Niin sattuu. Se on kaikilla tiedossa, että joskus jollekin sattuu. Yksi suuri motiivi tuollaiseen riehumiseen on typerien riskien otto. Toiset tekevät sen kadulla riehumalla ja toiset kaahaamalla hiekkakuopalla tai liittymällä liivijengiin.Elämänsankari kirjoitti: ↑11 Kesä 2025, 20:02 Kyllä mutta olen 100 varma että ennemmin tai myöhemmin tollasta kyllä sattuu, hulluillakin on ajokortteja.
Ja jos riehuja jää alle, kuolee/loukkaantui pahoin, niin ajatus siitä että on oikeassa ei paljoa lämmitä.
Itsekään en pyörällä väkisin auton eteen tunge vaikka tietäisinkin olevani oikeassa, se auto kun minut kuitenkin voittaa.
Elokapinan mielenosoitussarja alkaa Helsingissä
Re: Elokapinan mielenosoitussarja alkaa Helsingissä
Tuo on varmasti totta suuren osan kohdalla. Yhteiskunnan pitäisi keksiä jotain vaihtoehtoista virikettä, kun kerran aina vain suurempi osa ihmisistä syrjäytetään työelämän, merkitykselliseksi koetun elämän ja siedettävän tulotason ulkopuolelle aivovammaisen libertaarisen talouspolitiikan takia. Muuten se riehuminen yltyy sisällissodaksi. Orjuus ei toimi, mikä huomataan USAssa.Toope kirjoitti: ↑11 Kesä 2025, 20:10 Elämäntapahäiriköintiä, trendihäiriköintiä tuo on. Ei noilla oikeasti ole mitään tarvetta sotia valtiota vastaan. Heillä on puutetta elämänsä tarkoituksesta, kokevat ehkä itsensä tärkeäksi, kun elämä muuten on tyhjää. He oikeasti tarvitsisivat kunnon työpaikan, joka loisi täytettä loiselämilleen.
Miksi se olisi yhteiskunnan tehtävä? Huono vanhempi keksii lapselleen tekemistä, hyvä leikkii mukana.Neutroni kirjoitti: ↑11 Kesä 2025, 20:16Tuo on varmasti totta suuren osan kohdalla. Yhteiskunnan pitäisi keksiä jotain vaihtoehtoista virikettä, kun kerran aina vain suurempi osa ihmisistä syrjäytetään työelämän, merkitykselliseksi koetun elämän ja siedettävän tulotason ulkopuolelle aivovammaisen libertaarisen talouspolitiikan takia. Muuten se riehuminen yltyy sisällissodaksi. Orjuus ei toimi, mikä huomataan USAssa.Toope kirjoitti: ↑11 Kesä 2025, 20:10 Elämäntapahäiriköintiä, trendihäiriköintiä tuo on. Ei noilla oikeasti ole mitään tarvetta sotia valtiota vastaan. Heillä on puutetta elämänsä tarkoituksesta, kokevat ehkä itsensä tärkeäksi, kun elämä muuten on tyhjää. He oikeasti tarvitsisivat kunnon työpaikan, joka loisi täytettä loiselämilleen.
Guild can only exist in a person who can act
Tuo oli huonosti sanottu. Yhteiskunnan pitäisi mahdollistaa se, että työelämän syrjäyttämät ihmiset voivat keksiä mielekästä tekemistä. Itse tekeminen pitää jokaisen keksiä ihan itse.
Olemassaolon taistelu simputtavien viranomaisten byrokratiahelvetissä ei miellytä useampia ja jos heille tulee jonkinlainen mahdollisuus rikkoa järjestelmää, he tekevät sen vaikka vaihtoehto olisi fasistinen helvetti. USAssa ollaan jo siinä vaiheessa.
Millä tavalla yhteiskunta sitten estää sen mielekkään tekemisen keksimisen? Ampuu tyhmennyssäteillä työttömiä?Neutroni kirjoitti: ↑11 Kesä 2025, 20:34Tuo oli huonosti sanottu. Yhteiskunnan pitäisi mahdollistaa se, että työelämän syrjäyttämät ihmiset voivat keksiä mielekästä tekemistä. Itse tekeminen pitää jokaisen keksiä ihan itse.
Olemassaolon taistelu simputtavien viranomaisten byrokratiahelvetissä ei miellytä useampia ja jos heille tulee jonkinlainen mahdollisuus rikkoa järjestelmää, he tekevät sen vaikka vaihtoehto olisi fasistinen helvetti. USAssa ollaan jo siinä vaiheessa.
-
Elämänsankari
- Reactions:
Tuo onkin hyvä kysymys.ID10T kirjoitti: ↑12 Kesä 2025, 08:13Millä tavalla yhteiskunta sitten estää sen mielekkään tekemisen keksimisen? Ampuu tyhmennyssäteillä työttömiä?Neutroni kirjoitti: ↑11 Kesä 2025, 20:34Tuo oli huonosti sanottu. Yhteiskunnan pitäisi mahdollistaa se, että työelämän syrjäyttämät ihmiset voivat keksiä mielekästä tekemistä. Itse tekeminen pitää jokaisen keksiä ihan itse.
Täälläkin jotkut valitti kun työttömillä ja nuorilla ei ole tekemistä, siksi ne rötöstelee ja tekee muuta paskaa.
No onhan tossa ihan lähellä esim urheilukenttä, uimahalli, nuorisotalo peleineen, laskettelurinne, hiihtolatuja, biljardisaleja, kirjasto, puistoja, punttisaleja, metsää, järviä, joki, paikka jossa käyttää tietsikoita ilmaiseksi eikä jonoja useinkaan ole, pyöräteitä, vapaaehtoistyötä Jne.
On vaikka mitä, mutta toki vika on aina muiden.
Olemmeko kasvattaneet yhteiskuntana meistä niin tyhmiä ettemme osaa ilman opastusta edes itseämme viihdyttää ja kehittää?
Ehkäpä..
Viimeksi muokannut Elämänsankari, 12 Kesä 2025, 08:50. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Esimerkiksi sillä tavalla, että suuryritykset yrittää viimoisen päälle tehdä ihan kaiken itse. Tällöin pienemmät joustavuutta tuottavat yritykset eivät saa edes mahdollisuutta, ja suuryritykset vastaavasti muhivat omissa aivopieruissaan, jossa mikään ei koskaan kasva.ID10T kirjoitti: ↑12 Kesä 2025, 08:13Millä tavalla yhteiskunta sitten estää sen mielekkään tekemisen keksimisen? Ampuu tyhmennyssäteillä työttömiä?Neutroni kirjoitti: ↑11 Kesä 2025, 20:34Tuo oli huonosti sanottu. Yhteiskunnan pitäisi mahdollistaa se, että työelämän syrjäyttämät ihmiset voivat keksiä mielekästä tekemistä. Itse tekeminen pitää jokaisen keksiä ihan itse.
Tuo johtopuolella oleva roskasakki tietenkin selittelee umpilammet omista päänsisäistä kuvitelluista mahtavuuksistaan, joita lehdistömme innolla toistaa.
Muualla ei näin kammottavasti ole. Jos ihminen on aikaansaava, ja ei omaa vahvoja sidoksia Suomeen kannattaa toki vahvasti harkita poistumista maasta. Samalla meitä, jotka yrittävät muuttaa suomalaista kuvotuskulttuuria on myös joitain kappaleita. Työ on hidasta, koska roskasakilla on kaikki.
Et oo tosissas!!! Nykyäänhän kaikki tehdään alihankkijoiden avulla.HuuHaata kirjoitti: ↑12 Kesä 2025, 08:29Esimerkiksi sillä tavalla, että suuryritykset yrittää viimoisen päälle tehdä ihan kaiken itse. Tällöin pienemmät joustavuutta tuottavat yritykset eivät saa edes mahdollisuutta, ja suuryritykset vastaavasti muhivat omissa aivopieruissaan, jossa mikään ei koskaan kasva.ID10T kirjoitti: ↑12 Kesä 2025, 08:13Millä tavalla yhteiskunta sitten estää sen mielekkään tekemisen keksimisen? Ampuu tyhmennyssäteillä työttömiä?Neutroni kirjoitti: ↑11 Kesä 2025, 20:34Tuo oli huonosti sanottu. Yhteiskunnan pitäisi mahdollistaa se, että työelämän syrjäyttämät ihmiset voivat keksiä mielekästä tekemistä. Itse tekeminen pitää jokaisen keksiä ihan itse.
Esimerkkinä mainittakoon, että ennen kerrostaloissa oli talonmies, joka ajoi nurmikon, kolasi lumet, korjasi vuotavan vessanpöntön ja siivosi rappukäytävän. Nykyisin lumet ajaa yksi firma, istutuksista huolehtii toinen ja rapun siivoaa kolmas. Vessanpöntöille tilataan yleensä erikseen korjaaja LVI-yrityksestä.
Noin tehdään vain ja ainoastaan alimman luokan töiden osalta.ID10T kirjoitti: ↑12 Kesä 2025, 08:44Et oo tosissas!!! Nykyäänhän kaikki tehdään alihankkijoiden avulla.HuuHaata kirjoitti: ↑12 Kesä 2025, 08:29Esimerkiksi sillä tavalla, että suuryritykset yrittää viimoisen päälle tehdä ihan kaiken itse. Tällöin pienemmät joustavuutta tuottavat yritykset eivät saa edes mahdollisuutta, ja suuryritykset vastaavasti muhivat omissa aivopieruissaan, jossa mikään ei koskaan kasva.ID10T kirjoitti: ↑12 Kesä 2025, 08:13Millä tavalla yhteiskunta sitten estää sen mielekkään tekemisen keksimisen? Ampuu tyhmennyssäteillä työttömiä?Neutroni kirjoitti: ↑11 Kesä 2025, 20:34Tuo oli huonosti sanottu. Yhteiskunnan pitäisi mahdollistaa se, että työelämän syrjäyttämät ihmiset voivat keksiä mielekästä tekemistä. Itse tekeminen pitää jokaisen keksiä ihan itse.
Esimerkkinä mainittakoon, että ennen kerrostaloissa oli talonmies, joka ajoi nurmikon, kolasi lumet, korjasi vuotavan vessanpöntön ja siivosi rappukäytävän. Nykyisin lumet ajaa yksi firma, istutuksista huolehtii toinen ja rapun siivoaa kolmas. Vessanpöntöille tilataan yleensä erikseen korjaaja LVI-yrityksestä.
Kun puhutaan korkeammasta osaamisesta suomalainen suuryritys ei osta, vaan väittää tekevänsä itse. Jos ne tuotokset pääsee näkemään nousee myötähäpeä.
Kyse on siitä, että maailmalla johtaja tajuaa, että häntä älykkäämpiä ihmisiä on. Suomessa elää harhakuvitelmissa omista osaamisistaan. Tuolloin mitään pölynimuria monimutkaisempaa noille ei myydä voi.
Näille kotimaan terroristeille liskolaisilla kyllä rahaa riittää:
Koneen Säätiö myönsi Elokapinalle 200 000 euroa
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000009815208.html
Sitten kun yhdistykselle haettiin nöyrästi 10 tonnia planetaarisesti merkittävimmän vihreän siirtymän innovaatiosarjan edistämiseen, niin "valitettavasti ei". Kyllä sitä on alkanut hahmottua mistä ne Suomen ongelmat johtuu eikä syy ole EU tai Venäjä, ihan kotimaan sisäisiä ovat ongelman juuret täällä..
Maatalousreformilla voidaan palauttaa Suomen rikottu huoltovarmuus ja omavaraisuus suurilta osin ja globaalisti tämä tulee pelastamaan koko maatalouden ilmastoa myöten
Näin aiheesta yksi tutkimus että se spirulina vähentää jopa 81% metaania ja bovaerian se 40% on jo laskenut kohta 20% kuten rokotteen teho aikoinaan..
https://papers.ssrn.com/sol3/papers.cfm ... id=5110865
Biostimulanttina spirulina se myös lopettaa ravinnevalumat
https://www.sciencedirect.com/science/a ... 3822001674
Sitä vaan odotellessa, että koska saan aktivoitua Suomen töihin, vaikeaa on kun herraskainen kansa ikäänkuin odottelee että joku muu korjaisi heidän kotimaansa.
Koneen Säätiö myönsi Elokapinalle 200 000 euroa
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000009815208.html
Sitten kun yhdistykselle haettiin nöyrästi 10 tonnia planetaarisesti merkittävimmän vihreän siirtymän innovaatiosarjan edistämiseen, niin "valitettavasti ei". Kyllä sitä on alkanut hahmottua mistä ne Suomen ongelmat johtuu eikä syy ole EU tai Venäjä, ihan kotimaan sisäisiä ovat ongelman juuret täällä..
Maatalousreformilla voidaan palauttaa Suomen rikottu huoltovarmuus ja omavaraisuus suurilta osin ja globaalisti tämä tulee pelastamaan koko maatalouden ilmastoa myöten
Näin aiheesta yksi tutkimus että se spirulina vähentää jopa 81% metaania ja bovaerian se 40% on jo laskenut kohta 20% kuten rokotteen teho aikoinaan..
https://papers.ssrn.com/sol3/papers.cfm ... id=5110865
Biostimulanttina spirulina se myös lopettaa ravinnevalumat
https://www.sciencedirect.com/science/a ... 3822001674
Sitä vaan odotellessa, että koska saan aktivoitua Suomen töihin, vaikeaa on kun herraskainen kansa ikäänkuin odottelee että joku muu korjaisi heidän kotimaansa.
Viimeksi muokannut byakko, 12 Kesä 2025, 08:54. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Ja miten tämä taas liittyikään syrjäytyneiden ajanviettoon? Ei mitenkään.HuuHaata kirjoitti: ↑12 Kesä 2025, 08:51Noin tehdään vain ja ainoastaan alimman luokan töiden osalta.ID10T kirjoitti: ↑12 Kesä 2025, 08:44Et oo tosissas!!! Nykyäänhän kaikki tehdään alihankkijoiden avulla.HuuHaata kirjoitti: ↑12 Kesä 2025, 08:29Esimerkiksi sillä tavalla, että suuryritykset yrittää viimoisen päälle tehdä ihan kaiken itse. Tällöin pienemmät joustavuutta tuottavat yritykset eivät saa edes mahdollisuutta, ja suuryritykset vastaavasti muhivat omissa aivopieruissaan, jossa mikään ei koskaan kasva.ID10T kirjoitti: ↑12 Kesä 2025, 08:13Millä tavalla yhteiskunta sitten estää sen mielekkään tekemisen keksimisen? Ampuu tyhmennyssäteillä työttömiä?Neutroni kirjoitti: ↑11 Kesä 2025, 20:34Tuo oli huonosti sanottu. Yhteiskunnan pitäisi mahdollistaa se, että työelämän syrjäyttämät ihmiset voivat keksiä mielekästä tekemistä. Itse tekeminen pitää jokaisen keksiä ihan itse.
Kun puhutaan korkeammasta osaamisesta suomalainen suuryritys ei osta, vaan väittää tekevänsä itse. Jos ne tuotokset pääsee näkemään nousee myötähäpeä.
Kyse on siitä, että maailmalla johtaja tajuaa, että häntä älykkäämpiä ihmisiä on. Suomessa elää harhakuvitelmissa omista osaamisistaan. Tuolloin mitään pölynimuria monimutkaisempaa noille ei myydä voi.
Ainakaan syrjäytyneet ja työttömät ei tue tätä Suomessa operoivaa hybridivaltiota. Suorastaan isänmaallista näinä aikoina olla työtön. Nämä elokapina kotimaan terroristit erikseen, eivät ne ole työttömiä vaan heille liskot maksavat siitä että tekevät hallitusti kotimaan terrorismia. Niillekin kyllä mikroleväinnovaatioista annettu tilaisuus työllistyä mutta ei niitä kiinnosta. Toisaalta eipä suurinta osaa suomalaisista Suomi enää kiinnosta myöskään, että samaa soppaa olette. Sellainen kiukkusoppa ja työtä pelkäävä kansa olette.ID10T kirjoitti: ↑12 Kesä 2025, 08:53Ja miten tämä taas liittyikään syrjäytyneiden ajanviettoon? Ei mitenkään.HuuHaata kirjoitti: ↑12 Kesä 2025, 08:51Noin tehdään vain ja ainoastaan alimman luokan töiden osalta.ID10T kirjoitti: ↑12 Kesä 2025, 08:44Et oo tosissas!!! Nykyäänhän kaikki tehdään alihankkijoiden avulla.HuuHaata kirjoitti: ↑12 Kesä 2025, 08:29Esimerkiksi sillä tavalla, että suuryritykset yrittää viimoisen päälle tehdä ihan kaiken itse. Tällöin pienemmät joustavuutta tuottavat yritykset eivät saa edes mahdollisuutta, ja suuryritykset vastaavasti muhivat omissa aivopieruissaan, jossa mikään ei koskaan kasva.ID10T kirjoitti: ↑12 Kesä 2025, 08:13Millä tavalla yhteiskunta sitten estää sen mielekkään tekemisen keksimisen? Ampuu tyhmennyssäteillä työttömiä?Neutroni kirjoitti: ↑11 Kesä 2025, 20:34Tuo oli huonosti sanottu. Yhteiskunnan pitäisi mahdollistaa se, että työelämän syrjäyttämät ihmiset voivat keksiä mielekästä tekemistä. Itse tekeminen pitää jokaisen keksiä ihan itse.
Aliarvioit rankasti erittäinkin fiksut syrjäytetyt Suomen syrjäytyneiden kentässä.ID10T kirjoitti: ↑12 Kesä 2025, 08:53Ja miten tämä taas liittyikään syrjäytyneiden ajanviettoon? Ei mitenkään.HuuHaata kirjoitti: ↑12 Kesä 2025, 08:51Noin tehdään vain ja ainoastaan alimman luokan töiden osalta.ID10T kirjoitti: ↑12 Kesä 2025, 08:44Et oo tosissas!!! Nykyäänhän kaikki tehdään alihankkijoiden avulla.HuuHaata kirjoitti: ↑12 Kesä 2025, 08:29Esimerkiksi sillä tavalla, että suuryritykset yrittää viimoisen päälle tehdä ihan kaiken itse. Tällöin pienemmät joustavuutta tuottavat yritykset eivät saa edes mahdollisuutta, ja suuryritykset vastaavasti muhivat omissa aivopieruissaan, jossa mikään ei koskaan kasva.ID10T kirjoitti: ↑12 Kesä 2025, 08:13Millä tavalla yhteiskunta sitten estää sen mielekkään tekemisen keksimisen? Ampuu tyhmennyssäteillä työttömiä?Neutroni kirjoitti: ↑11 Kesä 2025, 20:34Tuo oli huonosti sanottu. Yhteiskunnan pitäisi mahdollistaa se, että työelämän syrjäyttämät ihmiset voivat keksiä mielekästä tekemistä. Itse tekeminen pitää jokaisen keksiä ihan itse.
No siinä tapauksessahan heillä ei pitäisi olla ongelmia keksiä mielekästä tekemistä syrjäytettynäkään?HuuHaata kirjoitti: ↑12 Kesä 2025, 08:57Aliarvioit rankasti erittäinkin fiksut syrjäytetyt Suomen syrjäytyneiden kentässä.ID10T kirjoitti: ↑12 Kesä 2025, 08:53Ja miten tämä taas liittyikään syrjäytyneiden ajanviettoon? Ei mitenkään.HuuHaata kirjoitti: ↑12 Kesä 2025, 08:51Noin tehdään vain ja ainoastaan alimman luokan töiden osalta.ID10T kirjoitti: ↑12 Kesä 2025, 08:44Et oo tosissas!!! Nykyäänhän kaikki tehdään alihankkijoiden avulla.HuuHaata kirjoitti: ↑12 Kesä 2025, 08:29Esimerkiksi sillä tavalla, että suuryritykset yrittää viimoisen päälle tehdä ihan kaiken itse. Tällöin pienemmät joustavuutta tuottavat yritykset eivät saa edes mahdollisuutta, ja suuryritykset vastaavasti muhivat omissa aivopieruissaan, jossa mikään ei koskaan kasva.ID10T kirjoitti: ↑12 Kesä 2025, 08:13Millä tavalla yhteiskunta sitten estää sen mielekkään tekemisen keksimisen? Ampuu tyhmennyssäteillä työttömiä?Neutroni kirjoitti: ↑11 Kesä 2025, 20:34Tuo oli huonosti sanottu. Yhteiskunnan pitäisi mahdollistaa se, että työelämän syrjäyttämät ihmiset voivat keksiä mielekästä tekemistä. Itse tekeminen pitää jokaisen keksiä ihan itse.
Ei syvästi masennettu ihminen pysty keksimään tai tekemään mitään. Siihenhän koko yhteiskunta Suomessa perustuu, että syrjäytetään ne, jotka olisivat uhka suurille johtajille. Eli johtajat epäonnistuvat päätavoitteessaan, jos tuo luokka ei olisi täysin syrjässä.ID10T kirjoitti: ↑12 Kesä 2025, 09:05No siinä tapauksessahan heillä ei pitäisi olla ongelmia keksiä mielekästä tekemistä syrjäytettynäkään?HuuHaata kirjoitti: ↑12 Kesä 2025, 08:57Aliarvioit rankasti erittäinkin fiksut syrjäytetyt Suomen syrjäytyneiden kentässä.ID10T kirjoitti: ↑12 Kesä 2025, 08:53Ja miten tämä taas liittyikään syrjäytyneiden ajanviettoon? Ei mitenkään.HuuHaata kirjoitti: ↑12 Kesä 2025, 08:51Noin tehdään vain ja ainoastaan alimman luokan töiden osalta.ID10T kirjoitti: ↑12 Kesä 2025, 08:44Et oo tosissas!!! Nykyäänhän kaikki tehdään alihankkijoiden avulla.HuuHaata kirjoitti: ↑12 Kesä 2025, 08:29Esimerkiksi sillä tavalla, että suuryritykset yrittää viimoisen päälle tehdä ihan kaiken itse. Tällöin pienemmät joustavuutta tuottavat yritykset eivät saa edes mahdollisuutta, ja suuryritykset vastaavasti muhivat omissa aivopieruissaan, jossa mikään ei koskaan kasva.ID10T kirjoitti: ↑12 Kesä 2025, 08:13Millä tavalla yhteiskunta sitten estää sen mielekkään tekemisen keksimisen? Ampuu tyhmennyssäteillä työttömiä?Neutroni kirjoitti: ↑11 Kesä 2025, 20:34Tuo oli huonosti sanottu. Yhteiskunnan pitäisi mahdollistaa se, että työelämän syrjäyttämät ihmiset voivat keksiä mielekästä tekemistä. Itse tekeminen pitää jokaisen keksiä ihan itse.
Toki Elokapinan kanssa asialla ei ole tasan mitään tekemistä, koska he ovat täysin vastakkainen luokka. Eli täysi roskasakki vailla aivoja, joista osa toki pelaa kapinaa poliittisena ponnahduslautanaan.
Yhteiskunta on tarkkaan mietitty peli hyödyttämään varjohallintoa.