Jos sairastuisit syöpään, niin aloittaisitko hoidot?
Re: Jos sairastuisit syöpään, niin aloittaisitko hoidot?
Jos teille tulee syöpä ettekä halua lääkkeitä niin myykää mulle. Mä voin polttaa teidän kontit.
Guild can only exist in a person who can act
- Minimus Yahves
- Reactions:
Hurlum-asenteella sitä voisi hakea kaikkiin kokeellisiinkin hoitoihin, koska siitä saattaa hyötyä itse ja muut.Brainwashed kirjoitti: ↑28 Tammi 2025, 18:30No, trollasin osittain, mutta totuuta puoliksi, eli syöpämuodosta riippuen on tieteellisesti todettu että kasvainta on mahdollista ”näännyttää/kuihduttaa” hengiltä, mutta tietenkin ottaisin kaikista olemassa olevista mahdollisuuksista selvää kohdallani, jos nyt tässä elämäntilanteessa saisin syöpädiagnoosin, mikä on täysin realistinen skenario ikäni ja elämäni aikana toteuttamani perseilyt huomioiden. Vanhempana, mikäli ikää suodaan saatan ajatella toisin, että WTF, antaa olla mentaliteetilla.
![]()
Noin yleisesti tähän on sanottava,että syöpiä on monenlaisia. Hieman eri asia poistaa vartin tk-ajalla parimillinen luomi kuin saada etäpesäkkeet maksaan, haimaan ja keuhkoon.
Can I pet that dog?
- Minimus Yahves
- Reactions:
Niillä hoidetaan kipua, ei tautia. Kivunhoito voi olla hoitoa, mutta syöpähoitoa se ei ole.
Can I pet that dog?
Huoh...Minimus Yahves kirjoitti: ↑15 Maalis 2025, 07:48Niillä hoidetaan kipua, ei tautia. Kivunhoito voi olla hoitoa, mutta syöpähoitoa se ei ole.
Guild can only exist in a person who can act
- anarkistialkuasukas
- Reactions:
Fuck it all. Ottaisin tarjotut opiaatit vastaan ja elelisin kohtuu mukavasti sen loppupätkän.
"Tie epäonnistumisiin on katettu hyvillä yrityksillä"