Sisustus- ja remonttiketju

Oma alue hameväelle. Nais-poweria aliarvioimatta.
Kissatäti
Reactions:

Re: Sisustus- ja remonttiketju

Viesti Kirjoittaja Kissatäti »

Saan syksyllä uuden keittiön. Nyt pitäisi vain löytää edullinen ja 1970-luvulla rakennettuun taloon sopiva. Löysin jo ihanuuden mutta se näyttää kamalan kalliilta ja koska katto on mikä on, se vain maalataan, ei keittiö olisi noin hieno.

vihreä keittiö.jpg

Ehdottaa saa mutta oikeasti keittiön on oltava edullinen.
"Ikuisesti minun kuuni" syleilen kiireistä kuuta. "Ottakoon" he vain toteavat, kauniit aurinko ihmiset "jos se kerran on hänen kuunsa"
Kissatäti
Reactions:

Voiko laminaattia laittaa seiniin?
"Ikuisesti minun kuuni" syleilen kiireistä kuuta. "Ottakoon" he vain toteavat, kauniit aurinko ihmiset "jos se kerran on hänen kuunsa"
Kissatäti
Reactions:

Voi laminaattia laittaa seiniin, otin selvää. En löydä ihan noin vihreätä keittiötä mistään. Siis kuin tuo kuva yllä. Tämä on lähinnä, pistän kuvan alle. Onko kellään ikean keittiötä? Millaisia kokemuksia? Ei ole paljon panostaa rahallisesti keittiöön mutta toivoisin kuitenkin että se olisi toimiva.

Kuva
anarkistialkuasukas
Reactions:

Viesti Kirjoittaja anarkistialkuasukas »

Ei ne Ikea-keittiöt sen kurjempia ole kuin muutkaan. Toki sitten merkittävästi kalliimmissa kiintokalusteissa on jouheammin toimivat heloitukset joiden luulisi kestävän ikääkin paremmin ilman että ovet alkaa roikkumaan. Mutta joo laminaattia on käytetty välitilalevynä jo pari vuosikymmentä vähintäänkin kun olen itse ollut sellaisia asentamassa sillon kun nyt muutenkin tein frendin kanssa keittiöhommia. Usein sen mun frendin tarjous jostain keittiöstä oli edullisempi kuin Puustellin tarjous. Varsinkin jos on paljon erikoisen mittaisia tai mallisia kaappeja niin puusepän tekemä keittiö voi hyvinkin olla jopa huomattavasti halvempi. Puusepältä tilaamalla saa just semmosen keittiön kun haluaa ja mihin on varaa. Itte jos tekee niin saa semmosen kun tulee :D
"Tie epäonnistumisiin on katettu hyvillä yrityksillä"
marjatta1
Reactions:

Viesti Kirjoittaja marjatta1 »

Kävin jokin aika sitten katsomassa yhtä myytävää osakeasuntoa, jossa oli melko uuden näköinen keittiö ja keittiön kaappien ovet olivat jotakin valkoista melamiinin näköistä ainetta ja ne olivat järkyttävän huonossa kunnossa ne kaappien ovien pintamateriaalit! Monessa ovessa oli halkeamia ja lieden vieressä kuumudesta johtuen jotakin sulamisen näköistä pintarikkoa...Melamiini keittiön kaappinen pintamateriaalina hieman epäilen, että se ei ole kestävä materiaali ja ei näytä kestävän kuumuuttakaan. Meillä on ikivanhat mäntyä olevat keittiökalusteet ja ainakin melamiiniin verrattuna ne ovat vahvemmat ja kestävämmät....
Elämä
on kuin tiimalasin hiekka
se pysähtyy
ellet käänny ympäri

— Sari Virlander
Kissatäti
Reactions:

Kylpyhuoneeseen laitetaan kuulemma vinyylilattia. Haluaisin tällaisen kuviollisen kun seinät ovat yksiväriset mutta käykö tämä kylppäriin? Ja mitä mieltä muuten olette ulkonäöstä?

Kuva

Lattian tiedot:
https://ruugs.fi/product/marrakech-greenbluegray
Kissatäti
Reactions:

Korkealuokkainen vinyylimatto, joka antaa huoneellesi elegantin ja tyylikkään ilmeen. Saat myös helposti siivottavan, luistamattoman sekä myös ääniä vaimentavan lattian. Kompaktin 3 mm paksuuden ansiosta se voidaan asentaa kuivana ilman liimaa tai teippiä.

Tiedot: Paksuus 3 mm. Paino 2 kg/m2. Materiaali 100% PVC.
Muuta: Matto kestää lattialämpöä, se on liankestävä, helposti siivottava ja luistamaton. Voidaan asentaa liimaamatta.
Takuu: Kokonaista 5 vuoden takuu.
MooM
Reactions:

Viesti Kirjoittaja MooM »

Kissatäti kirjoitti: 10 Kesä 2025, 11:40 Kylpyhuoneeseen laitetaan kuulemma vinyylilattia. Haluaisin tällaisen kuviollisen kun seinät ovat yksiväriset mutta käykö tämä kylppäriin? Ja mitä mieltä muuten olette ulkonäöstä?

Kuva

Lattian tiedot:
Kaunis ja käy kylppäriin, jos vain materiaalin puolesta on ok.

Tosin kuvio on iso ja jos kylppäri on pieni, kuvio menee vähän hukkaan. Onko tuota pienemmällä kuviolla, tyyliin 10-20 cm neliöillä?
While I had personally never felt the lack of a penis, I did admit that it was a handy thing to have along on a picnic…
D. Gabaldon
Kissatäti
Reactions:

MooM kirjoitti: 10 Kesä 2025, 12:05
Kissatäti kirjoitti: 10 Kesä 2025, 11:40 Kylpyhuoneeseen laitetaan kuulemma vinyylilattia. Haluaisin tällaisen kuviollisen kun seinät ovat yksiväriset mutta käykö tämä kylppäriin? Ja mitä mieltä muuten olette ulkonäöstä?

Kuva

Lattian tiedot:
Kaunis ja käy kylppäriin, jos vain materiaalin puolesta on ok.

Tosin kuvio on iso ja jos kylppäri on pieni, kuvio menee vähän hukkaan. Onko tuota pienemmällä kuviolla, tyyliin 10-20 cm neliöillä?
En löytänyt pienempänä sellaista jossa olisi ollut sekä vihreää että sinistä. Meillä on aikalailla neliön muotoinen kylppäri. Noin 2.40 x 2.40 eli ei kovin suuri. Täytyy pohtia vielä tuota kuviojuttuakin.
Sitä juuri mietin että onko materiaalin puolesta ok? Olen niin huono näissä enkä viitsi soittaa Hänelle töihin ja haluan heti tietää :lol:
MooM
Reactions:

Viesti Kirjoittaja MooM »

Mä hain tuolla
https://www.google.com/search?q=wall-to ... +marrakech

ja hakuoptioista kuvat. Tulee aika paljon erilaisia
While I had personally never felt the lack of a penis, I did admit that it was a handy thing to have along on a picnic…
D. Gabaldon
Kissatäti
Reactions:

MooM kirjoitti: 10 Kesä 2025, 12:20 Mä hain tuolla
https://www.google.com/search?q=wall-to ... +marrakech

ja hakuoptioista kuvat. Tulee aika paljon erilaisia
Ne ovat laattoja, tarroja tai mattoja :D
Suosittele ketjua Vastaa Viestiin