Perjantain hypoteettinen mielikuvitusskenaario - etunimen kirjaimella alkavat tavarat
Perjantain hypoteettinen mielikuvitusskenaario - etunimen kirjaimella alkavat tavarat
Perjantain hypoteettinen mielikuvitusskenaario
Sinulle tarjotaan viittä miljoonaa euroa, mutta seuraavien kolmen vuoden ajan voit käyttää rahaa + muita varojasi (palkka, eläke, tuet, säästöt jne) vain asioihin, jotka alkavat samalla kirjaimella kuin etunimesi alkaa.
Tämä sisältää myös ruuan, vaatteet ym. Eli minun nimeni alkaa kirjaimella R ja voisin ostaa vain R-kirjaimella alkavia elintarvikkeita.
Ainoastaan välttämättömät asumiseen liittyvät asiat kuten vuokra, sähkö ja vesi ja bensa jne olisivat sopimuksen ulkopuolella eli toimisivat normaalisti.
Jos epäonnistut joudut maksamaan takaisin kaikki 5 000 000 eurosta tuhlaamasi rahat.
Otatko haasteen vastaan?
Sinulle tarjotaan viittä miljoonaa euroa, mutta seuraavien kolmen vuoden ajan voit käyttää rahaa + muita varojasi (palkka, eläke, tuet, säästöt jne) vain asioihin, jotka alkavat samalla kirjaimella kuin etunimesi alkaa.
Tämä sisältää myös ruuan, vaatteet ym. Eli minun nimeni alkaa kirjaimella R ja voisin ostaa vain R-kirjaimella alkavia elintarvikkeita.
Ainoastaan välttämättömät asumiseen liittyvät asiat kuten vuokra, sähkö ja vesi ja bensa jne olisivat sopimuksen ulkopuolella eli toimisivat normaalisti.
Jos epäonnistut joudut maksamaan takaisin kaikki 5 000 000 eurosta tuhlaamasi rahat.
Otatko haasteen vastaan?
"Ikuisesti minun kuuni" syleilen kiireistä kuuta. "Ottakoon" he vain toteavat, kauniit aurinko ihmiset "jos se kerran on hänen kuunsa"
Re: Perjantain hypoteettinen mielikuvitusskenaario - etunimen kirjaimella alkavat tavarat
Puhutaanko tuotteiden yleisistä yleisnimistä (kahvi, paita, saha), niiden myyntinimikkeestä kaupassa (tummapaahtoinen suodatinkahvi, neulepusero, pistosaha) vai tuotemerkeistä? Noissa on jonkin verran varaa soveltaa. Mutta joka tapauksessa, minun nimeni alkaa J:llä, joten koen olevani vähän huonossa asemassa. Tosin paremmassa kuin Daniel tai Bella.
Mutta pakko kysyä, keksitkö sä näitä kyselyitä omasta päästäsi? Aika huikeita skenaarioita
Mutta pakko kysyä, keksitkö sä näitä kyselyitä omasta päästäsi? Aika huikeita skenaarioita
While I had personally never felt the lack of a penis, I did admit that it was a handy thing to have along on a picnic…
D. Gabaldon
D. Gabaldon
Re: Perjantain hypoteettinen mielikuvitusskenaario - etunimen kirjaimella alkavat tavarat
T-luupihveillä mennään
Ja timjamia mausteeksi. Juomana teetä täysmaidolla.
Ja timjamia mausteeksi. Juomana teetä täysmaidolla.
S eli Sahtia ja Soppaa 
Tällaisiin nimikkeisiin kaipasin tarkennusta. Voiko Lauri juoda Luomumaitoa, vai onki sekin vain Maitoa ja Laurilta kielletty?
Itse varmaan joutuisin juomaan lähinnä Jaloviinaa. Tai Juomia. Jauhelihaa, paitsi jos pitää miettiä niminä Naudan jauheliha, Pihvikarjan jl, Kanajauheliha jne.
While I had personally never felt the lack of a penis, I did admit that it was a handy thing to have along on a picnic…
D. Gabaldon
D. Gabaldon
-
Märkäruuti
- Reactions:
Pottuja, paprikaa, pinaattia, persiliaa ja pussikaljaa. Jokohan niillä eläisi?
Välillä pihviä, possunkylkeä ja pekonia, niin pysyy hyvässä lihassa. Punaviiniä ja portviiniä tarpeen ja halun mukaan ja pullapitko sunnuntain iltapäiväkahveille. Eiku mitä silloin nyt juodaankin kahvin sijaan... pirtelöä?.Märkäruuti kirjoitti: ↑09 Touko 2025, 09:21 Pottuja, paprikaa, pinaattia, persiliaa ja pussikaljaa. Jokohan niillä eläisi?
D. Gabaldon
D. Gabaldon
Tehtävänantohan käsitti paitsi ruoan, myös kaiken muun, ihan perusmenoja lukuunottamatta. Eli mihin nyt sitten rahanne käytättekin. Itsellä ainakin kaupan kuitissa on erilaisia pesuaineita, koiran herkkuja ja tarvikkeita (sen ruoka tilataan netistä 60 kg satseissa), pieniä vaateostoksia itselle ja miesväelle. Lisäksi vikottaiset leikkokukat, ja näin keväällä taimia yms. Muuten rahaa menee aika satunnaisesti erilaisiin asioihin.
Meillä on siis jako, että minä ostan ruoat ja poikien tarvitsemat vaatteet (viimeksi esim keväällä ostin saketin asusteineen ja juhlakengät) yms, mies hoitaa tavanomaiset laskut ja autojen juoksevat kulut. Tasataan sitten kulutusta tarpeen mukaan. Siksi mieheni lista kuukausimenoista näyttäisi aika erilaiselta kuin minulla.
Meillä on siis jako, että minä ostan ruoat ja poikien tarvitsemat vaatteet (viimeksi esim keväällä ostin saketin asusteineen ja juhlakengät) yms, mies hoitaa tavanomaiset laskut ja autojen juoksevat kulut. Tasataan sitten kulutusta tarpeen mukaan. Siksi mieheni lista kuukausimenoista näyttäisi aika erilaiselta kuin minulla.
D. Gabaldon
D. Gabaldon
Löytelen aiheita netistä joita sitten hieman saatan muokkailla järkevämmiksiMooM kirjoitti: ↑09 Touko 2025, 08:57 Puhutaanko tuotteiden yleisistä yleisnimistä (kahvi, paita, saha), niiden myyntinimikkeestä kaupassa (tummapaahtoinen suodatinkahvi, neulepusero, pistosaha) vai tuotemerkeistä? Noissa on jonkin verran varaa soveltaa. Mutta joka tapauksessa, minun nimeni alkaa J:llä, joten koen olevani vähän huonossa asemassa. Tosin paremmassa kuin Daniel tai Bella.
Mutta pakko kysyä, keksitkö sä näitä kyselyitä omasta päästäsi? Aika huikeita skenaarioita![]()
"Ikuisesti minun kuuni" syleilen kiireistä kuuta. "Ottakoon" he vain toteavat, kauniit aurinko ihmiset "jos se kerran on hänen kuunsa"
Sulla on kyllä hyvin erilainen somekupla kuin minulla! Tosin käytänkin somea hyvin rajallisesti, lähinnä aika passiivisesti FB:n tietyt ryhmät ja pari keskustelupalstaa netissä. FB:ssä mulle tarjotaan koiria, hevosia, sorkahoitovideoita, äijien voimisteluhaasteita, matemaattisia pulmia, vatsatanssia, sisustusta ja arjen arkkitehtuuria.Kissatäti kirjoitti: ↑09 Touko 2025, 09:51Löytelen aiheita netistä joita sitten hieman saatan muokkailla järkevämmiksiMooM kirjoitti: ↑09 Touko 2025, 08:57 Puhutaanko tuotteiden yleisistä yleisnimistä (kahvi, paita, saha), niiden myyntinimikkeestä kaupassa (tummapaahtoinen suodatinkahvi, neulepusero, pistosaha) vai tuotemerkeistä? Noissa on jonkin verran varaa soveltaa. Mutta joka tapauksessa, minun nimeni alkaa J:llä, joten koen olevani vähän huonossa asemassa. Tosin paremmassa kuin Daniel tai Bella.
Mutta pakko kysyä, keksitkö sä näitä kyselyitä omasta päästäsi? Aika huikeita skenaarioita![]()
Omasta mielestäni! Yleisnimistä puhutaan ei ainakaan tuotemerkeistä!
D. Gabaldon
D. Gabaldon
Pitääkö olla suomenkielisiä tarvikkeita?Kissatäti kirjoitti: ↑09 Touko 2025, 08:35 Perjantain hypoteettinen mielikuvitusskenaario
Otatko haasteen vastaan?
E voi olla hankala.
Ainakin saisit haluamasilaisia ehkäisyvälineitäJjw kirjoitti: ↑09 Touko 2025, 11:51Pitääkö olla suomenkielisiä tarvikkeita?Kissatäti kirjoitti: ↑09 Touko 2025, 08:35 Perjantain hypoteettinen mielikuvitusskenaario
Otatko haasteen vastaan?
E voi olla hankala.
D. Gabaldon
D. Gabaldon
-
Märkäruuti
- Reactions:
Tähän kun lisää papusopan potkalla ja paleoruokavalion pontikalla niin a vot. Jos sillä raavaskin mies pärjää.
Perseensuristin. Valmistusmaan voi kukin päätellä.
Silläkö pärjää kolme vuotta?
D. Gabaldon
D. Gabaldon