Tänne saa laittaa kokemuskysymyksiä.
Kuinka moni on maistanut tätä:?
Kuinka moni on...
Kuinka moni on...
"Ikuisesti minun kuuni" syleilen kiireistä kuuta. "Ottakoon" he vain toteavat, kauniit aurinko ihmiset "jos se kerran on hänen kuunsa"
Re: Kuinka moni on...
On tullut maistettua. Liian makeaa ja märkää marmelaardia sisälsi.
Juu, jotkut sukulaistädit kehtasivat tuoda tuota sontaa kun olin lapsi. Kammottavaa, niin kuin kaikki suklaat, joissa on hedelmiä missään muodossa.
-
Elämänsankari
- Reactions:
En ole maistanut, enkä tiennyt edes olemassaolosta.
Ja tokkopa tulen maistamaan, lopetin suklaatin syönnin aiemmin eikä ole tapana pettää lupauksia edes itselle.
Jos siinä hedelmää on niin tokkopa pitäisin, olen aina tykännyt hedelmien sekä suklaan mausta mutten koskaan yhteismausta.
Ja tokkopa tulen maistamaan, lopetin suklaatin syönnin aiemmin eikä ole tapana pettää lupauksia edes itselle.
Jos siinä hedelmää on niin tokkopa pitäisin, olen aina tykännyt hedelmien sekä suklaan mausta mutten koskaan yhteismausta.
Lapsena sain syödäkseni ruususuklaalevyn. Siitä kulkeutui suuhuni metallilastu, jota onneksi en nielaissut. Vanhempani ilmoittivat asiasta Hellakselle, joka vastasi pahoittelukirjeessä - sanoivat lastun irronneen jonkin metallipytyn pinnasta, jota säröytynyt kaavin oli vuollut - ja kirjeen yhteydessä tuli 12 ruususuklaalevyä sisältänyt postipaketti. Pieni hintahan se oli Hellakselle siitä että vanhempani eivät tehneet asiasta suurempaa numeroa.
Ettekö Neutroni ja Elämänsankari tykkää suklaan ja minkään hedelmän yhdistelmästä edes leivonnaisissa?
Mene mene tekel upharsin.
Pääsääntöisesti en. Jotkut ravintolajälkiruuat, joissa on tummaa suklaakakkua ja esim. marjoja tai vadelmakastiketta ovat kyllä hyviä (varsinkin jos mukana on vaniljajäätelöä), mutta en minä itse ikinä yhdistä niitä. Pähkinät, minttu ja toisinaan toffee toimii suklaan kanssa. Samoin suklaa leivonnaisissa tai sitten marjat leivonnaisissa.
Neutroni kirjoitti: ↑07 Touko 2025, 19:06Pääsääntöisesti en. Jotkut ravintolajälkiruuat, joissa on tummaa suklaakakkua ja esim. marjoja tai vadelmakastiketta ovat kyllä hyviä (varsinkin jos mukana on vaniljajäätelöä), mutta en minä itse ikinä yhdistä niitä. Pähkinät, minttu ja toisinaan toffee toimii suklaan kanssa. Samoin suklaa leivonnaisissa tai sitten marjat leivonnaisissa.
Tommonen oli edellisen työpaikkani suosituin jälkiruoka; murennettua suklaakakkua, dragon fruitia, murustettua paahdettua valkosuklaata ja koristehörsöjä. Noista puuttuu mangosorbetit, mutta niitä en pyörittänyt paikoilleen, ennenkö tarjoilija seisoi vieressä valmiina viemään annoksen saliin. Maistuisko?
Mene mene tekel upharsin.
Voisin kokeilla ja hyvin todennäköisesti pitäisin. Ja portviiniä juomaksi.asdf kirjoitti: ↑07 Touko 2025, 20:39 Tommonen oli edellisen työpaikkani suosituin jälkiruoka; murennettua suklaakakkua, dragon fruitia, murustettua paahdettua valkosuklaata ja koristehörsöjä. Noista puuttuu mangosorbetit, mutta niitä en pyörittänyt paikoilleen, ennenkö tarjoilija seisoi vieressä valmiina viemään annoksen saliin. Maistuisko?masujälät.jpg