Norsu tuo onnea! Minne se kannattaa sijoittaa kodissa, jos haluaa lisää menestystä, rahaa ja sisäistä rauhaa?
Yllä eräs feng shuihin liittyvä otsikko. Kuvitellaan että tuo olisi totta ja norsu tarkoittaisi oikean kokoista mutta ei elävää norsua. Ottaisitko norsupatsaan kotiisi ja minne sen laittaisit?
Norsu tuo onnea! Minne se kannattaa sijoittaa kodissa
Norsu tuo onnea! Minne se kannattaa sijoittaa kodissa
"Ikuisesti minun kuuni" syleilen kiireistä kuuta. "Ottakoon" he vain toteavat, kauniit aurinko ihmiset "jos se kerran on hänen kuunsa"
Re: Norsu tuo onnea! Minne se kannattaa sijoittaa kodissa
Minulla ei ole yhtään norsua. Täytyy kokeilla ja hankkia. Kissoja kyllä on ja hevosia
Kuva kissoista:
"Ikuisesti minun kuuni" syleilen kiireistä kuuta. "Ottakoon" he vain toteavat, kauniit aurinko ihmiset "jos se kerran on hänen kuunsa"
Kyllä sen paikka olisi ulkoruokinnassa. Jos ei muuten, niin siksi että aikuisen norsun kokoinen ei mahtuisi ovista sisälle. Enkä tiedä riittäisikö 2.6 m huonekorkeuskaan, jos ei norsu pötköttelisi kyljellään.
On se sitten aika iso. Ei sopisi meille myöskään.
Täytyy alkaa etsiskellä. Vanhastaan muistan, että pitää ostaa norsu, jolla on kärsä ylöspäin. Siis koristenorsu. Ne tuottavat tarinan mukaan paremmin onnea. Mulla oli lapsena/nuorena pieni hopeinen norsu ketjussa kaulassa. Minne lie joutunut.
Meillä on kaksi elefanttia.
Norsut istuu kirjahyllyn ylimmällä hyllyllä päissä, kirjanojina..
Ja ne näkee ohessa kaiken tai 3/4 alakerrasta..
Eli melko iso kirjahylly, tosin olohuone on kuuteen metriin auki.
Feng Sui taiteesta en tiedä.
Ajatuksissa on ollut valaa puutarhaan aidon kokoinen norsupatsas, sellaisella aasialaismallisella "ihmisten kantokorilla, jossa olisi katos."
Ainoa este moisen toteuttamiselle on niin massiivisen valun onnistuminen näillä taidoilla.. ja varmaan rosteriraudoituksella kannattaisi tehdä, että kestää sen kaksisataa vuotta olla..
Jonkun sortin pinnoitus olisi kestoaikaa lisäävä.
Vaaleanpunainen maali ei käy, jos ajatus juolahti värinä mieleesi. Näet ja - nimittäin viidakko- tai savanni-ohniset aattelisi sen olevan albiinonorsu ja lahtaisivat tuon onnenkaluikseen..
Näkis' sen "ilmastonmuutoksen" ollessaan..
Miksi? Katos, voisi aidosti sitten vetää "elefanttikaljaa" 'puutarhassa'.
Norsut istuu kirjahyllyn ylimmällä hyllyllä päissä, kirjanojina..
Ja ne näkee ohessa kaiken tai 3/4 alakerrasta..
Eli melko iso kirjahylly, tosin olohuone on kuuteen metriin auki.
Feng Sui taiteesta en tiedä.
Ajatuksissa on ollut valaa puutarhaan aidon kokoinen norsupatsas, sellaisella aasialaismallisella "ihmisten kantokorilla, jossa olisi katos."
Ainoa este moisen toteuttamiselle on niin massiivisen valun onnistuminen näillä taidoilla.. ja varmaan rosteriraudoituksella kannattaisi tehdä, että kestää sen kaksisataa vuotta olla..
Jonkun sortin pinnoitus olisi kestoaikaa lisäävä.
Vaaleanpunainen maali ei käy, jos ajatus juolahti värinä mieleesi. Näet ja - nimittäin viidakko- tai savanni-ohniset aattelisi sen olevan albiinonorsu ja lahtaisivat tuon onnenkaluikseen..
Näkis' sen "ilmastonmuutoksen" ollessaan..
Miksi? Katos, voisi aidosti sitten vetää "elefanttikaljaa" 'puutarhassa'.
"..noin yleisesti.. ..säkällä mennään.."
Jos minä teen täyskokoisen norsupatsaan keskelle olohuonetta, ainakin avio-onneen voi tulla särö, jota mikään feng shui -taika ei riitä korjaamaan ennen kuin elefantti ottaa hatkat.
Juu ulkona sen paikka olis ja soittovehje siihen myös...
Elämä
on kuin tiimalasin hiekka
se pysähtyy
ellet käänny ympäri
— Sari Virlander
on kuin tiimalasin hiekka
se pysähtyy
ellet käänny ympäri
— Sari Virlander
Hoksasin, että onhan mulla norsu kotona. Ei täyskokoinen, mutta norsuko norsu. Sain tämän tiimiläiseltäni tuliaislahjana Intiasta. Oliko ehkä vihje, että jatkossa mielellään kevyempiä hommia. Vaiko vihje minulle, että hellitä välillä.