Mikä sukka olisi sukkien pomo?

Filosofiset näkökulmat ja henkisyysasiat tänne, kiitos!
Kissatäti
Reactions:

Mikä sukka olisi sukkien pomo?

Viesti Kirjoittaja Kissatäti »

Jos kaikki maailman sukat saisivat tietoisuuden miten meidän kävisi? Millainen sukka olisi heidän johtajansa? Joku vanha villasukka vai stay up sukka? Olisi tavallisia sukkapareja ja sitten eriparisukkia jotka taistelisivat oikeuksistaan sujahtaa jalkoihin yhdessä? Mitä sukkien valtakunnassa pidettäisiin tärkeänä?
"Ikuisesti minun kuuni" syleilen kiireistä kuuta. "Ottakoon" he vain toteavat, kauniit aurinko ihmiset "jos se kerran on hänen kuunsa"
Kohina
Reactions:

Re: Mikä sukka olisi sukkien pomo?

Viesti Kirjoittaja Kohina »

Villasukka ftw
Guild can only exist in a person who can act
Kissatäti
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Kissatäti »

Minä mietin kun ennen vanhaa oli sellainen sukkamainos kun sidostesukka kestää ja kaksi koiraa taisteli sukasta että ne olisivat sukkien armeija. Sidoste sukka siis. Mietin vain että olisiko niillä joku kuningatar stay up vai paljon kokenut villasukka pomona tai onko vielä ehdokkaita johtajaksi.
"Ikuisesti minun kuuni" syleilen kiireistä kuuta. "Ottakoon" he vain toteavat, kauniit aurinko ihmiset "jos se kerran on hänen kuunsa"
Tonttu
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Tonttu »

Jos jalat äänestäisivät niin todennäköisesti villasukka olisi pomo. Villasukalla pärjää kaikissa keleissä.
Teddy
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Teddy »

Bambusukka ja kylmillä ilmoilla sen päälle villasukka. Ei mitään keinokuituja.
Märkäruuti
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Märkäruuti »

Lasketaanko jalkarätit?
olappa 2
Reactions:

Viesti Kirjoittaja olappa 2 »

Minulle ainoa sukka on nykyään merinovillasukka, sellainen kiristämätön.
Toisaalta hyvä tavallinen villasukka on ainoa asusteeni kesällä, kotioloissa nudistina haahuillen :D
Neutroni
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Neutroni »

Kissatäti kirjoitti: 25 Touko 2025, 21:30 Jos kaikki maailman sukat saisivat tietoisuuden miten meidän kävisi? Millainen sukka olisi heidän johtajansa? Joku vanha villasukka vai stay up sukka? Olisi tavallisia sukkapareja ja sitten eriparisukkia jotka taistelisivat oikeuksistaan sujahtaa jalkoihin yhdessä? Mitä sukkien valtakunnassa pidettäisiin tärkeänä?
En tiedä, mutta jos ne yhtään ihmisiin tulisivat, niin kuningassukka ei olisi mikään hyvä ja hyödyllinen vaan joku turha vallanahne ketku. Varmaan joku uutena reikäinen myrkyllisillä kemikaaleilla kyllästetty Temu-sukka.
Märkäruuti
Reactions:

Teddy kirjoitti: 25 Touko 2025, 22:14 Bambusukka ja kylmillä ilmoilla sen päälle villasukka.
Olen käyttänyt bambusukkia useita vuosia. Kaksi kertaa vuodessa tulee tilaamatta paketti samanlaisia sukkia. Ei tarvitse lajitella pyykin jälkeen ja jos sukkaan tulee reikä, ei tarvitse heittää kuin se rikkinäinen pois.
Haittana on varsinin pesemättömistä uusista sukista irtoava musta töhnä.

Mutta että pomoksi? Mielestäni bambusukka on aurinkohattuinen kuli, joita löytyy aina uusia, kun vanha kuluu pois. Kuninkas olisi lampaankarvavillasta neulottu vanha villasukka, jota ei saa rikki kuluttamallakaan... kun sitä jalkarättiä ei tunnuta hyväksyvän.
Wiesti
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Wiesti »

Tämä menee nyt hiukan sivuun aiheesta, mutta menköön. Kerron tarinan, jonka kuulin vaariltani.
Kerrotaan, että kun Meidän Herramme loi sukkia, hän loi lopuksi raidalliset tennissukat. Kaikkivaltias huomasi kuitenkin, että lankaa jäi jäljelle, mutta ei väriä yhtään. Niinpä Luoja loi täysin valkoisen tennissukan. Päästyään luomapuista valkeat tennissukat olivat murheellisia, kun heissä ei ollut väriä lainkaan, toisin kuin kaikissa muissa sukissa. Isä kuitenkin lohdutti niitä sanoen: Minä lupaan, että, kun olette olleet yhdenkin kerran jalassa, olette paskaisen värikkäitä päivienne loppuun eikä mikään pesuohjelma pysty teitä valkaisemaan.
anarkistialkuasukas
Reactions:

Viesti Kirjoittaja anarkistialkuasukas »

Mutsin kutoma villasukka tietenkin :D
"Tie epäonnistumisiin on katettu hyvillä yrityksillä"
marjatta1
Reactions:

Viesti Kirjoittaja marjatta1 »

Tonttu kirjoitti: 25 Touko 2025, 21:44 Jos jalat äänestäisivät niin todennäköisesti villasukka olisi pomo. Villasukalla pärjää kaikissa keleissä.
Villasukka se on se kunkku!
"Lumi ja pakkanen eivät pysäytä paljasjalkajuoksijaa, kun avuksi otetaan villasukat
Villasukkajuoksu on hauskaa, halpaa ja terveellistä – näin pääset alkuun!":D
https://yle.fi/a/3-11755090
Elämä
on kuin tiimalasin hiekka
se pysähtyy
ellet käänny ympäri

— Sari Virlander
Märkäruuti
Reactions:

Wiesti kirjoitti: 25 Touko 2025, 23:27 Minä lupaan, että, kun olette olleet yhdenkin kerran jalassa, olette paskaisen värikkäitä päivienne loppuun eikä mikään pesuohjelma pysty teitä valkaisemaan.
Oliko Luoja kokeillut Sertoa?
Psykiatrisen vankisairaalan ylilääkäri Hannu Lauerma kirjoitti kirjassaan: "Luulin enkeliä valkoiseksi, kunnes näin Sertolla pestyn Perkeleen."

Ohi aiheen meni tämäkin, mutta en malttanut.
Wiesti
Reactions:

Viesti Kirjoittaja Wiesti »

Märkäruuti kirjoitti: 26 Touko 2025, 09:49
Wiesti kirjoitti: 25 Touko 2025, 23:27 Minä lupaan, että, kun olette olleet yhdenkin kerran jalassa, olette paskaisen värikkäitä päivienne loppuun eikä mikään pesuohjelma pysty teitä valkaisemaan.
Oliko Luoja kokeillut Sertoa?
Psykiatrisen vankisairaalan ylilääkäri Hannu Lauerma kirjoitti kirjassaan: "Luulin enkeliä valkoiseksi, kunnes näin Sertolla pestyn Perkeleen."

Ohi aiheen meni tämäkin, mutta en malttanut.
No joo. Oli harkitussa hölynpölyssänl sellainen pointti, että valkoiset urheilusukat eivät ole entisensä ensimmäisen pesun jälkeen.
Märkäruuti
Reactions:

Wiesti kirjoitti: 26 Touko 2025, 09:56 No joo. Oli harkitussa hölynpölyssänl sellainen pointti, että valkoiset urheilusukat eivät ole entisensä ensimmäisen pesun jälkeen.
Pointtisi meni perille.
Raidallisilla suilla varustetuista tennissukista olen sitä mieltä, että ne ovat Wihtahousun keksintöä. Kun olin YH isä, istuin toisenkin tunnin lajittelemassa tennissukkia väriraitojen mukaan ja silti oli aina iso pussillinen parittomia. Koska lapset olivat silloinkin viikonloppuja äidillään, uskon äidillä olleen samanlainen pussi parittomia.
Suosittele ketjua Vastaa Viestiin