Kävin vappulounaalla pienen nälkäkuurin jälkeen. Ajattelin, että ruoka silloin maistuu paremmin. Maistui liiankin hyvin.
Kannattaa syödä ajoissa ennenkuin nälkä yltyy liian voimakkaaksi. Silloin saatat hotkia ruokasi liian nopeasti, mikä voi johtaa ähkyyn tai huonoon oloon.
Paras tapa on syödä siis säännöllisesti, jotta ei tule suden nälkä, jolloin tekee mieli syödä kaikkea liikaa ja nopeasti
Älä mene koskaan nälkäisenä syömään
-
Elämänsankari
- Reactions:
Re: Älä mene koskaan nälkäisenä syömään
Itse olen aina tasainen syöjä enkä syö kerralla paljoa, mutta useamman kerran päivässä.
Nälän tunne on todella harvoin, en tiedä johtuuko juuri tuosta tavastani syödä. En esim ahda itseeni täyteen vaikka olisin ravintolassa jossa näin voisi tehdä.
Nälän tunne on todella harvoin, en tiedä johtuuko juuri tuosta tavastani syödä. En esim ahda itseeni täyteen vaikka olisin ravintolassa jossa näin voisi tehdä.
Ihminen ei kyllä nykyään hallitse näläntunnettaan vaan pitää sitä orjallisesti jonain pakonomaisena indikaattorina sille, että kuolo tulee ravinnonpuutteeseen jos ei pian syö. Eikä asiaa muuta se, vaikka kehossa olisi kolmen ihmisen verran vararavintoa.
Tässäkin asiassa tunne-elämä elää deelleen aavikkoaikaa: Jos on raivntoa tarjolla, niin hotki nopeasti ja paljon.
Mikäpäs sen parempaa kun köllähtää täyden vatsan viereen maate.
Minun mielestä noin.
- anarkistialkuasukas
- Reactions:
Mä kävin Wappubrunssilla nälkäisenä eilen ja tulin kylläisenä pois. Söin kaksi kierrosta pääasiassa kylmiä kala-alkupaloja. Erilaisia sillejä, silakkaa, kylmäsavu- ja graavikirjolohta, salaatteja, mädillä täytettyjä munia ja niin edelleen. Maistoin myös lämmintä parsa-pekonipiirakkaa. Oli hyvää 
"Tie epäonnistumisiin on katettu hyvillä yrityksillä"
Menen nälkäisenä syömään, nälättömänä ruokaillessa raha menee hukkaan.
Menen myös nukkumaan, kun olen väsynyt.
Menen myös nukkumaan, kun olen väsynyt.
-
Brainwashed
- Reactions:
Entä mitä teet silloin kun sinua panettaa?
”Brainwashed on tyyppi joka latelee omakohtaista törkyy muitten päähän väheksyttävästi, - samalla mainostaen omaa figuuriaan.”
- anonymous hater
- anonymous hater