Onko tuo edes laillista ?
100 000 vuotta sitten hallinnut susilaji !
DIRE WOLF !
Ei noista lajeista tule alkuperäisiä vastaavia, vaan ennemminkin niitä ulkonäöltään ja joiltain rakennepiirteiltä muistuttavia sekasikiöitä. Useimmat jäänevät säälittäviksi friikeiksi, jotka tarvitsevat ihmisen tukea. Mutta ei sitä kukaan tiedä, etteikö joku muunnos löytäisi ekologisen lokeronsa ja kehittyisi esim. luonnonvaraisten lähilajien kanssa lisääntymällä hallitsemattomasti lisääntyviksi ja suurta haittaa muulle luonnolle ja/tai ihmisten bisneksille aiheuttaviksi muunnoslajeiksi. Läpeensä typerää toimintaa tuollainen on, mutta ihan perus oikeistomeininkiä. Luodaan outo irvikuvaeliö ja rahastetaan sitä katsomaan tulevia idiootteja ja tehdään voittoa. Haitat, niin taloudelliset, ekologiset kuin eettiset, ovat punaviherkommarien vouhotuksia. Ja jos ne sattuvatkin toteutumaan, punaviherkommarit maksavat ja itse voi elää rahaherrana paratiisisaarilla.Toope kirjoitti: ↑08 Huhti 2025, 22:58 https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011152922.html
Hieman tuota uutista epäilen. Mikä on "hirviösusi" ylipäätään, vain hieman nykysudesta eroavako?
Itse sinänsä melkein toivoisin, että mammutit tms. lajit voitaisiin elvyttää, mutta tuleeko niistä elinkelpoisia, vai säälittäviä ihmisen luomia friikkejä?
Tuo koiriin kuuliuva susi on elänyt 300 000 vuotta sitten jos....jospa se kehittyi entisestään uudessa mutaatiossa...5 kk pennut olivat jo massiivisen suuria kuvissa.Neutroni kirjoitti: ↑09 Huhti 2025, 11:29Ei noista lajeista tule alkuperäisiä vastaavia, vaan ennemminkin niitä ulkonäöltään ja joiltain rakennepiirteiltä muistuttavia sekasikiöitä. Useimmat jäänevät säälittäviksi friikeiksi, jotka tarvitsevat ihmisen tukea. Mutta ei sitä kukaan tiedä, etteikö joku muunnos löytäisi ekologisen lokeronsa ja kehittyisi esim. luonnonvaraisten lähilajien kanssa lisääntymällä hallitsemattomasti lisääntyviksi ja suurta haittaa muulle luonnolle ja/tai ihmisten bisneksille aiheuttaviksi muunnoslajeiksi. Läpeensä typerää toimintaa tuollainen on, mutta ihan perus oikeistomeininkiä. Luodaan outo irvikuvaeliö ja rahastetaan sitä katsomaan tulevia idiootteja ja tehdään voittoa. Haitat, niin taloudelliset, ekologiset kuin eettiset, ovat punaviherkommarien vouhotuksia. Ja jos ne sattuvatkin toteutumaan, punaviherkommarit maksavat ja itse voi elää rahaherrana paratiisisaarilla.Toope kirjoitti: ↑08 Huhti 2025, 22:58 https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011152922.html
Hieman tuota uutista epäilen. Mikä on "hirviösusi" ylipäätään, vain hieman nykysudesta eroavako?
Itse sinänsä melkein toivoisin, että mammutit tms. lajit voitaisiin elvyttää, mutta tuleeko niistä elinkelpoisia, vai säälittäviä ihmisen luomia friikkejä?
Vaikutti täysikokoisen suden kokoiselta...olisko 45-50 kg ?