Minkä kohtauksen haluaisit näytellä ja minkä hahmon roolissa?

TV-ohjelmat, Sarjat, Elokuvat, Dokumentit, Videot + Huumori
Paikalla
Kissatäti
Reactions:

Minkä kohtauksen haluaisit näytellä ja minkä hahmon roolissa?

Viesti Kirjoittaja Kissatäti »

Mietin leffojen parhaita kohtauksia. Tuleeko mieleen mitään mikä olisi jäänyt lähtemättömästi mieleenne? Entä jos olisit näyttelijä? Minkä kohtauksen haluaisit näytellä ja minkä hahmon roolissa?

Minusta yksi hienoa näyttelijätyötä joka on jäänyt liian vähälle huomiolle on leffassa True Romance se kun ne gangsterit tulee sen Clarence Worley (Christian Slater) isän luokse kyselemään missä hänen poikansa on eikä isä kerro vaan ärsyttää ne gangsterit niin että ampuvat hänet eivätkä kiduta kuten ilmeisesti tarkoitus oli. Pitää vielä miettiä kohtausta jossa haluaisin näytellä.

Mietin tässä vielä sitä jonka haluaisin näytellä, ihania ja jännittäviä ja mielenkiintoisia kohtauksia on niin paljon. Eniten haluaisin olla kuin Linda Hamiltton Terminaattori 2 leffassa :lol: Mutta olen aika pehmeä, en tiedä olisiko minusta näyttelemään sitä :D Toiseksi miettein jos olisin nuori vielä niin Notebook ja Ryan Cosling vastanäyttelijänä jopas olisi mutta koska olen jo vanha keski-ikäinen ei sekään oikein käy. Täytyy vielä pohtia.
"Ikuisesti minun kuuni" syleilen kiireistä kuuta. "Ottakoon" he vain toteavat, kauniit aurinko ihmiset "jos se kerran on hänen kuunsa"
ID10T
Reactions:

Re: Minkä kohtauksen haluaisit näytellä ja minkä hahmon roolissa?

Viesti Kirjoittaja ID10T »

John McClane missä tahansa kohtauksessa, missä hän huutaa "Yippee Ki Yay".
Brainwashed
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Brainwashed »

John Holmes missä tahansa normisexiheterokohtauksessa.

8-)
”Brainwashed on tyyppi joka latelee omakohtaista törkyy muitten päähän väheksyttävästi, - samalla mainostaen omaa figuuriaan.”

- anonymous hater
asdf
Reactions:

Viesti Kirjoittaja asdf »

Kissatäti kirjoitti: 20 Maalis 2025, 00:54 Mietin leffojen parhaita kohtauksia. Tuleeko mieleen mitään mikä olisi jäänyt lähtemättömästi mieleenne? Entä jos olisit näyttelijä? Minkä kohtauksen haluaisit näytellä ja minkä hahmon roolissa?

Minusta yksi hienoa näyttelijätyötä joka on jäänyt liian vähälle huomiolle on leffassa True Romance se kun ne gangsterit tulee sen Clarence Worley (Christian Slater) isän luokse kyselemään missä hänen poikansa on eikä isä kerro vaan ärsyttää ne gangsterit niin että ampuvat hänet eivätkä kiduta kuten ilmeisesti tarkoitus oli. Pitää vielä miettiä kohtausta jossa haluaisin näytellä.
Yhden kaverin kanssa katsottiin aina humalassa tämä kohtaus.
Mene mene tekel upharsin.
Purdue
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Purdue »

~ The road to wisdom is paved with the pain of understanding the world.
anarkistialkuasukas
Reactions:

Viesti Kirjoittaja anarkistialkuasukas »

Kissatäti kirjoitti: 20 Maalis 2025, 00:54 Mietin leffojen parhaita kohtauksia. Tuleeko mieleen mitään mikä olisi jäänyt lähtemättömästi mieleenne? Entä jos olisit näyttelijä? Minkä kohtauksen haluaisit näytellä ja minkä hahmon roolissa?

Mietin tässä vielä sitä jonka haluaisin näytellä, ihania ja jännittäviä ja mielenkiintoisia kohtauksia on niin paljon. Eniten haluaisin olla kuin Linda Hamiltton Terminaattori 2 leffassa :lol: Mutta olen aika pehmeä, en tiedä olisiko minusta näyttelemään sitä :D Toiseksi miettein jos olisin nuori vielä niin Notebook ja Ryan Cosling vastanäyttelijänä jopas olisi mutta koska olen jo vanha keski-ikäinen ei sekään oikein käy. Täytyy vielä pohtia.
Christopher Walken vai Dennis Hopper?
"Tie epäonnistumisiin on katettu hyvillä yrityksillä"
Wisti
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Wisti »

Haluaisin esittää Kansallisoopperassa. Joonas Kookosen Viimeisistä kiusauksista Paavon monologin:
Minun on vielä ennen kuolemaani puhuttava Suomen kansalle. Onko minun puhuttava, on puhuttavaaa. . .

Bassoni jylisisi ja naiset katsoisivat minua!
anarkistialkuasukas
Reactions:

Viesti Kirjoittaja anarkistialkuasukas »

"Tie epäonnistumisiin on katettu hyvillä yrityksillä"
Suosittele ketjua Vastaa Viestiin