Vielä yksi hypoteettinen juttu.

Pseudotieteellistä Keskustelua. Ymmärrysrajan toisella puolen
Kissatäti
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Kissatäti »

Saat 3 toivomusta. Ihminen jota eniten vihaat tai josta et lainkaan pidä tai joka ärsyttää sinua suunnattomasti saa 100 kertaa enemmän kuin sinä. Mitä toivot?
"Ikuisesti minun kuuni" syleilen kiireistä kuuta. "Ottakoon" he vain toteavat, kauniit aurinko ihmiset "jos se kerran on hänen kuunsa"
Neutroni
Reactions:

Re: Vielä yksi hypoteettinen juttu.

Viesti Kirjoittaja Neutroni »

Kissatäti kirjoitti: 02 Touko 2025, 13:47 Vielä yksi hypoteettinen juttu.
Saat 3 toivomusta. Ihminen jota eniten vihaat tai josta et lainkaan pidä tai joka ärsyttää sinua suunnattomasti saa 100 kertaa enemmän kuin sinä. Mitä toivot?
Ei minulla ole tuollaista vihamiestä, mutta voisin ehkä toivoa hyvin tapahtumaköyhää mukavan keskiluokkaista elämää. Työ on mukavaa ja varmaa, elämä helppoa ja mukavaa, läheiset voivat hyvin ja mahdolliset sattumukset onnekkaita pikkujuttuja. Ei mitään isoa eikä dramaattista koskaan, ei hyvää eikä pahaa. Se on varmaan asia, jota itse siedän ja pidän paljon paremmin kuin keskivertonormo. Jos vihamieheni olisi kokemushakuinen tai päämäärätietoinen eteenpäin pyrkijä, hän tylsistyisi hulluuteen ja joisi itsensä hengiltä, kun taas minä saisin mitä oikeastaan haluan.
Neutroni
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Neutroni »

Jos olisin paha, voisin tietysti toivoa, että auto töytäisee minua parkkipaikalla 2 km/h vauhdilla. Onnea vaan vihamiehelle, jonka joku kahjo jyrää 200 km/h.
Teddy
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Teddy »

Hmm... Koska valitsemani henkilö on äärimmäisen kiinnostunut omasta ulkonäöstään, haluaisin, että minulla olisi aamulla herätessäni pieni lohkeama etuhampaassa. Ja sitten tietenkin lähtisin yllättämään tämän toisen henkilön vaikkapa sievän kukkapuskan kanssa...
Suosittele ketjua Vastaa Viestiin