Haistakaa kaikki vittu!

Tieteellistä keskustelua uskonnoista ja uskontojen vaikutuksista ihmiseen.
Pattinero
Reactions:

Re: Haistakaa kaikki vittu!

Viesti Kirjoittaja Pattinero »

deep purpose kirjoitti: 21 Maalis 2025, 16:58 On taas perjantai ja aika haistattaa kaikille taas ne ryveiset perus-vitut!! :fu:
Minullakin oli aivan sama fiilis silloin perjantaina(kin). Edelleen voin haistatella vitut, mokomalle "maailman onnellisimmalle" kansalle, joka käyttäytyy tylysti. Mielenkiintoinen asetelma sekin. Ilmeisesti suomalaisen tekee ns. onnelliseksi se, että hän saa olla mahdollisimman tyly.
7) Käytöstavat. Portugalilainen käyttäjä oli vieraillut Helsingissä ja pahoittanut mielensä suomalaisten tylyyden vuoksi.

https://www.iltalehti.fi/matkajutut/a/b ... f6720ca6a5
We can't solve problems by using the same kind of thinking we used when we created them.
Albert Einstein
Goswell
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Goswell »

Joo.
Siitäs saitte.
Minun mielestä noin.
deep purpose
Reactions:
Viesti:

Viesti Kirjoittaja deep purpose »

Pattinero kirjoitti: 23 Maalis 2025, 07:44
deep purpose kirjoitti: 21 Maalis 2025, 16:58 On taas perjantai ja aika haistattaa kaikille taas ne ryveiset perus-vitut!! :fu:
Minullakin oli aivan sama fiilis silloin perjantaina(kin). Edelleen voin haistatella vitut, mokomalle "maailman onnellisimmalle" kansalle, joka käyttäytyy tylysti. Mielenkiintoinen asetelma sekin. Ilmeisesti suomalaisen tekee ns. onnelliseksi se, että hän saa olla mahdollisimman tyly.
7) Käytöstavat. Portugalilainen käyttäjä oli vieraillut Helsingissä ja pahoittanut mielensä suomalaisten tylyyden vuoksi.

Mä oon sitä mieltä että Suomalaiset miehet ovat paskiaisia, mutta enimmäkseen netissä eikä niinkään livessä. Itse olen yleensä kohtelias, mutta kännissä välillä ote lipsuu. Naisia, lapsia ja eläimiä en ole koskaan lyönyt. Viimeksi kun oli nyrkkitappelunpoikaista, niin muistaakseni 1996. :mrgreen: :twisted: :twisted:
Imistonaalisesti "epä-ihmiset" ovat nykymaailman isoin kakka.
Pattinero
Reactions:

deep purpose kirjoitti: 23 Maalis 2025, 15:54
Pattinero kirjoitti: 23 Maalis 2025, 07:44

Mä oon sitä mieltä että Suomalaiset miehet ovat paskiaisia, mutta enimmäkseen netissä eikä niinkään livessä. Itse olen yleensä kohtelias, mutta kännissä välillä ote lipsuu. Naisia, lapsia ja eläimiä en ole koskaan lyönyt. Viimeksi kun oli nyrkkitappelunpoikaista, niin muistaakseni 1996. :mrgreen: :twisted: :twisted:
Suomessa ei ole miehiä, vaan kaikenmaailman tyhjänpuhujia, naurajia, reteilijöitä ja muita tarpeettomia idiootteja. Ja kyllä ne ovat livenä juuri niitä myös.
We can't solve problems by using the same kind of thinking we used when we created them.
Albert Einstein
Kissatäti
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Kissatäti »

Minä aina hätkähdän kun näen tämän ketjun nimen :lol:
"Ikuisesti minun kuuni" syleilen kiireistä kuuta. "Ottakoon" he vain toteavat, kauniit aurinko ihmiset "jos se kerran on hänen kuunsa"
Pattinero
Reactions:

Pakko oikein toistaa, kun tuo otsikko on niin perkeleen hyvä: Haistakaa kaikki vittu!
Albert Einstein
Toope
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Toope »

deep purpose kirjoitti: 23 Maalis 2025, 15:54 Mä oon sitä mieltä että Suomalaiset miehet ovat paskiaisia,...
Eivät sitä ole. Ovat liian feminisoituja, alistettuja. Suomea islamisoidaan ja kehitysmaalaistetaan, vihervasurinaisten myötä, eivätkä miehet osaa vastustaa enää. Tuossa se ongelma on.
Taantuvassa yhteiskunnassa tuloerot ovat minimissä.
https://sarastuslehti.com/2016/12/19/20 ... dystopian/
Suomalainen sisu:
https://www.youtube.com/watch?v=7WXuejg7fwU
Kohina
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Kohina »

Toope kirjoitti: 10 Huhti 2025, 21:14
deep purpose kirjoitti: 23 Maalis 2025, 15:54 Mä oon sitä mieltä että Suomalaiset miehet ovat paskiaisia,...
Eivät sitä ole. Ovat liian feminisoituja, alistettuja. Suomea islamisoidaan ja kehitysmaalaistetaan, vihervasurinaisten myötä, eivätkä miehet osaa vastustaa enää. Tuossa se ongelma on.
Mies joka pelkää että häntä kohdellaan kuin naista ei kohtele naista kauhean hyvin.
Guild can only exist in a person who can act
Stadin öljylanne
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Stadin öljylanne »

Tämä on oppikirjaesimerkki taikauskoisesta ajatelusta.
HuuHaata
Reactions:

Viesti Kirjoittaja HuuHaata »

Kohina kirjoitti: 10 Huhti 2025, 21:19
Mies joka pelkää että häntä kohdellaan kuin naista ei kohtele naista kauhean hyvin.
Pääosa nuorista naisista kuuluu sukupuoleen jotain muuta kenenkään ymmärtämättä mitä.
angela m
Reactions:

Viesti Kirjoittaja angela m »

Mä haistoin tuossa reilu tunti sitten.
marjatta1
Reactions:

Viesti Kirjoittaja marjatta1 »

Pattinero kirjoitti: 25 Maalis 2025, 07:53 Pakko oikein toistaa, kun tuo otsikko on niin perkeleen hyvä: Haistakaa kaikki vittu!
Taitaa kyrsiä joku asia ja sitten pitää purkaa paineita pulinapalstalle? Helpottiko edes? :aiai: :aiai:
Elämä
on kuin tiimalasin hiekka
se pysähtyy
ellet käänny ympäri

— Sari Virlander
Goswell
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Goswell »

marjatta1 kirjoitti: 11 Huhti 2025, 18:58
Pattinero kirjoitti: 25 Maalis 2025, 07:53 Pakko oikein toistaa, kun tuo otsikko on niin perkeleen hyvä: Haistakaa kaikki vittu!
Taitaa kyrsiä joku asia ja sitten pitää purkaa paineita pulinapalstalle? Helpottiko edes? :aiai: :aiai:
Mitähän mömmöjä tuo Viljander on vetänyt.
Minun mielestä noin.
Toope
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Toope »

Mies on mies ja nainen on nainen. Kohtelun tulee olla tasavertaista, mutta elämän roolit eivät ole.
Viimeksi muokannut Toope, 11 Huhti 2025, 22:34. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Taantuvassa yhteiskunnassa tuloerot ovat minimissä.
https://sarastuslehti.com/2016/12/19/20 ... dystopian/
Suomalainen sisu:
https://www.youtube.com/watch?v=7WXuejg7fwU
Kohina
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Kohina »

Toopen on nalkuttavan ämmän roolissa turha kitistä.
Guild can only exist in a person who can act
Suosittele ketjua Vastaa Viestiin