Vaalikahvit

Keskustelua politiikasta ja poliitikoista kautta linjan.
Purdue
Reactions:

Vaalikahvit

Viesti Kirjoittaja Purdue »

Vaalikahvit

Kävitkö kenties äänestämässä? Kerropa kokemuksestasi muillekin.

Eli tää lanka olkoon tän Palstan Vaalikahvila, jossa voi keskustella äänestämisestä ja vaaleista. Omaa ehdokasta ei tarvitse kuitenkaan paljastaa. Idea siinä että keskustellaan itse äänestämisestä. ;)

Elikkä, pannu kuumaksi ja vaalikahveille!
~ The road to wisdom is paved with the pain of understanding the world.
Purdue
Reactions:

Re: Vaalikahvit

Viesti Kirjoittaja Purdue »

Joo, mä kävin äänestämässä ennakkoon paikallisessa lähi kirjastossa, ja äänestys sujui sutjakkaan. Jonoa ei ollut juuri sillä hetkellä kun astelin äänestyspaikalle, ja virkailija oli ystävällinen.

Nyt on tääkin kansalaisvelvollisuus taas suoritettu, ja on aika juoda vaalikahvit!
~ The road to wisdom is paved with the pain of understanding the world.
MooM
Reactions:

Viesti Kirjoittaja MooM »

Kävin eilen. Juolahti mieleen Prismassa, kun kävelin kassoilta kohti parkkihallia. Ystävällinen vaalisetä otti ostoskärryt vahtiakseen, naureskeli huparini tekstille ja antoi lipukkeet. Kävin raapustamassa jo päättämieni ehdokkaiden numerot ja hoidatutin lipukkeet asianmukaisesti.

En juonut kahvia, mutta lämmitin itse tehtyä hernekeittoa ja söin sitä.
While I had personally never felt the lack of a penis, I did admit that it was a handy thing to have along on a picnic…
D. Gabaldon
Stadin öljylanne
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Stadin öljylanne »

Kävin antamassa ääneni eilen. En löytänyt Tikkurilan asemalta äänestyspaikkaa, vaikka siellä sellainen olisi pitänyt olla, joten matkustin junalla Puistolaan ja siellä kirjastossa hahmottelin äänestyslipukkeelle oman tulkintani kirkkoveneestä. Jäivät eilen vaalikahvit juomatta, joten sellaiset voisin keittää nyt seuraavaksi.
marjatta1
Reactions:

Viesti Kirjoittaja marjatta1 »

Kävin ennakkoon jo äänestämässä ja tutulle menivät ääneni ja hän on entinen kansanedustaja ja hyvin aktiivinen ja toimelias persoona. Luotan hänen tekemisiinsä.
Elämä
on kuin tiimalasin hiekka
se pysähtyy
ellet käänny ympäri

— Sari Virlander
angela m
Reactions:

Viesti Kirjoittaja angela m »

En ole itse koskaan ennakkoon äänestänyt mutta joka kerta olen varsinaisena vaalipäivänä ääneni käynyt antamassa.

Muutama vuosi sitten tuli eka kerta tunne et jätän väliin ja vuosi vuodelta se on vahvistunut, saa nähdä miten nyt käy..

Kaffeeta en vaalipaikalla ole koskaan juonut, ehkäpä siksi etten ole oikein kahvinjuoja. Jos joku uudehko naistuttavuus on, ja kaffeet keittää, niin en kieltäydy. Mutta koskaan sitä pyydä en.
HuuHaata
Reactions:

Viesti Kirjoittaja HuuHaata »

Vaaleissa pitäisi näkyä koko yhteiskunnan kerma. Vaaliahvittelu ei sovi tuohon. Makkara vähän parantaa.

Vaalibisse, ja vaaliviiva, niin aletaan jo pitämään kansalaisia yhdenvertaisessa asemassa.
Tomijk
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Tomijk »

Jää ensi viikkoon. Olen matkoilla ja ehdokas sekä puolue täysin hakusessa. Puolueen osalta ilmeisesti vain 2 vaihtoehtoa.
HuuHaata
Reactions:

Viesti Kirjoittaja HuuHaata »

Iskelmätähti Arja Koriseva kommentoi lyhyesti Ilta-Sanomien haastattelussa tyttärensä Karla Karmalan, 23, kohua.
Karla Kamalalla on näiden vaalien nerokkain sissimarkkinointistrategia.
Suosittele ketjua Vastaa Viestiin