aiemmat elämät

Pseudotieteellistä Keskustelua. Ymmärrysrajan toisella puolen
Paikalla
Kissatäti
Reactions:

aiemmat elämät

Viesti Kirjoittaja Kissatäti »

Uskotko uudelleensyntymiseen? :D

Anne Hathawayn aviomies muistuttaa suuresti runoilija William Shakespearea. Vuonna 1623 kuolleen William Shakespearen vaimoa kutsuttiin Anne Hathawayksi. Shakespeare kirjoitti eräänä päivänä: "Elämä on liian lyhyt rakastaakseni sinua yksin yhdessä, lupaan etsiä sinua seuraavassa elämässä."
AnneH.jpg
"Ikuisesti minun kuuni" syleilen kiireistä kuuta. "Ottakoon" he vain toteavat, kauniit aurinko ihmiset "jos se kerran on hänen kuunsa"
Sulervo
Reactions:

Re: aiemmat elämät

Viesti Kirjoittaja Sulervo »

Kissatäti kirjoitti: 15 Maalis 2025, 10:55 Uskotko uudelleensyntymiseen?
En usko, mutta oudoilla sattumilla on paikkansa. Usein mainittu esimerkki on USA:n kahden presidentin murha. Abraham Lincoln sai kuolettavan ampumahaavan Ford-teatterissa. Kennedy ammuttiin Lincoln-merkkiseen avoautoon, jonka oli valmistanut Ford-yhtiö.
Pattinero
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Pattinero »

Kissatäti kirjoitti: 15 Maalis 2025, 10:55 Uskotko uudelleensyntymiseen? :D
En usko uudelleensyntymiseen. Mutta, sattumat ovat kieltämättä mielenkiintoisia. Niitä tosin tapahtuu aivan joka päivä, sen olen varsinkin työelämässä joutunut huomaamaan.
We can't solve problems by using the same kind of thinking we used when we created them.
Albert Einstein
Märkäruuti
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Märkäruuti »

Pattinero kirjoitti: 15 Maalis 2025, 11:24 Mutta, sattumat ovat kieltämättä mielenkiintoisia.
Minulle kävi kerran työkaverille soittaessa niin, että kuulopuhelin oli mykkä, eli vapaaääntä ei tullut. Ihmettelin, onko keskuksessa vika, kun kuulin yskäisyn. Työkaveri, jolle olin soittamassa, oli samaan aikaan soittanut minulle. Nostin kuulopuhelimen juuri ennen kuin puhelin ehti soida ja kaveri ihmetteli toisessa päässä, miksi soittoääntä ei kuulu.
Kyse on ollut sekunnin tai sekunnin osien tarkasta ajoituksesta ja epätodennäköisyyttä nostaa vielä se, että vastapuolella oli juuri se henkilö, ketä olin tavoittelemassa.

Näitä sattuu pakostakin. Ihmiset vaan ovat taipuvaisia antamaan sattumille merkityksiä, mitä niillä ei ole.
Suosittele ketjua Vastaa Viestiin