Mitä teillä on sydämellä tänään?

Filosofiset näkökulmat ja henkisyysasiat tänne, kiitos!
Kissatäti
Reactions:

Mitä teillä on sydämellä tänään?

Viesti Kirjoittaja Kissatäti »

Mitä teillä on sydämellä tänään? Mikä mietityttää tai millainen olotila? Onko kaikki ok?
"Ikuisesti minun kuuni" syleilen kiireistä kuuta. "Ottakoon" he vain toteavat, kauniit aurinko ihmiset "jos se kerran on hänen kuunsa"
Phobos
Reactions:

Re: Mitä teillä on sydämellä tänään?

Viesti Kirjoittaja Phobos »

Hyvä fiilis. Ystävän kanssa otetaan bisseä ja tupakoidaan. Sekä haastellaan syvällisiä. Olen pitkään etsinyt ystävää kuin tuo. Nyt luulen että löysin. Sukupuoli ei ole se mitä toivon mutta anyway.

Kiva olo kun on seesteinen ja rauhallinen. Yhtä universumin kanssa. Nämä tilaisuudet rauhattomassa mielessäni ovat harvassa joten pitää vain nauttia. Tilanne voi tietenkin muuttua mutta en murehdi sitä nyt.
Kissatäti
Reactions:

Ihmettelen täällä itsekseni. Toukokuu on juhlakuukausi. On tullut kutsuja sinne sun tänne eikä nyt oikein jaksaisi kun remontti ja kaikki. En edes tiedä missä mun juhlavaatteet on pakattuna. Poika täyttää loppukuusta 31 - vuotta. Apua vastahan se oli sellainen pieni ukkeli joka mietti syvällisiä ja ihmeellisiä juttuja. Myös hääpäivä on toukokuussa. 32 vuotta. Ihan käsittämätöntä.
"Ikuisesti minun kuuni" syleilen kiireistä kuuta. "Ottakoon" he vain toteavat, kauniit aurinko ihmiset "jos se kerran on hänen kuunsa"
Kissatäti
Reactions:

Kissatäti
Reactions:

Mistä minä löydän sanat tälle ihanalle ihmiselle? Mitä voi sanoa?
Mikä lohduttaa, kun olo on riittämätön, kelpaamaton ja turvaton?
Olen siis pidempään jo ollut sinkku, ja pääosin ihan tyytyväinen elämääni näin. Tänään on kuitenkin ollut tosi huono päivä. Olen vaan itkenyt ja nukkunut vuorotellen. Kaipaan lohtua, rakkautta ja läheisyyttä - lähes jokaisen ihmisen perustarpeita. Kaipaan myös tunnetta siitä, että on erityinen jollekin, ja että joku haluaisi jakaa elämänsä kanssani. Kumppanuutta, romantiikkaakin.
Itkettää.
Suosittele ketjua Vastaa Viestiin