Kysymys miehille: Kuka fiktiivinen hahmo olisit?
Eli tehdään tällainen leikkimielinen kysely ja äänestys siitä, että kuka fiktiivinen hahmo haluaisit olla taikka mikä fiktiivinen mies hahmo kuvaa sinua parhaiten?
Tarjolla äänestyksessä on 19 vaihtoehtoa sekä vapaavalintainen vaihtoehto jos et löydä haluamaasi hahmoa listatuista hahmoista. Voit valita äänestyksessä itsellesi yhden hahmon.
Oletkos siis enemmän kuin Uuno Turhapuro vai tosielämän Rambo?
Eli tehdään tällainen leikkimielinen kysely ja äänestys siitä, että kuka fiktiivinen hahmo haluaisit olla taikka mikä fiktiivinen mies hahmo kuvaa sinua parhaiten?
Tarjolla äänestyksessä on 19 vaihtoehtoa sekä vapaavalintainen vaihtoehto jos et löydä haluamaasi hahmoa listatuista hahmoista. Voit valita äänestyksessä itsellesi yhden hahmon.
Oletkos siis enemmän kuin Uuno Turhapuro vai tosielämän Rambo?
~ The road to wisdom is paved with the pain of understanding the world.
Re: Kysymys miehille: Kuka fiktiivinen hahmo olisit?
Mä valitsin #13 eli Matrix elokuvista tuttu sankarihahmo Neo.
Perustelut valinnalle on se, että olen aina diggaillut tätä elokuvasarjaa, ja jos minulle tarjottaisiin "sinistä pilleriä" jonka avulla saisin tietää syvimmän totuuden maailmasta, ja toisaalta "punaista pilleriä" jonka jälkeen kaikki jatkuisi herättyäni ennallaan, niin...
... mä ehdottomasti valitsisin sen sinisen pillerin ja haluaisin tietää totuuden, vaikka se voisikin olla mieltä ravistava!
"All I'm offering is the truth, nothing more!"
Perustelut valinnalle on se, että olen aina diggaillut tätä elokuvasarjaa, ja jos minulle tarjottaisiin "sinistä pilleriä" jonka avulla saisin tietää syvimmän totuuden maailmasta, ja toisaalta "punaista pilleriä" jonka jälkeen kaikki jatkuisi herättyäni ennallaan, niin...
... mä ehdottomasti valitsisin sen sinisen pillerin ja haluaisin tietää totuuden, vaikka se voisikin olla mieltä ravistava!
"All I'm offering is the truth, nothing more!"
Olen niin tylsä tyyppi, ettei minunlaisia ole roolimalleina. Ei ole vallanhimoa, ei sankaruutta eikä edes tiedeorientoituneihin fiktiohahmoihin yleensä liitettävää läpeensä pahuutta.
Olisit siis kuin Clark Kent, eli Teräsmies nörtin asussa?
- "I'm a Superman!"
- "Well, nobody's perfect!"
Archie Goodwin. Ei se koripallonpelaaja vaan kirjailija Rex Stoutin luoma hahmo, mestarietsivä Nero Wolfen kaikin puolin etevä sihteeri. Tarkemmat perustelut valinnalleni selvinnevät esim. salapoliisiromaanista Caesar on kuollut.
Johannes Kastaja, kun siinä saisi kastaa.
En tunne hahmoa, mutta varmastikin hyvä valinta. Veikkaan että tuolla sun hahmollasi on hyvä päättelykyky asioista?
-
Märkäruuti
- Reactions:
Suomalaisen elokuvan Lapatossu.
Ei tarvinne perusteluja.
Ei tarvinne perusteluja.
Kummelin panomies. En itse ole mielestäni sellainen, mutta sellaiseksi monet kaverit ovat minua sanoneet.
Mene mene tekel upharsin.
Hyvä huomio- ja päättelykyky, ja lisäksi hän on kyvykäs toiminnan mies, huumorimieskin. Luonnehtii tapaamiaan ihmisiä iskevästi: "poliisi näytti tarmokkaalta ja typerältä". Hauska, fiksu ja kaunis heilakin hänellä on.
Tällä hetkellä yksi Batman, yksi Neo (Matrixistä) sekä kirjava joukko vapaavalintaisia hahmoja.
Vieläkö joku keksii itselleen rapsakkaan hahmon? Joko annetuista vaihtoehdoista taikka sitten ihan muuten vaan?
Vieläkö joku keksii itselleen rapsakkaan hahmon? Joko annetuista vaihtoehdoista taikka sitten ihan muuten vaan?
Olisin ehkä mieluiten Jeffrey "the Dude" Lebowski, kunhan ei tarvitsisi asua v. 2025 Jenkeissä. Ei huolet painais, eikä rasittuis Polla.