Kävin juuri hammashygienistillä. Hän suositteli sähköhammasharjaa.
Osaako joku antaa suosituksia? Apteekissa annetut suositukset ovat sitä, mikä tukee heidän myyntiään.
Käytättekö sähköhammasharjaa?
- anarkistialkuasukas
- Reactions:
Re: Käytättekö sähköhammasharjaa?
Mulla on joku Braun. Oli Tokmannilla se keskihintainen. Maksoi jonkun viiskymppiä. Siihen käy ne halvimmat vaihtoharjat, ettei tarvitse hankkia niitä brändiharjaksia jotka maksaa yksittäin saman verran kuin paketillinen halpiksia. Kyllä se ihan kannattava hankinta on.
"Tie epäonnistumisiin on katettu hyvillä yrityksillä"
- Henry Borat
- Reactions:
Oral Bn harjat. Itsellä on jonkun muun merkkinen ja olen ollut siihen tosi tyytyväinen, mutta vaimo osti Oral B: n ja kokeilin sitä, niin ero oli erittäin suuri näiden välillä, vaikka omanikin pitäisi olla hyvä harja
Mulla on Braun ja ainakin se on kestävä. Yli 20 vuotta vanha ja pelaa kuin uusi, vain harjoja pitää uusia. Matkoilla käytän yleensä akustista hammasharjaa.
Mene mene tekel upharsin.
Braun ja oral b harjat, 10-12v vanha ja toimii kuin junan vessa.
Mihinkään en vaihtaisi..
Mihinkään en vaihtaisi..
- anarkistialkuasukas
- Reactions:
Just kävin kattomassa niin mun hammasharjassa lukee Braun Oral b..
"Tie epäonnistumisiin on katettu hyvillä yrityksillä"
Sähköhammasharja on ihan OK juttu ja sen lisäksi hammasväliharja, -lanka ja yms. illan ja aamun hampaiden puhdistamiseen.
Elämä
on kuin tiimalasin hiekka
se pysähtyy
ellet käänny ympäri
— Sari Virlander
on kuin tiimalasin hiekka
se pysähtyy
ellet käänny ympäri
— Sari Virlander
-
PaikallaKultaKikkare
- Reactions:
Juu.
Ostin juuri vähäaikaa sitten uuden kun vanhasta oli akku jo täysin sökö, ei kestänyt yhtä harjauskertaa.
Entinen oli joku Oral-B, nykyinen on Oral-B IO sarjaa. On kehittynyt enempi kun luulinkaan, harjasten värähtelytaajuus on uudessa niin korkea että korviin ei harjatessa kuulu tuttua hurinaa vaan korkeampi kimeä ujellus. Muistuttaa jotain hammaslääkärin/hygienistin käyttämää työkalua. Ainakin fiilikset on että lähtee nopeammin puhtaaksi.
Ostin juuri vähäaikaa sitten uuden kun vanhasta oli akku jo täysin sökö, ei kestänyt yhtä harjauskertaa.
Entinen oli joku Oral-B, nykyinen on Oral-B IO sarjaa. On kehittynyt enempi kun luulinkaan, harjasten värähtelytaajuus on uudessa niin korkea että korviin ei harjatessa kuulu tuttua hurinaa vaan korkeampi kimeä ujellus. Muistuttaa jotain hammaslääkärin/hygienistin käyttämää työkalua. Ainakin fiilikset on että lähtee nopeammin puhtaaksi.
Be stronger than your excuses