muitten päähän väheksyttävästi, - samalla mainostaen omaa figuuriaan.”

- anonymous hater
Stadin öljylanne
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Stadin öljylanne »

Brainwashed kirjoitti: 09 Helmi 2025, 11:58
Lyde19 kirjoitti: 09 Helmi 2025, 10:19 Äärioikeiston kannatus laskee jos lapsia sivistetään ennen kouluikää.
Vihervasemmisto haluaa aloittaa valtakunnalisen lasten indoktrinaatio-ohjelmansa ennen kuin lapset oppivat lukemaan ja kirjoittamaan. Laskemista heidän ei tarvitse oppia laisinkaan, sellaisen ollen kommareiden keskuudessa pelkästään hyve. Valtio ja puolue pitää kyllä huolen omistaan.

8-)
Saakohan 5 % riittävästi ravintoaineita?
Brainwashed
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Brainwashed »

Stadin öljylanne kirjoitti: 09 Helmi 2025, 12:12
Brainwashed kirjoitti: 09 Helmi 2025, 11:58

8-)
Saakohan 5 % riittävästi ravintoaineita?
Saavat, mutta 95% osalta puhaltaa siltä osin uudet tuulet.
Tänään bongattu ja kuvattu kun sytytin tulet hellaan.
8B1B9ADB-5809-481B-AADB-937578D7917B.jpeg
8-)
”Brainwashed on tyyppi joka latelee omakohtaista törkyy muitten päähän väheksyttävästi, - samalla mainostaen omaa figuuriaan.”

- anonymous hater
Suosittele ketjua Vastaa Viestiin