Superälykäs etana

Pseudotieteellistä Keskustelua. Ymmärrysrajan toisella puolen
Paikalla
Kissatäti
Reactions:

Superälykäs etana

Viesti Kirjoittaja Kissatäti »

Sinä ja superälykäs etana saat molemmat miljardi euroa ja teistä tulee ikuisuuksiksi sen ikäisiä kun nyt olette ja kuolemattomia, MUTTA kuolet heti jos etana koskettaa sinua. Se tietää aina missä olet ja ryömii hitaasti sinua kohti. Mikä on suunnitelmasi, kuinka toimit etanan suhteen? Kannattaa myös muistaa että jos haluat joskus kuolla ainut konsti on etana.
"Ikuisesti minun kuuni" syleilen kiireistä kuuta. "Ottakoon" he vain toteavat, kauniit aurinko ihmiset "jos se kerran on hänen kuunsa"
Wisti
Reactions:

Re: Superälykäs etana

Viesti Kirjoittaja Wisti »

?
Paikalla
Kissatäti
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Kissatäti »

Wisti kirjoitti: 20 Huhti 2025, 11:17?
Löysin suurin piirtein tällaisen skenaarion englannin kielellä ja yritin kääntää. Minusta tämä oli mielenkiintoinen mietittävä.
"Ikuisesti minun kuuni" syleilen kiireistä kuuta. "Ottakoon" he vain toteavat, kauniit aurinko ihmiset "jos se kerran on hänen kuunsa"
Lyde19
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Lyde19 »

Hmmm. Siis ryömii kohti vaikka se varmaan pystyisi superälykkäänä keksimään nopeampia keinoja lähestyä?
Jos sen yrittää tappaa niin se on varautunut siihen ja on voinut tehdä ansan jossa itse kuolet.
Pitäisi vaan pysyä riittävän kaukana ja pysyä perillä sen sijainnista? Sitten kun kyllästyy elämään niin käy sitä moikkaamassa.
Goswell
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Goswell »

No maailmanmenoa kun seuraa niin etana olisi löydyttävä aika nopsaan.
Minun mielestä noin.
Suosittele ketjua Vastaa Viestiin