Kuvailkaa kotinne lempiverhot - millaiset ne ovat?

Filosofiset näkökulmat ja henkisyysasiat tänne, kiitos!
Paikalla
Kissatäti
Reactions:

Kuvailkaa kotinne lempiverhot - millaiset ne ovat?

Viesti Kirjoittaja Kissatäti »

Kuvailkaa kotinne lempiverhot - millaiset ne ovat? Olen utelias :D
"Ikuisesti minun kuuni" syleilen kiireistä kuuta. "Ottakoon" he vain toteavat, kauniit aurinko ihmiset "jos se kerran on hänen kuunsa"
Deedee
Reactions:

Re: Kuvailkaa kotinne lempiverhot - millaiset ne ovat?

Viesti Kirjoittaja Deedee »

Tämä on helppo kun tähän aikaan vuodesta ne on ehdottomasti makuuhuoneen pimennysverhot :vohh:
Märkäruuti
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Märkäruuti »

Minun lempiverhoni eivät ole ikkunassa, vaan seinällä sohvan takana "sisustusverhoina".

Talvella seinällä on Wallilan tekstiilitaiteilijan näkemys Aurajoesta. Piispankadulla tekuaikana asuneena tunnistin maiseman heti, mutta kun sitä katsoi tarkemmin, huomasi taiteilijan ottaneen vapauksia useiden yksityiskohtien suhteen. Selvästi Aurajoki, vaan ei aivan Aurajoki.
Verhon väri on tummahko "ruska" ja sen kanssa käytän lattialla tummaa punasävyistä "persialaismattoa."

Toukokuun alussa muutan Naantaliin, joka myös on ollut minulle oikein läheinen ja tuttu paikka. Naantalin verho on vaalean sinivihreä väreiltään ja kuvaa pienvenesatamaa jonka taustalla näkyy vanhat rantarakennukset, puisto ja Naantalin vanha kirkko 1460 luvulta. Rannalla näkyvällä Kaivohuoneella join työporukan kanssa sarviaiseni lennätinlaitokselle tultuani 1970 luvun alussa. Myös tässä kuvassa taiteilija on ottanut vapauksia, mutta kohteesta ei voi erehtyä. Maton vaihdan vaaleasävyiseksi.

Lapsenlastani huvittaa, kun kerron papan muuttavan Naantaliin tai syksyllä Turkuun.
Viimeksi muokannut Märkäruuti, 19 Touko 2025, 18:39. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Teddy
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Teddy »

Olkkarissa luonnonvaaleat pellavaverhot.
Sinisessä makkarissa tummansininen rullakaihdin ja sivuverhoina nämä (kuva verkosta):
Kuva
Paikalla
Kissatäti
Reactions:

Minä tykkään näistä. Yhtä sekavat ja kirjavat kuin minäkin :lol: Nyt ei ole ikkunassa mitään. Olohuone on tyhjä koska lattia täytyy aukaista.
ohverhot.jpg
"Ikuisesti minun kuuni" syleilen kiireistä kuuta. "Ottakoon" he vain toteavat, kauniit aurinko ihmiset "jos se kerran on hänen kuunsa"
Jäärä
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Jäärä »

Vallilan Katajanokka ja Puuvallila verhot, vähän väriä huoneeseen ja muistuttaa itseäni stadilaisuudesta ja valkkalaisuudestani.
MooM
Reactions:

Viesti Kirjoittaja MooM »

Mulla ei ole verhoja kuin makuuhuoneessa. Ja nekin on oikeasti pussilakanat. Tai no pojan huoneessa on jaffaverho, mutta sitä ei koskaan vedetä ikkunan eteen.
While I had personally never felt the lack of a penis, I did admit that it was a handy thing to have along on a picnic…
D. Gabaldon
Paikalla
Kissatäti
Reactions:

Deedee kirjoitti: 19 Touko 2025, 18:25 Tämä on helppo kun tähän aikaan vuodesta ne on ehdottomasti makuuhuoneen pimennysverhot :vohh:
Jos olet valinnut pimennysverhot, olet todennäköisesti mukavuuden ja läheisyyden ystävä. Kotisi on paikka, jossa voit vetäytyä ulkomaailmasta, jossa tunnet olevasi suojattu. Arvostat rauhaa ja hiljaisuutta ja luot mukavuuden keitaan.
Paikalla
Kissatäti
Reactions:

Märkäruuti kirjoitti: 19 Touko 2025, 18:37 Minun lempiverhoni eivät ole ikkunassa, vaan seinällä sohvan takana "sisustusverhoina".

Talvella seinällä on Wallilan tekstiilitaiteilijan näkemys Aurajoesta. Piispankadulla tekuaikana asuneena tunnistin maiseman heti, mutta kun sitä katsoi tarkemmin, huomasi taiteilijan ottaneen vapauksia useiden yksityiskohtien suhteen. Selvästi Aurajoki, vaan ei aivan Aurajoki.
Verhon väri on tummahko "ruska" ja sen kanssa käytän lattialla tummaa punasävyistä "persialaismattoa."

Toukokuun alussa muutan Naantaliin, joka myös on ollut minulle oikein läheinen ja tuttu paikka. Naantalin verho on vaalean sinivihreä väreiltään ja kuvaa pienvenesatamaa jonka taustalla näkyy vanhat rantarakennukset, puisto ja Naantalin vanha kirkko 1460 luvulta. Rannalla näkyvällä Kaivohuoneella join työporukan kanssa sarviaiseni lennätinlaitokselle tultuani 1970 luvun alussa. Myös tässä kuvassa taiteilija on ottanut vapauksia, mutta kohteesta ei voi erehtyä. Maton vaihdan vaaleasävyiseksi.

Lapsenlastani huvittaa, kun kerron papan muuttavan Naantaliin tai syksyllä Turkuun.
Jos verhosi on rikastettu värikontrasteilla ja eloisilla yksityiskohdilla, osoitat energisen ja dynaamisen persoonallisuutesi. Kotisi on heijastus täydessä vauhdissa olevasta elämästä, jossa voit herätä joka päivä uudella inspiraatiolla. Arvosta värien monimuotoisuutta ja elämäniloa.
Paikalla
Kissatäti
Reactions:

Teddy kirjoitti: 19 Touko 2025, 18:39 Olkkarissa luonnonvaaleat pellavaverhot.
Sinisessä makkarissa tummansininen rullakaihdin ja sivuverhoina nämä (kuva verkosta):
Kuva
Läpinäkyvien verhojen valitseminen luonnollisilla aiheilla osoittaa yhteytesi luontoon. Kotisi on rauhan ja harmonian heijastus, jossa voit haistaa raitista ilmaa ja kuunnella luonnon huminaa. Arvosta elämän yksinkertaisuutta ja aitoutta.
Paikalla
Kissatäti
Reactions:

Kissatäti kirjoitti: 19 Touko 2025, 19:56 Minä tykkään näistä. Yhtä sekavat ja kirjavat kuin minäkin :lol: Nyt ei ole ikkunassa mitään. Olohuone on tyhjä koska lattia täytyy aukaista.

ohverhot.jpg
Jos valitset verhoissa omalaatuisia väriyhdistelmiä, osoitat rohkeuttasi ja haluasi ilmaista yksilöllisyyttäsi. Kotisi on ainutlaatuinen paikka, jossa värit luovat eloisan tunnelman. Arvostat erottumista ja persoonallisuutesi korostamista väreillä.
Paikalla
Kissatäti
Reactions:

Jäärä kirjoitti: 19 Touko 2025, 20:50 Vallilan Katajanokka ja Puuvallila verhot, vähän väriä huoneeseen ja muistuttaa itseäni stadilaisuudesta ja valkkalaisuudestani.
Jos verhosi on rikastettu värikontrasteilla ja eloisilla yksityiskohdilla, osoitat energisen ja dynaamisen persoonallisuutesi. Kotisi on heijastus täydessä vauhdissa olevasta elämästä, jossa voit herätä joka päivä uudella inspiraatiolla. Arvosta värien monimuotoisuutta ja elämäniloa.
Paikalla
Kissatäti
Reactions:

MooM kirjoitti: 19 Touko 2025, 20:52 Mulla ei ole verhoja kuin makuuhuoneessa. Ja nekin on oikeasti pussilakanat. Tai no pojan huoneessa on jaffaverho, mutta sitä ei koskaan vedetä ikkunan eteen.
Jaffa verhoista :
Jos olet päättänyt verhoissa elävistä väriräjähdyksistä, osoitat luovuutesi ja eloisaa energiaasi. Kotisi on heijastus elämästä täynnä värejä, jossa jokainen huone herää dynaamisilla sävyillä. Arvostat värien kokeilua ja elämänenergian ilmaisemista.
xXx
Reactions:

Viesti Kirjoittaja xXx »

Ei verhoille, jos en halua ikkunaa, niin muuraan sen kiinni sitten. Ikkuna on siinä jotta siitä näkee läpi.
anarkistialkuasukas
Reactions:

Viesti Kirjoittaja anarkistialkuasukas »

Mulla on verhot hankkimatta kun äsken vasta muutin. Tai no, keittiöön hommasin tommosen kappaverhon ja joka ikkunassa on sälekaihtimet :l
"Tie epäonnistumisiin on katettu hyvillä yrityksillä"
Suosittele ketjua Vastaa Viestiin