Älä mene koskaan nälkäisenä syömään 

Why
Reactions:

Älä mene koskaan nälkäisenä syömään 

Viesti Kirjoittaja Why »

Kävin vappulounaalla pienen nälkäkuurin jälkeen. Ajattelin, että ruoka silloin maistuu paremmin. Maistui liiankin hyvin.

Kannattaa syödä ajoissa ennenkuin nälkä yltyy liian voimakkaaksi. Silloin saatat hotkia ruokasi liian nopeasti, mikä voi johtaa ähkyyn tai huonoon oloon.
Paras tapa on syödä siis säännöllisesti, jotta ei tule suden nälkä, jolloin tekee mieli syödä kaikkea liikaa ja nopeasti
Elämänsankari
Reactions:

Re: Älä mene koskaan nälkäisenä syömään 

Viesti Kirjoittaja Elämänsankari »

Itse olen aina tasainen syöjä enkä syö kerralla paljoa, mutta useamman kerran päivässä.

Nälän tunne on todella harvoin, en tiedä johtuuko juuri tuosta tavastani syödä. En esim ahda itseeni täyteen vaikka olisin ravintolassa jossa näin voisi tehdä.
Jäärä
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Jäärä »

Ihminen ei kyllä nykyään hallitse näläntunnettaan vaan pitää sitä orjallisesti jonain pakonomaisena indikaattorina sille, että kuolo tulee ravinnonpuutteeseen jos ei pian syö. Eikä asiaa muuta se, vaikka kehossa olisi kolmen ihmisen verran vararavintoa.
Why
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Why »

Jäärä kirjoitti: 01 Touko 2025, 18:50 Ihminen ei kyllä nykyään hallitse näläntunnettaan vaan pitää sitä orjallisesti jonain pakonomaisena indikaattorina sille, että kuolo tulee ravinnonpuutteeseen jos ei pian syö. Eikä asiaa muuta se, vaikka kehossa olisi kolmen ihmisen verran vararavintoa.
Tässäkin asiassa tunne-elämä elää deelleen aavikkoaikaa: Jos on raivntoa tarjolla, niin hotki nopeasti ja paljon.
Jäärä
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Jäärä »

Why kirjoitti: 01 Touko 2025, 18:54
Jäärä kirjoitti: 01 Touko 2025, 18:50 Ihminen ei kyllä nykyään hallitse näläntunnettaan vaan pitää sitä orjallisesti jonain pakonomaisena indikaattorina sille, että kuolo tulee ravinnonpuutteeseen jos ei pian syö. Eikä asiaa muuta se, vaikka kehossa olisi kolmen ihmisen verran vararavintoa.
Tässäkin asiassa tunne-elämä elää deelleen aavikkoaikaa: Jos on raivntoa tarjolla, niin hotki nopeasti ja paljon.
Kyllä. Ja koska ruoka on usein hyvää ja täydellä vatsalla on kiva olla, niin järjen ääni hukutetaan suohon, jos se yrittää puuttua mielihaluihin.
Goswell
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Goswell »

Mikäpäs sen parempaa kun köllähtää täyden vatsan viereen maate.
Minun mielestä noin.
anarkistialkuasukas
Reactions:

Viesti Kirjoittaja anarkistialkuasukas »

Mä kävin Wappubrunssilla nälkäisenä eilen ja tulin kylläisenä pois. Söin kaksi kierrosta pääasiassa kylmiä kala-alkupaloja. Erilaisia sillejä, silakkaa, kylmäsavu- ja graavikirjolohta, salaatteja, mädillä täytettyjä munia ja niin edelleen. Maistoin myös lämmintä parsa-pekonipiirakkaa. Oli hyvää :P
"Tie epäonnistumisiin on katettu hyvillä yrityksillä"
Tuttu
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Tuttu »

Menen nälkäisenä syömään, nälättömänä ruokaillessa raha menee hukkaan.
Menen myös nukkumaan, kun olen väsynyt.
Brainwashed
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Brainwashed »

Tuttu kirjoitti: 03 Touko 2025, 07:52 Menen nälkäisenä syömään, nälättömänä ruokaillessa raha menee hukkaan.
Menen myös nukkumaan, kun olen väsynyt.
Entä mitä teet silloin kun sinua panettaa?

8-)
”Brainwashed on tyyppi joka latelee omakohtaista törkyy muitten päähän väheksyttävästi, - samalla mainostaen omaa figuuriaan.”

- anonymous hater
Suosittele ketjua Vastaa Viestiin